Januari uitgerekend!!

Ja he, en dan te bedenken dat ze nog maar 1 cm groot zijn ofzo  . Hoe is het met jou Tara?? Jij hebt je echo vandaag toch?? spannend hoor, ik kan ook echt niet wachten. Hoe voel jij je verder??

Liefs Jen

Hoi meiden,

Ik mag vandaag al voor een 1e echo!  We gaan aankomend weekend naar Barcelona en ik belde gistermiddag om te vragen of vliegen kwaad kan. Nou dat kan dus totaal geen kwaad en ik mocht ook meteen langskomen. Ze gaat vanmiddag proberen of ze al een hartje ziet kloppen. Ik vind het erg spannend!

X hopje
(7 wkn + 4 dgn)

hey meiden,

net terug uit het ziekenhuis voor de echo.. en k weet niet wat ik moet zeggen..de dok kon niet zeggen of het goed of fout was.. er waren 2 holtes te zien zoals hij dat zei.. en in allebei zat wat.. maar het bleek dat ik nog niet ver genoeg ben om er iets over te kunnen zeggen.. volgens zijn berekening zal k nu 6 weken en 6 dagen zijn.. dus over 2 weken moet k terug komen en dan kijken we verder...
die onzekerheid.. die was al erg.. maar die is nu alleen nog maar versterkt..

liefs shari

Hoi Shari,

Wat balen die onzekerheid. Dus misschien een tweeling, spannend hoor. Wat duren die 2 weken dan nog ongelofelijkl lang he. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen dat alles goed is!!

Liefs Jen

Hoi shari,

Dus jij zit ook in de zenuwenen net als ik.
Ik heb ook wat bloed verloren na ja wat best veel. Maar alleen met plassen.
Ik heb maandag een spoed echo gehad toen zat alles nog op zijn plaats.
Maar de gyn zei ook tegen mij het kant 2 kanten op. Ik moet woensdag weer komen voor een echo. De tijd wil maar niet om.
Ik hoop echt voor je dat alles goed is.
Bijmij zit de spanning er goed in. Ik durf haast niet meer te plassen.
Gek word je ervan. Ik heb al gedacht om weer te bellen vandaag.
Maar mijn man zegt van wacht het toch af. Als ze nog niets kunnen zeggen word de spanning nog groter zegt ie. Heb gelukkig geen buikpijn of zo gehad maar ja had al gelezen dat dat niet altijd hoeft.  

Terug
Bovenaan