Peetje,
rot meid. Veel sterkte, ik hoop dat je je snel wat beter voelt en de buikpijn niet te lang meer duurt. Hopelijk ben je snel hier weer op het forum te vinden. Dikke knuffel voor jou!
missdreamer,
wat lief dat jij tijdens het ontbijt aan me dacht. Wel grappig ook wel, dat je via een forum mensen leert kennen en daar thuis dan ook aan denkt hé?! En fijn dat we hier van alles met elkaar kunnen delen en ongelimiteerd over onze kwalen en zwangerschap kunnen teuten.
Hopelijk gaat deze bevalling anders en mag jij het ook meemaken; je baby een hele tijd op je blote huid!
patje1981,
shit zeg, dus jij ook migraine. Wat een ellende hé? Dat is echt niet leuk tijdens de zwangerschap! Anders ook niet natuurlijk maar dan mag je tenminste nog medicijnen nemen en nu niet. Gaat het nu weer een beetje met je hoofd?
Shari,
wat balen joh!! Ik blijf gewoon duimen dat er nog 1 kindje zit met een kloppend hartje. Wanneer heb je ook alweer de volgende echo?
kidsvos,
dat zijn de betere berichten. Joepie!!! Welkom terug. Goh, dat zal fijn nieuws zijn geweest zeg, dat had je natuurlijk helemaal niet verwacht.
Greet2,
erg hé dat buik-inhouden. Ik deed dat ook op mijn werk hoor. Maar het voelde niet fijn maar als ik het niet deed had ik echt het gevoel dat ze het zouden zien. Heb het vrijdag maar verteld tegen mijn directe collega's. Dan hoef ik daar mijn buik iig niet meer in te houden. En inderdaad; wat gaat het snel bij de 3e. Ik wist dat het bij de 2e sneller zou gaan dan bij de 1e maar had niet verwacht dat het bij de 3e ook nog weer sneller zou gaan dan bij de 2e.......
Iedereen die deze week de echo heeft; spannend en we horen het wel!!!
Ik duik mijn bed in!
Groetjes Tara