januarie stoppers waar zijn jullie?

A

Anoniem

Guest
he meiden !! ff chekken hoe het gaat met de jan stoppers. is er al iemand zwanger? sorry ben niet zo vaak op het forum heb het veel te druk . zelf zit ik nu in ronde 7 ben   net ongi geweest BAH!! maar op naar de volgende ronde!!! we blijven positief   groetjes en heeeeeellll veel succes aan iedereen die nog aan het klussen is en natuurlik GEFELICITEERD!!! aan de zwangeren onder ons!!!  groetjes xxxxxxxx jes springkikkertje.                                                                        

Hoi springkikkertje...ik ben ook in januari gestopt met de pil.
Afgelopen weekend eisprong gehad en flink geklust. Ik hoop echt dat het deze keer raak is. Hoe gaat het met jou?
Groetjes

hoi,

ik ben ook in januari gestopt en heb vandaag mijn nod spannend dus
ik voel op dit moment nog helemaal niks ik hoop dat het ook lekker uitblijft de rd's

wel veel 'klachtjes' gehad buik krampen, en enorme trek in pannekoeken (die vind ik notmaal helemaal niet lekker) dus me vriend zat me ook heel vreemd aan te kijken toen ik die in een restaurant bestelde haha
en het gevoel of ik ernorme borsten heb het is niet zo maar het voelt of ze 10 cm verder uitsteken!!!
maar ja ik blijf erbij dat ik ook mezelf gek kan maken!!

Ik zal voor je duimen Marjootje....echt spannend he.
Ja dat gek maken ken ik.....ik heb ook al een keer gehad dat ik zou zweren dat ik zwanger was....maar ik zat mezelf gewoon zwanger te praten.   Je zou toch zeggen dat als je klust tijdens de vruchtbare dagen dat het dan gewoon niet meer mis kan gaan??? Maar helaas werkt het zo niet. Ik moet zeggen dat ik een erg goed gevoel heb over deze keer....maar ik moet nog wel even wachten voordat ik iets meer weet.
Nou succes he

ja dat zou je wel denken ja maar dat pakt toch anders uit!!
 wij hebben ook alle rondes goed geklusd maar het is niks geworden zo besef je
 wel weer wat voor een groot wonder het is als het lukt!!!
en ja 7 rondes ik weet dat het nog veel langer kan duren maar het valt me soms toch echt wel ff tegen!!!
maar goed ik moet nog even wachten morgen testen!!!
als ik vandaag niet ongi word dan!!!

jij succes met wachten dat duurt altijd zooo lang!!!

Ja het is en blijft inderdaad een wonder. Alleen zie je nu allemaal vrouwen die zwanger zijn, iedereen om je heen lijkt wel zwanger te zijn. Maar dat valt nu gewoon meer op natuurlijk, omdat je er ook meer op let dan voorheen. Tja geduld, geduld geduld....alleen is dat best lastig soms.
Voel je nog niks of je ongesteld gaat worden? Dat is wel positief! Hoe is je gevoel? Laat je het ff weten morgen! Successsssss Spannend!

hoi,

nou hier nog niks te bekennen!!! dus dat is een goed teken maar vanmorgen getest en die was negatief!!!
balen ik moet gewoon nog even afwachten denk ik....

Wel positief dat je nog niets voelt!
Ik hoop het zo voor je.....ben echt benieuwd!

Terug
Bovenaan