januarie moeders die wachten op eigen forum

Hallo,
Aangezien ik waarschijnlijk ergens de eerste week van januari ben uitgerekend, ergens tussen 4 en 6 denk ik..lijkt het mij leuk nu alvast mede-moeders bij elkaar te krijegen. Juist die eerste weken zijn zo spannend en ben je nog zo onzeker..ook hebben de meeste mensen nog niets aan de omgeving verteld en dus kan je nergens je verhaal kwijt..ik hoop dus alvast wat lotgenoten bij elkaar te krijgen en wat al eerder is gezegd..zodra we onze eigen plek hebben kunnen we over..
issabel
 
Hoi Issabel,

Ik ben Marian, 26 jaar, en weet sinds eergisteren dat ik zwanger ben. Uitgerekende datum zou 8 januari zijn. Maar daar ga ik maar niet te veel van uit. Ten eerste omdat het inderdaad nog heel vroeg is en er nog vanalles kan misgaan. Maar ten tweede ook omdat mijn zoontje (nu bijna 14 maanden) ook 6 weken te vroeg was, en dit dus best nog eens zou kunnen gebeuren. Vooral dat laatste maakt me momenteel erg onzeker. Nu ja, ik ben blij er eens met andere januari-mama's over te kunnen praten, hoop dan ook dat er nog veel dames volgen!

Groetjes,
Marian
 
hoi Issabel,

Ik weet sinds gister dat ik weer zwanger ben, maar ben nog een beetje huiverig na twee mk's.

Ik ben Hester en zwanger van nr 8., 36 jaar.

Heb er dus al 7.

Als alles goed mag gaan dit keer ben ik rond 12 januari uitgerekend
volgens mij, maar de test gister was eigenlijk twee dagen vóór mijn NOD.

Normaal gesproken vloei ik met mijn ongi altijd een hele volle week, mar nu was de laatste maar drie dagen.........

Nou dames ik spreek jullie dan nog wel hoop ik.

liefs Hester

 
hoi,

Hier alvast de eerste opzet,

Marian, 26 jaar , tweede kindje, Uitgerekend op 8 jan.
Issabel, 30 jaar, derde kindje, uitgerekend op 4 jan.

Mijn tweede kindje (zoontje nu 21,5 maanden) was ook 6 weken te vroeg geboen. Mijn oudste (meisje van bijna 4 )was gewoon op tijd..een te vroeg geboren betekent dus niet automatisch dat de volgende ook vroeg wordt geboren..als er een medische oorzaak gevonden is is dat natuurlijk anders.
Ik blijf ,ook al is het voor mij al de derde keer (vierde keer incl. 1 miskraam) ,onzeker en vind het weer spannend ..zal het wel goed gaan..wat voel ik wat voel ik niet..wat duurt dat wachten tot de eerste echo lang.......
Het valt mij op dat iedereen al zo snel een echo krijgt. Ik heb een echo op 2 juni dus nu eerst nog de komende maand door..ik hoop echt dat het allemaal goed gaat..ee nieuw kindje erbij is meer dan welkom..ik verheug mij er al op..

issabel
 
Marian, 26 jaar , tweede kindje, Uitgerekend op 8 jan.
Issabel, 30 jaar, derde kindje, uitgerekend op 4 jan.
Hester, 36 jaar, achtste kindje, uitgerekend op12 jan.
 
Welkom Hester,

Tjee, achtste kindje..hoe oud is de jongste ? leuk om te zien dat ondangs zoveel keren zwanger..het voor jou ook nog steeds leuk is om er mee bezig te zijn op een forum..ben je ook nog onzeker of niet meer echt..ik let op elk pijntje en ben toch stiekem bang dat het fout gaat. Mijn borsten zijn wel iets gevoeliger en mijn buik voelt wat zwaar aan..maar verder voel ik me prima..ik wou dat die eerste periode snellerrrrr ging..

issabel
 
hoi Issabel,

Joh onzekreheid hou je toch wel, wat een ander ook zegt hoor.

Heb ik ook nog, zeker na die twee miskramen.Die waren afgelopen
december en februari. Wij zijn echt superblij dat ik nóg eens zwanger
mag zijn, maar inderdaad bij alles wat je voelt, slaan de twijfels weer
toe. Heel frustrerend af en toe hoor.

En om eerlijk te zijn, ik ben nog op het oude forum geweest, vanaf
januari, want toen hadden we net pas internet hahahaha. Daarvoor dus
nooit.

Ik probeer eigenlijk anderen er ook een beetje door te helpen, want ik
heb er zelf ook al veel aan gehad aan het zwanger worden na een
miskraam forum.

Ik doe veel met gedichten, dan kan ik me soms wat beter uiten over mijn gevoel.

Oeps, het worde wel een heel lang verhaal zo, maar dat geeft niks.

Ik heb hier in ieder geval een aantal goede vriendinnen aan over gehouden die ik privé ook nog spreek per telefoon of msn.

Dus ook voor het sociale leven een utikomst hihihihi.

Meid ik hoor nog wel van je.

liefs Hester

Oja, je vroeg de leeftijd van mijn jongste. nou de jongste is 1 en de oudste bijna 17

 
Terug
Bovenaan