Januari uitgerekend!!

Hey tara,

Wat fijn van je goede echo!!! Gelukkig maar, ik wil ook zo graag de echo :p nog een weekje wachten!!

@ Alle dames die al een keer een keizersnee hebben gehad. Mijn bevalling is in september na 30 uur, vacuumpomp en een hoop gedoe toch in een keizersnee geeindigd. Nou heb ik nu al af en toe last van mn litteken, echt aan de binnenkant. Als ik nies (lang leve hooikoorts :p) krijg ik echt een mega steek in mn onderbuik. Hebben jullie dat ook??

Liefs Jen

Hallo Jen

Ik heb ook een keizersnee gehad. Ik heb alleen last van jeuk .
Ik hoop dat als alles goed is bij mij dat ik er niet teveel last van krijg.
Anders zou ik de gyn of de vk even bellen om te vragen hoe dat kan.
Lijkt me inderdaad niet prettig.

Hallo allemaal,
Toch nog een berichtje van mij. Ik kon de spanning echt niet meer aan en heb vanavond bij het echocentrum Haarlem een echo laten maken. Alles was goed en het vruchtje was 1 mm gegroeid.
Ik had echt alle hoop al opgegeven maar die is nu weer een beetje terug. Ik ga nu de eerste officiele echo van 8 juni een stuk positiever tegemoed.
Ik heb nu wel geleerd dat ik mezelf niet gek moet maken en positief moet blijven net als mijn vriend.
Ga nu weer lekker mee praten met jullie over alle ups en downs.

Groetjes Petra

He Sjaar, wat onwijs klote voor je!
Hoop dat alles toch nog goed gaat...ik duim voor je!!!!!

Tara, toen ik net aan mijn ontbijt zat dacht ik 'hoe zou de echo van Tara zijn gegaan'...haha...kun je nagaan... :)
Wat fijn dat jij ook een goede echo hebt gehad! Kon ze iets zien van hoe ver je bent?
Fijn dat je tweede bevalling zo anders ging..dat geeft mij ook stiekem moed.
Inderdaad, ik heb hem ook niet op mijn borst gehad. Ze hadden voor de keizersnee een laken gespannen, hij werd paars en slap omhoog gehouden en meteen meegenomen.
Mijn man ging mee en zag hoe hij beademd werd. Pas na een tijdje lieten ze hem zien...
Dat alles heeft best een heftige invloed gehad, hij moest ook een week in de couveuse en ik ben echt flink van slag geweest. Het lijkt me zó mooi om hem/haar meteen na de bevalling vast te kunnen houden!

Peetje, fijn dat je gerustgesteld bent! Was dit een particulier echobureau? Kan me wel voorstellen dat je dat laat doen hoor..al kun je jezelf inderdaad flink gek maken!!!

Knutseljuffie, ik heb eigenlijk nog geen last van mijn litteken, maar die van mij is natuurlijk al wat jaartjes oud...dat kan schelen. Waarschijnlijk is jouw litteken nog niet volledig hersteld van binnen.
Ik moet zeggen dat het bij mij zeker een jaar duurde voor de wond hersteld was. Niet uiterlijk dan, maar het inwendige gevoel. En dan nog wel een paar maanden voor het niet meer gevoelig was. Dat lijkt me voor jou dus echt wel zwaar!!!

Dames, ik ga aan de slag.
Voor degenen die vrij zijn...het wordt mooi weer!

Hallo meiden,

Ik reageer maar even heel snel. Over de schrik zijn we weer een beetje heen dat we een tweeling krijgen.Het is ook wel weer erg leuk zoiets. Goed er spoken natuurlijk wel dingen door je hoofd zoals hoe nu verder en wanneer moet ik stoppen met werken in de zaak. Hoe lang zal ik het volhouden enz... Ik heb tijdens de bevalling een ruggenprik gehad voor de pijn bij de oudste en de jongste en bij beide is dat fout gegaan dus heb daar toch wel een trauma zeg maar over. Aangezien meestal een tweeling in een keizersnede uitmond heb ik hier toch wel een beetje angst over. Ik heb dan ook besloten om hier volgende week dinsdag 9 juni het maar eens over te hebben met de Gyn. ik wil dat hier duidelijke afspraken over komen. Dat ik zo weinig reageer even is dat we de avond 4 daags lopen met de oudste. Vandaag is de laatste dag ik ben blij als dat klaar is want ben kapot. Nou ik reageer snel weer.

Liefs
Kristel

Hallo Allemaal,

Ten eerste iedereen gefeliciteerd met de goede echo's!
Ten tweede iedereen die nog in spanning moet wachten, sterkte.

Ik mag woensdag voor de eerste echo. Mijn man en zoontje gaan mee en ook mijn moeder heb ik gevraagt. Zij heeft net te horen gekregen dat ze kanker heeft. Dan heeft ze tenminste iets leuks om naar uit te kijken.
Mijn collega's heb ik het ook maar verteld omdat ik steeds misselijker word. Lijkt dan ook zo raar als je opeens de kamer uit rent. Ze vonden het allemaal erg leuk voor me. Ik zit met allemaal mannen op kantoor.  

Ik lees iedereens berichten wel, maar eageer niet zo vaak. Komt door de extreme misselijkheid en moeheid.  

Groetjes JMAK  

Hallo meiden,

Tara: Wat super zeg een goed echo!!
Ik had het er laatst met jou over dat ik geen last van migraine meer heb, maar dat heb ik denk ik te hard geroepen. 1 keer raden waar ik gister last van kreeg nadat ik uitgewerkt was. Mirgraine  
Ik baal wel, lig nu al de hele dag op de bank te relaxen en bijkomen. Moest gister ook zo kokhalsen ervan, bah!
Misschien doordat de hormonen nu meer worden omdat ik nu 6 weken precies zwanger ben.
Doen het maar rustig aan meer kan je niet doen. Heb ook geen medicijnen ingenomen omdat het niet goed is he.

Meiden allemaal een heel fijn weekend!!

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan