Januari uitgerekend!!

missdreamer34:
De eerste keer was vorige jaar  1 oktober. Hoever ik toen was weet ik niet meer. Ben toen 2 weken later gecuretteerd. Toen hadden we begin dit jaar weer een positieve test.... dus weer hoop!!! Maar helaas bij de eerste echo met 7 weken bleek het vruchtje gestopt te zijn met groeien bij 4,5 week.... dus weer na 2 weken gecurretteerd....... Begin deze maand weer een positieve test.... en afgelopen woensdag een echo gehad had dan 6 weken en 4 dagen moeten zijn en dat klopte inderdaad op 2 dagen na maar hoefte me geen zorgen te maken om die 2 dagen. We gaan nu volgende week dinsdag weer dus hoop zo dat het hartje dan nog steeds klopt...... Ik bid in iedergeval elke avond aan god..... "terwijl ik niet eens echt gelovig ben" Maar als hij mij kan helpen dan graag de moet zak toch aardig in je schoenen en dan ben je pas 23......

Groetjes Mariska

Hallo Allemaal,

Ik ben ontzettend misselijk de hele dag door, maar overgeven hoef ik nog niet.
Soms heb ik wel eens zo iets van misschien is het beter als ik wel ga overgeven.

Afgelopen weekend kwam ik er achter dat ik door het drinken van cola minder misselijk wordt. Ik weet dat te veel cola ook niet goed is, maar zo nu en dan een slokje om me een beetje beter te voelen kan geen kwaat.

Op mijn werk weet mijn leidinggevende dat ik zwanger ben omdat ik aldoor zo misselijk ben en ook omdat ik erg moe ben. Mijn directe collega's weten het nog niet, maar ik heb het vermoeden dat ze wel al iets in de gaten hebben.

Voor mijn werk ga ik veel op de fiets weg en dat doe ik nu veel minder omdat ik zo moe en misselijk ben.

Verder hebben we het  mijn ouders en mijn broer verteld dat ik zwanger ben en mijn schoonfamilie nog niet.  

Groetjes  JMAK  

Hoi Jmak,

Bij mij helpt cola ook wel, je kan ook de caffeine vrij versie kopen! Dan is ie in iedergeval minder slecht. Nou weet ik niet of die versie light is, want light dranken zijn ook weer niet goed door de vele zoetstoffen. Wat een gedoe het dat zwanger zijn, is nog niet zo makkelijk
Volgens mij mag je zoiezo 3 glazen col, zolang je maar geen koffie dr bij drinkt dan.

Liefs Jen

Goedemorgen,

Zou ik misschien ook mee mogen kletsen?

Ik heb zondag 17 mei positief getest! Na bijna een jaar proberen eindelijk zwanger!
Vorige week heb ik de verloskundige gebeld en 9 juni mag ik voor een  eerste gesprek en een  eerste echo  langskomen. Ik denk dat ik ergens rond 22 januari ben uitgerekend. (beetje lastig bepalen i.v.m. met lange onregelmatige cyclussen)

Ik ben  elke ochtend misselijk en heb  al een paar keer over moeten geven. Soms ben ik een beetje moe ook. Verder geen andere kwaaltjes.

Nu had ik vorige week woensdag een uur lang echt  heftige buikpijn. Ik  maakte me echt zorgen en dacht zelfs aan een miskraam! Na een uur zakte de buikpijn weg en had ik alleen nog last van mijn rug. Maar ook dat was de volgende dag weg.  Sindsdien geen buikpijn meer gehad. Ook totaal geen bloedverlies gehad gelukkig. Want dat is wat de verloskundige ook meteen vroeg.  

Ik maak me nu nog steeds een beetje zorgen. Herkent iemand van jullie ook  die heftige buikpijn?

X hopje  

Hoi meiden,

Hopje: Ja, ik herken wel behoorlijke buikpijn. Ik heb het zo nu en dan en daarbij ook rugpijn. Maar het zullen wel mijn banden zijn en baarmoeder die groeit.
De ene keer geen buikpijn en soms ineens is het er.
Het voelt echt als heftige menstruatiepijn. Wel gek idee hoor, maar kan me voorstellen dat je daardoor in spanning zit. Ik merk het soms zelf ook.
Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger, dus nog echt pril. Maar voel me wel moe!!
Verder moet ik zeggen dat het best goed met me gaat!!

Andere meiden, hoe zit het met jullie kwaaltjes?
Wat ik zo lastig vind is dat ik pas 17 juni een echo heb, voor mijn gevoel duurt het allemaal zo lang. Ik moet dan naar het ziekenhuis omdat ik clomid heb geslikt. Nadat ik vier maanden   150mg heb geslikt ben ik zwanger geraakt.
Ik begin het nu steeds meer te beseffen, maar ik denk dat een goede echo je nog meer laat genieten.
Laat die weken maar snel gaan!!

Fijne week.
Groetjes van Patries.

hoi hoi!!

ik ben ook zwanger.
ik ben ongeveer 29 januari uitgerekend. (ze rekenen vanaf 24 april, dat is de geboorte datum van mijn eerste dochter, en de 29ste is de verjaardag van mijn stiefdochter! hoe toevallig wil je het hebben haha!!
ben echt heel blij bij de eerste duurde het heel lang, deze was eigenlijk in 1 keer raak!!
iedereen die ook zwanger is, gefeliciteerd!!

Hallo allemaal

Ben net terug van de gynaecoloog. We hebben weer een echo gehad. En zijn toch wel een klein beetje geschrokken. Er was niet vruchtzakje met een vruchtje te zien maar twee. We krijgen er dus twee!!! Dit is dus wel een klein beetje schrikken. Want op de eerdere echo konden ze niks zien. Ben er een beetje beduusd van dus kan het ook niet bevatten. Het moet nog echt ff tot me door dringen. Maar nu snap ik wel die extreme vermoeidheid

Terug
Bovenaan