januarie moeders die wachten op eigen forum

Hi Marretje.

Als het je de eerste keer gelukt is om je dochter alleen op te voeden lukt het je nu ook met het kleine hummeltje wat eraan staat te komen. Hopen natuurlijk dat je man (of vriend) snel genoeg samen met je van dit geluk kan genieten.
Ik ben zo blij met dit forum, zeker omdat in mijn omgeving het nog niemand weet, behalve mijn man natuurlijk. Maar die is een beetje een zwart kijker, en snapt mijn angst niet zo goed na mijn miskraam in maart. Toch fijn dat je dan hier wat steun kunt vinden.
Helaas las ik ook dat Issabel een miskraam heeft gehad... altijd balen als je zoiets leest... Jij in ieder geval ook veel succes..

Liefs Daniëlle.

O ja, Hester, als ik je ergens mee kan helpen dan hoor ik het wel...
 
Hallo allemaal

Ik ben Doortje 28 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ik ben waarschijnlijk uitgeteld op 10 januari.
Vind het allemaal super spannend!!!!

Liefs Doortje
 
hi danielle,



dank voor je lieve woorden. ik ben ook erg blij met dit forum!

ik begrijp dat er binnenkort een nieuw forum komt voor ons januari
moeders. er zijn momenteel zoveel onderwerpen over januari moeders dat
ik niet meer weet waar ik me moet aanmelden! heeft iemand een idee?



liefs marretje

 
Hallo allemaal!!

Ik wil me ook graag aanmelden als januari-moeder!
Ik ben Nancy, 21 jaar en ben 3 januari 2006 uitgerekend.. Ik woon samen met mijn vriend (tevens vader van het kindje) in Amsterdam. We gaan wel verhuizen binnenkort, druk op zoek naar een groter huisje met baby-kamertje!

De zwangerschap was niet gepland, maar is supergewenst!! Het kindje is door de pil heen gekomen, maar we zijn beiden stapelgek op kinderen en onze voornemens waren sowieso om jong ouders te worden!

Ik zou het hartstikke leuk vinden met jullie te kletsen, zeker omdat we allemaal ongeveer even ver zijn (ik vandaag 6 weken precies!)...

Hoop jullie snel te spreken!

Liefs van Nancy

 
Terug
Bovenaan