januarie moeders die wachten op eigen forum

Hoi meisjes (mag ik iemand met zoveel mama-ervaring nog een 'meisje' noemen?),

Hester, gefeliciteerd zeg! Bij je vorige miskraam heb ik inderdaad een aantal berichtjes van je gelezen. Wat fijn dat het nu opnieuw gelukt is!

Van kwaaltjes heb ik tot nu toe weinig last. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat bij mijn zoontje ook niet zo heel erg had, alleen wel erg moe toen, maar zelfs dat lijkt vooralsnog mee te vallen. Ik was wel wat misselijk de dagen voor ik getest had, maar dat is nu grotendeels over. Ook weer zoiets waar ik me dan toch wat zorgen over maak. Ik weet wel dat het helemaal niks wil zeggen, maar toch... Je wil in het begin het liefst in zoveel mogelijk kwaaltjes je zwangerschap bevestigd zien natuurlijk.

Issabel, voor de vroeggeboorte van mijn zoontje is nooit een reden gegeven. Ik had geen infectie en hij ook niet, en met de placenta was ook alles in orde. Tja, waar ligt het dan aan? Ik hoop alleszins nu wel keurig die 40 weken uit te mogen doen. Stel je voor: hoe  combineer je de verzorging van een prematuurtje met een peuter van dan nog geen 2 jaar? Maak er me nu al een beetje druk om dus...

Leuk dat we ook met een lijstje kunnen starten! Ben erg trots dat ik er ook bij sta.
En nu maar afwachten tot het echte januariforum verschijnt he!

Zo, ik ga ermee ophouden. Zie jullie snel weer!
Groetjes,
Marian
 
Hoi Isabel,

Wat leuk dat je een oproep hebt geplaatst voor aanstaande januari moeders.
Allereerst alle aanstaande moeders van harte gefeliciteerd!

Sinds 1 week weten we dat ik zwanger ben en we vinden het allemaal zo spannend. We zijn al 9 maanden bezig en iedere maand was het een enorme terleurstelling, maar nu is het dan eindelijk raak! Ik ben inmiddels al  bijna 7 weken zwanger, ik durfde namelijk niet eerder te testen na al die maanden, dus zo kom ik aan mijn berekening. Onze omgeving is nog niet op de hoogte van dit nieuws en ik kijk ook enorm uit naar het moment dat we het gaan vertellen en wat de reacties zijn.

Meteen maar een vraagje; ik heb wel een zeurend mensstruatiegevoel in mijn buik, maar heb op deze site gelezen dat dat normaal is, heeft iemand dit ook?

Tot horens!
Lente1
 
Hoi ik ben Suzanne 28 jaar en in verwachting van ons tweede kindje. Wij hebben al een dochter van 15 maand. Ik vind het ook wel spannend om het er al zo vroeg over te hebben want er kan van alles mis gaan. En eigenlijk moet je er gewoon van genieten he?
Ik denk dat ik op 3 januari uitgerekend ben.
En iedereen nog van harte gefeliciteerd en allemaal een fijne en onbezorgde tijd toegewenst!
Groetjes Suzanne
 
Hoi Lente1 ik ehb ook af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden en dat had ik bij de eerste ook. Dus het zal wel goed zijn. Ben je niet in   december uitgerekend omdat je al 7 weken zwanger bent?
Groetjes Suzanne
 
Marian, 26 jaar , tweede kindje, Uitgerekend op 8 jan.
Issabel, 30 jaar, derde kindje, uitgerekend op 4 jan.
Hester, 36 jaar, achtste kindje, uitgerekend op12 jan.
Suzanne, 28 jaar, tweede kindje, uitgerekend op 3 jan

Hoi Lente,
Als je nu 7 weken bent dan den je volgens mij uitgrekend in de laatste week van december..laat je nog even weten of je je hierbij aansluit of bij de december moeders ?

Dat rare zware gevoel in je buik dat heb ik ook en het maakt je vreselijk onzeker..we kunnen alleen maar afwachten tot de eerste echo..dan weten we pas meer..deze eerste periode duurt echt het langst..

issabel
 
quote: freubel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-05-2005 13:18:13'));

Hoi Lente1 ik ehb ook af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden en dat had ik bij de eerste ook. Dus het zal wel goed zijn. Ben je niet in   december uitgerekend omdat je al 7 weken zwanger bent?
Groetjes Suzanne



 
Hoi Suzanne,

Ik geloof dat je inderdaad gelijk hebt en hopelijk zullen we dit jaar ons eerste kindje verwachten. Dat brengt ons weer een stapje dichterbij. Vanochtend was het ongesteldheidgevoel in ieder geval veel minder. Dank je veel voor de geruststellende woorden.

Succes met alles.

Lente1
 
Terug
Bovenaan