Januari uitgerekend!!

Hoi allemaal,

Vandaag gelukkig geen last van misselijkheid. Ik voel mij gelijk weer wat fitter.

@zwangermoedertje, hoe is het gegaan in het ziekenhuis?
Is het ook een blaasontsteking?

@shari, gefeliciteerd met je verjaardag!! Wel saai dat je op je verjaardag alleen bent.

alle nieuwe zwangere, gefeliciteerd!!

Verder niet zoveel nieuws eigenlijk, alles gaat zn gangetje.

groetjes Sabrina

Hoi allemaal,

Ik zit sinds vanochtend een beetje in de stress. Last van bruinige afscheiding :(
Het wordt nog niet erger ofzo. Verloskundige gebeld, voor aanstaande maandag stond al een afspraak voor de intake en dat wordt nu ook een echo. Heb geen last van krampen en dat is wel een goed teken (denk/hoop ik)

Even afwachten allemaal dus...

Missdreamer, nee ik zou de BANK opduiken. Maar opzich had je wel gelijk; toen ik dat berichtje tikte had ik eigenlijk al op bed moeten  liggen. Weet je wat irritant is? Ik ben dan wel hartstikke moe maar juist 's avonds heb ik tijd om het een en ander te doen. Maar ik heb me voorgenomen om vanavond echt op tijd naar bed te gaan. Want ik was vanmiddag echt strontchagerijnig omdat ik zoooooo moe ben!!!!!!!!

Knutseljuffie, wat een mooi zoontje heb jij joh!!!! Ik kwam 2 maanden terug nog wel eens op het forum (trotse mama wil zwanger worden) en heb daar weer even gekeken. Had wel gereageerd maar het voelt een beetje lullig om nu ineens te vertellen dat ik zwanger ben.
Heftige bevalling heb jij gehad zeg....jeetje! Kan me voorstellen dat je het er dan al meteen de 1e keer over wilt hebben, begrijpelijk. Het wordt mijn 3e bevalling en ik heb opzich prima bevallingen gehad. Maar heb toch wel wat vragen.

Kristel, hoe was het vanmorgen in het ziekenhuis? Was het een blaasontsteking? Een spastische darm is trouwens knap vervelend. Ik heb daar ook last van gehad. Het gaat de laatste jaren eigenlijk best wel goed. Merk wel dat ik er weer last van krijg als ik teveel suiker eet. En ik ben zo'n snoeperd............

Jente, gefeliciteerd met de zwangerschap? Het lag niet in de planning begrijp ik? Wilde je man echt geen 3e? Hoe reageerde hij?

Shari, waterpokken......volgens mij kan dat alleen kwaad als je het hebt tijdens de bevalling. Dus als je het krijgt rond de uitgerekende datum wordt het lastig. Maar als je twijfelt zou ik gewoon even de vk of de huisarts bellen. Die weten het allemaal wel.

Floor, klote zeg die bruinige afscheiding. Tja ik kan je ook niet echt geruststellen. Ben zelf nooit zo gerust op bloedverlies tijdens de zwangerschap. Maar je hoort best vaak dat het ondanks bloedverlies goed gaat dus wat dat betreft. Dan moet je nu nog wachten tot maandag. Het is "maar" 5 dagen maar volgens mij duurt dat in jouw beleving dan weken. Sterkte!!

Iedereen, ze hebben gebeld van moeders voor moeders. De afspraak staat voor over 2 weken. Het kon niet eerder.
Verder eigenlijk weinig bijzonders te melden. Voel me goed ben alleen vreselijk moe en daardoor niet echt de gezelligste. En natuurlijk werken de kinderen dan ook niet mee. Niet luisteren, elkaar dwarszitten en gillen. GRRRRRRR

Groetjes Tara

Nou manlief reageerde erg goed, dat had ik eigenlijk helemaal niet verwacht! Hij moest erg lachen en wil er helemaal voor gaan. Ben er gewoon beduusd van...   Alle beren die ik op de weg zag heeft hij zo opgelost.... We zullen nog wel een aantal keuzes moeten maken maar we gaan er helemaal voor. Ik had me dit gesprek even heeeel anders voorgesteld! Hij was heel resoluut dat er geen 3de zou komen. Maar ja, hij heeft wel altijd erg de instelling: Nou ja dan had het zo moeten zijn! Nu dus gelukkig ook!

Nu de vk maar gaan bellen van de week om te kijken hoe ver ik ben!   Ik verwacht dat ik rond de 12de ben uitgerekend.

Hoop wel dat de misselijkheid gauw weg, want jakkes wat voel ik me beroerd...

Hoi dames,

Wat zou een januari mamaclub handig zijn, dan kan je gewoon onderwerp bij onderwerp zetten en alles makkelijk nalezen, maarja. We moeten nog even wachten hahaha.

@zwangermoedertje, weet je al wat meer??> Wat een onzekerheid zeg, hoop dat alles helemaal goed is! Laat je het even weten??

@Jente, Wat fijn dat je man zo reageerde en gefeliciteerd met je zwangerschap!! Heerlijk, wanneer mag je voor een eerste controle en hou oud zijn je andere 2??

@shari, Wij hebben het ook al aan ouders, schoonouders en goede vrienden verteld. Zeker omdat ik de vorige keer met de miskraam met spoed in het ziekenhuis werd opgenomen vanwege het heftige bloedverlies en daar is iedereen ongelofelijk van geschrokken, dus wilde nu echt het goede nieuws eerst vertellen en ga er vanuit dat het nu goed gaat!! Voel me op en top zwanger.
enneh, gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@zwanger2be, gefeliciteerd en welkom bij de groep!!!

@ floor, Spannend hoor, gaat vast allemaal goed, 1 op de 3 vrouwen heeft last van bloedverlies bij de zwangerschap en vaak is het innestelings bloed. Dus we gaan gewoon heel hard duimen voor je dat bij het onderzoek alles perfect is.

@taralientje, dank je wel voor je compliment hij is intussen al gigantisch gegroeid en echt een boevenkoppie ;) http://knutseljuf.hyves.nl hier staan nog meer foto's, maar graag geen krabbels die te maken hebben met zwangerschap want collega's en leerlingen kijken ook op mn hyves.
Je bent trouwens nog van harte welkom bij de trotse moeders hoor!!! Hoe is het met jou kindjes??

Ik heb trouwens maandag al een afspraak met moeders voor moeders

Liefs Jen

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  eerste echo:

Floor              
01-01-2010        
 18-05
1e

Sabrina
01-01-2010  
28-05

1e  

mounty
01-01-2010
18-05
2e

Merel
02-01-2010
05-06  
2e  

Jolanda
03-01-2010
14-05
1e

Kristel
04-01-2010
25-05
4e

Petra
07-01-2010
08-06
1e

Missdreamer
07-01-2010
28-05
2e

Annemarie
10-01-2010  
18-05  
1e  

Mamaita
10 01 2010
19 05
1e

meissie1984

10-01-2010

08-06

2e

Tara
11 01 2010
28 05
4e zwangerschap  3e kindje

Melina
11-01-2010

1e

Sjari

12-01-2010

28-05

1e

Sandra
12-01-2010

2e

inge
13 01 2010
16-06

2e

Knutseljuf (jen

15-01-2010
 10-06
 3e (2e was mk)

Ja daar ben ik weer. Vanochtend bij de verloskundige in het ziekenhuis geweest. Ze dacht zeker aan een blaasontsteking maar na onderzoek bleek dat er niet uit te komen. Mocht ik er na een paar dagen nog last van hebben moet ik het voor de zekerheid nog een keer laten controleren. En anders heeft dit toch te maken met die spastische darm waar ik door de groei wat meer last van kan hebben.

Maar ja nu het leuke de verloskundige was een bekende voor mij want ze was ook bij de bevalling van ons meisje dus ze zei kom we gaan ff naar de andere kamer dus ik keek haar aan. Toen zei ze we gaan ff een illegale echo doen en eens kijken of het kruimeltje kunnen zien. En ja hoor een heel klein boontje met een kloppend hartje was er te zien. Dus toen zei ik nu krijg ik zeker de 25e als mijn man erbij is geen echo maar dat is dus wel zo want deze was dus echt illegaal en ze noteerde deze dus niet. Het was super om te zien. Nou ja nu maar hopen dat die buikpijn een beetje minder word en die branderigheid.

Ik zag dat er zich weer nieuwe mama`s hadden toegevoegd? Van harte profiat allemaal!!

Ik heb trouwens voor een paar dagen terug de redactie van dit forum eens gemaild om te vragen hoe het nu zat met de mamaclubs en of we echt moeten wachten tot over de drie maanden zoals iemand hier schrijft. Maar 0,0 reactie hierop. Vind het wel erg raar dat er niet gereageerd word. Nou ja we kletsen hier gewoon voorlopig verder.

Nu duik ik snel me bedje in want ben ontzettend moe.

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  eerste echo:

Floor              
01-01-2010        
 18-05
1e

Sabrina
01-01-2010  
28-05

1e  

mounty
01-01-2010
18-05
2e

Merel
02-01-2010
05-06  
2e  

Jolanda
03-01-2010
14-05
1e

Kristel
04-01-2010
25-05
4e

Petra
07-01-2010
08-06
1e

Missdreamer
07-01-2010
28-05
2e

Annemarie
10-01-2010  
18-05  
1e  

Mamaita
10 01 2010
19 05
1e

meissie1984

10-01-2010

08-06

2e

Tara
11 01 2010
28 05
4e zwangerschap  3e kindje

Melina
11-01-2010

1e

Sjari

12-01-2010

28-05

1e

Sandra
12-01-2010

2e

inge
13 01 2010
16-06

2e

Knutseljuf (jen

15-01-2010
 10-06
 3e (2e was mk)05-06

Hoi dames,

ik heb een afspraak voor mn eertse echo, denk dat ik dan zo ergens rond de 7,5/8 weken zwanger ben. Ze wilde me 4 juni inplannen, maar dat was dan bij de gyneacoloog geweets die me na mn miskraam vertelde dat ik nooit zwanger was geweest. Wat was ik boos op die man, zeker omdat na verder onderzoek bleek dat ik WEL zwanger was geweest. Nu krijg ik de gyn die mn keizersnede heeft gedaan, dus dat is wel heel erg leuk. Hoop dat ik die ook tijdens mn volgende bevalling krijg!

Liefs Jen

Hoi allemaal,

Even geen tijd gehad en alweer heel veel berichtjes op het forum.
Ik heb inmiddels de verloskundige gebeld en heb 10 juni mijn eerste afspraak en meteen ook de eerste echo, erg spannend.
Wil iemand mij misschien ook aan het lijstje toevoegen ik ben daar niet zo handig in: waarschijnlijke uitgerekende datum: 6 januari 2010.

Ik ben 29 jaar en heb al een zoontje van bijna 1 1/2. Ook werk ik nog als kraamverzorgster.
Veel kwaaltjes heb ik ook nog niet, gevoelige borsten en af en toe een beetje moe.

Groetjes,
Suuzje

Terug
Bovenaan