Januari uitgerekend!!

hoi hoi

ik heb 28 mei mijn eerste echo ( ga dan niet na de vk ma t ziekenhuis) zwangerschapsbegeleiding word hier namelijk gedaan door de huisarts.. dus voor een echo moet je naar het ziekenhuis.

het begint nu ook een beetje tot me door te dringen dat ik zwanger ben.. en waarschijnlijk over een aantal maanden mama ben. ook mijn vriend beseft zich het nu opeens en is al rond aan het kijken naar kinderwagens, luiers, babyvoeding.... wat een vreemde gewaarwording is dat..

en over de waterpokken: ik had de huisarts al gebeld, was alleen een beetje dom, ik werk namelijk al een tijd in de kinderopvang en heb het nooit overgenomen van de kinderen, dus dan zal dat nu met mijn nichtje ook niet gebeuren..

liefs shari

Dag dames,

Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen, en deels herkenbaar.
Ik ben nu zwanger van de eerste, uitgerekende datum is ws 07-01-09. Ik heb last van gespannen en gevoelige borsten, lijken nu al een maat groter.... Maar dat komt ws   ook omdat ik wat gegroeid ben (van het eten hoor). Verder heb ik gelukkig geen klachten, maar dat maakt ook een beetje onwerkelijk. Soms denk ik wel, ben ik wel echt zwanger? Maar de clearblue was erg clear met de streepjes...
Ik ben 26, wordt in september 27.

hallo,

Ik was er even weer.
Bijmij komen de kwaaltjes ook steeds meer. Mijn borsten zijn gevoeliger en ik ben zo moe.
Op het werk moet ik haast om de half uur na de wc. Of het komt door de spanningen
ik hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan. Hebben jullie dat ook dat je zo vaak naar de wc moet. Mijn collega's zullen wel denken. haha
Ik ga 19 mei naar de gyn want die afspraak had ik al staan omdat het steeds niet wou lukken.
Dus ik ga gewoon en misschien doet ie nog wel een echo ben dan volgens mijn berekening 6 weken. Zouden ze dan al iets kunnen zien???

quote: sandra24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-05-2009 15:24:30'));

hallo,

Ik was er even weer.
Bijmij komen de kwaaltjes ook steeds meer. Mijn borsten zijn gevoeliger en ik ben zo moe.
Op het werk moet ik haast om de half uur na de wc. Of het komt door de spanningen
ik hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan. Hebben jullie dat ook dat je zo vaak naar de wc moet. Mijn collega's zullen wel denken. haha
Ik ga 19 mei naar de gyn want die afspraak had ik al staan omdat het steeds niet wou lukken.
Dus ik ga gewoon en misschien doet ie nog wel een echo ben dan volgens mijn berekening 6 weken. Zouden ze dan al iets kunnen zien???

Hoi Sandra,

Ik heb over 2 weken ook een echo, maar dan wel inwendig omdat ze van buiten nog niets kunnen zien volgens mijn huisarts.
Ben dan 8 weken.

Dus ik weet niet of ze dan wat kunnen zien....
En wat het plassen betreft...heel herkenbaar
Moeheid valt bij mij nog mee...zal nog wel komen...

Succes in ieder geval met alles...

Hoi allemaal,

Hoe is het met jullie? Hier is alles wel weer goed. Gisteren zat ik even in spanning vanwege lichtbruine afscheiding. Vanochtend was dat er nog steeds en niet erger geworden  maar volgens mij is het nu weg.  Gelukkig maar. Ben vandaag op mn werk voor mn gevoel wel 20x naar de wc gelopen!!

Wel krijg ik maandag een echo. Heb het verhaal ietsje aangedikt bij de verloskundige omdat ik er gewoon gerust op wil zijn. Logisch toch?! De verloskundige kon nog niet zeggen of het een uitwendige of inwendige echo wordt. Ze zei dat dit ook te maken heeft met iemands postuur. Nu ben ik zelf slank dus ik hoop dat een uitwendige echo lukt. Toch net iets relaxter lijkt me haha :)

Hoi dames,

Heb een tijdje niet gereageerd, maar wel stiekum meegelezen hoor... Vond het ineens weer zo eng. Maar gelukkig hier goed nieuws. Vanmiddag bij de gynaecoloog geweest en we hebben onze frummel gezien!!! En het hartje klopt. Ben echt zo blij. Ben vandaag 6 weken en 4 dagen, dus voor iedereen die dan een echo krijgt (inwendig) je kan dan wat zien. Wel heel klein hoor...hihi

Ik ga nog even bijkomen, kom snel weer reageren.

En voor alle nieuwe zwangeren, Gefeliciteerd en welkom. En ook; geniet ervan!!!

Liefs Jo

Kristel,
wat fijn dat je "stiekem" alvast even een echo kreeg. Toch altijd prettig om een kloppend hartje te zien. Hoe ver ben je volgens de berekening? Ze kunnen toch al best snel dat hartje zien kloppen he?

Zwanger2be,
gefeliciteerd met je zwangerschap. Of had ik je al gefeliciteerd. Hmmm begin ineens te twijfelen. Nou ja beter 2x dan helemaal niet. Zo even kijken of je al bij staat op de lijst. Hoe voel je je?

Jen,
met mijn kindjes gaat het goed. Heerlijke banjers, vooral die jongste is zo'n doerak!! Die klimt echt overal op. Echt uitkijken met hem hoor! De oudste is veel voorzichtiger, heeft een sterk karaktertje en praat de hele dag door, ha ha ha.
Zei die gyn echt dat je nooit zwanger was geweest???? Wat een oetlul zeg, hoe kan hij dat nou zeggen??? Ik had met mijn miskraam ook zo'n klote gyn. Zat ik daar 17 weken zwanger en we kregen te horen dat het kindje niet meer leefde. Zegt ze; ja joh, het gebeurt wel vaker hoor. Niet te geloven toch?

Sunshine, 2010 toch wel he? Onwerkelijk he? Soms is het inderdaad net of je niet zwanger bent. Pas na de echo denk je; ja het is echt zo!!

Sandra, ik moet ook veel naar de wc hoor. En volgens mij heeft Kristel gister een echo gehad en is ongeveer ook 6 weken en zij heeft een kloppend hartje gezien.

Floor, fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. Inwendige echo valt best mee hoor. De 1e keer zag ik er tegenop maar het viel me alles mee. Een eendebek is erger. Succes maandag!!

Jo, wat lekker dat je een echo hebt gehad en er ook nog een mooi kloppend hartje te zien was. Super!! Jij kan opgelucht ademhalen!

Iedereen, ik heb 's avonds zo'n opgezette buik joh. Niet normaal!!! Nog 2 weken en dan eindelijk de echo. Ohhhh wat kijk ik ernaar uit zeg, kan niet wachten!

Groetjes Tara

Naam          
Uitgerekend  
Afspraak  VK  
Hoeveelste zwangerschap  
eerste echo:

Floor              
01-01-2010        
 18-05
1e

Sabrina
01-01-2010