januarie moeders die wachten op eigen forum

Hoi aanstaande moeders

Hier nog een moeder die zwanger is en als het goed gaat in januari gaat bevallen.
Mijn naam is Ria. Ik ben getrouwd en moeder van Anne (17 maanden). Ik ben uitgeteld op 11 januari.
Ik vind het erg leuk om met andere vrouwen die ook in januari zijn uitgeteld te kletsen over alles wat er gaat komen.

Ik ben eerder zwanger geworden dan we eigenlijk wilden, maar ik ben super gelukkig. Voor Anne heb ik 3 miskramen gehad, dus ik neem het zwanger zijn niet als vanzelf sprekend. Eigenlijk vind ik het wel geweldig dat ik zwanger geworden ben, zonder dat ik erg in de stress heb gezeten of ik wel zwanger zou zijn enzo.

Ik heb ook een zeurpijn in mijn onderbuik, zere borsten, af en toe dizzy en een beetje misselijk. Maar ik neem het allemaal voor lief, het hoort erbij he?!!?

Groetjes Ria
 
Hoi ook ik mag me hier bijvoegen,

Leonie 24 jaar ronde 2 uitgerekend 15 januari 2006 heb een zoontje van 2 en hij heet Brian ben sinds vorig jaar september getrouwd met Alex mijn man. Heb 2 honden Bobby en Amando woon in Zeeland en eh meer weet ik even niet. O ja werk in de schoonmaak zo'n 20 uren in de week. Het zijn scholen die ik schoonmaak en hoef alleen maar s'avonds een paar uurtjes te werken zodat ik overdags lekker thuis ben bij Brian.


Dikke knuffel van Leonie
 
Hi allemaal,

Allereerst allemaal gefeliciteerd

Ik heb vorige week vrijdag een zwangerschap gedaan en inderdaad een dik roze streepje. Volgens een test op het internet ben ik op 3 januari uitgerekend en dus ook een januari-mama....
Het lijkt mij erg leuk om een apart forum te hebben voor de januari-mama's. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik hier ook veel aan gehad !

Groetjes,
Sandy
 
hoi issabel, marian, hester, suzanne, leonie en sandy!

Gefeliciteerd!



ik ben 5 januari uitgerekend van mijn tweede kindje en sta eigenlijk
voor een moeilijke keus. ik ben 37 en heb een dochter van 15 die ik al
15 jaar alleen opvoed. eigenlijk gaat dit heel erg goed.

ik heb een relatie met een man (3jaar) die (nog) niet bij mij kan komen
wonen. we waren ervan overtuigd dat hij onvruchtbaar was. dit is
onderbouwd door vele vele testen. voor ons is het dus echt een
regelrecht wonder dat dit mag gebeuren, maar het gooit ook ons leven
compleet om.



ik wil niets liever dat dit kindje op de wereld zetten en grootbrengen.
ik weet dat ik de eerste periode dit weer alleen moet gaan doen, totdat
mijn vriend bij me kan komen wonen. het valt niet mee overal je mond
over te moeten houden. ik ben dus erg blij dat er een forum is!



'tuurlijk zit ook vol twijfels en vraag me af of ik er goed aan doe. ik
weet dat ik een kind kan opvoeden en de keus die ik nu maak op mijn
37ste is veel bewuster dan toen ik 21 was. daar komt nog eens bij dat
dit kindje een echte liefdesbaby is. hoeveel ik van mijn oudste dochter
houd, zij is dat niet geweest. ik heb wel vanaf dag één voor háár
gekozen, zonder haar vader.



nou ja, ik stop nu   maar even. ik denk dat ik er maar een boek of
zo over ga schrijven, hihi. ik hoop niet veroordeeld te worden, maar
ben erg nieuwsgierig naar jullie en jullie ervaringen. Ook ik heb last
van een zeurderig ongesteldheidgevoel en hele pijnlijke borsten!
gelukkig heb ik (nog) geen last van misselijkheid en hoop dat zo te
houden!



groetjes

marretje

 
Allemaal van Harte Gefeliciteerd. Hier nog een januari mamma. Ik ben Danielle. Ik heb nog geen test gedaan maar ben toch al een aantal dagen overtijd. Daarbij genomen hoe ik me voel durf ik te zeggen dat we zwanger zijn. Wel zeg ik het nog maar niet te hard want ik heb in maart net een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap. Ik heb een zoontje van bijna 3 en een lieve man. O ja, wat natuurlijk belangrijk is, als alles goed gaat ben ik 13 januari uitgeteld. Lijkt me super om onze ervaringen te kunnen uitwisselen. Veel succes allemaal en hopelijk tot gauw.

Groetjes.
 
hi danielle, gefeliciteerd!



nou das lekker, ben ik erg blij dat er een forum is met vrouwen die
dezelfde tijd als ik   zijn uitgerekend, kom ik er net achter dat
issabel, oprichtster van dit forum een miskraam heeft gehad. dit is wel
heel erg. sorry issabel. ik begrijp dat dit heel zwaar voor je moet
zijn. heel veel sterkte! ben heel erg van me stuk.



 
Hallo allemaal.

Ik ben wendy en ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben. Ik ben denk ik 6 weken dus dat betekent dan dat ik op 4 januari ben uitgerekent. Het wordt de 2de ik heb al een dochter van tien.

Tevens wil ik graag mijn msn adres achterlaten voor degene die het leuk vind mag mij in zijn msnlijst zetten kunnen we is lekker beppen over de zwangerschap hoe het verloopt enzo.
Voor als je vrienden en familie het beu is om aan te horen. hihihihi

 groetjes Wendy (o ja ik ga vandaag naar de huisarts voor wat vragen en de'exacte datum')
 
Hallo allemaal,

Ik ben Kirsten, 32 jaar en momenteel iets meer dan 6 weken zwanger van mijn 3de. Uitgerekend op ongeveer 1 januari.Heb al 2 zoontjes, Robbe is 5 en Giel wordt 17/05 3 jaar. het zal dus druk worden. Het was wel een serieuze  verrassing maar op dit moment ben ik er zeer blij mee. Ik hoop nog veel met jullie te kunnen 'babbelen' .

groetjes,
Kirsten
 
Terug
Bovenaan