januarie stoppers waar zijn jullie?

ha meiden,

springkikkertje het blijft een spannende tijd voor jou zeg en ik blijf heel hard duimen voor je!!!

angel: fijn dat het zo goed gaat lekker bijna klaar met werken???
doe alsjeblieft nog heel erg genieten van deze tijd.

ik ben heel gelukkig met mijn mannetje maar ik mis mijn buik heel erg van mij had het nog veel langer als 9 maanden mogen duren voelde me zo mooi met die buik!!
niet dat ik stein in zou ruilen voor een buik nu hoor maar toch!!
ik kan bijna niet wachen om weer zwanger te worden alleen maar om het zwanger zijn!!
maar voorlopig nog niet hoor het is druk zat zo al die gebroken nachten!!!
het voordeel is wel als ik nu 4 uur doorslaap (wat vannacht voor het eerst was) ben ik helemaal uitgerust haha!!
maar hij doet het super echt een tevreden kindje hebben we!!!
ik kan ook steeds meer het herstel viel me wel een beetje tegen maar goed alles was zo goed gegaan qua zwangerschap en bevalling dat ik niet mag klagen!!!

meiden succes met alles!!!

liefs

Hoi hoi,

Ja springkikkertje het is zo vervelend dat er zoveel tijd in gaat zitten. Dat lijkt me   zo moeilijk. Hou je taai!

Grappig dat je dat zegt Marjootje..............over dat genieten. Ik kan namelijk niet wachten! Ik moet veel liggen om mijn rug  te ontlasten en kan niet heel veel doen zonder pijn. Ik ben ook niet iemand die het makkelijk vindt om niks te doen. Dus ik kan   niet wachten totdat de kleine er is, om te zien hoe hij/zij eruit ziet en om hij/zij aan te kunnen raken. Maar ook om van die buik af te zijn, want ik heb er toch best veel last van.  Wat ik zeker weten wel ga missen is het bewegen van die kleine in mijn buik en het intieme contact zo met z'n tweetjes. Dus ik geniet echt heel erg van mijn zwangerschap, maar ik vind het ook een fijn idee als er over 6 weken weer de kilo's afgaan, nou ja langzamerhand dan. Verder gaat alles goed met de kleine in de buik en heb ik geen last van zwangerschapskwaaltjes. Ik heb er zo'n zin in!

Ja de eerste weken zullen best heel  erg vermoeiend zijn, dat geloof ik graag Marjootje! Maar ook super met zo'n kleintje. Dus ik rust nu maar goed uit, volgende week hoef ik nog maar 1 ochtend te werken en dan ga ik met verlof. Ik zit nu namelijk al een week of 4 90% in ziektewet.
Nou meid geniet van jullie kleine mannetje en tot gauw.

Springkikkertje zet hem op he!

Lfs

Beste meiden,
- Marjootje gefeliciteerd met de kleine en fijn dat alles goed is gegaan.

- angelsky word voor jullie ook spannend, denk vaak aan je. ( stom he als je iemand niet kent?)

Springkikker, fijn dat uit de onderzoeken blijkt dat alles goed blijkt te zijn. Nu hopen dat dat medicijn helpt!!!! ik hoop nog steeds met je mee.

Hoe gaat het hier.
In April naar huisarts geweest, we hebben groen licht voor onderzoeken, maar hebben in die week ook besloten dat we daar   in juli pas mee beginnen.
Ik wil dit schooljaar rustig afmaken en nog niet de stress van onderzoeken en dergelijke, mijn man moet ook ff aan het idee wennen.
De eerste stap wordt zijn zaad onderzoeken. Als die uitslagen binnen zijn. Word ik doorverwezen naar de gyn.
Hij wordt eerst onderzocht, omdat hij vroeger geopereerd is aan zijn bal.

We blijven hopen dat het toch nog van zelf kan gebeuren, maar proberen veel afleiding te zoeken op de komende waarschijnlijk moeilijke tijd.

Ik liep al bij een haptonoom voor de burn out klachten, nu hebben we de behandeling niet meer gericht op de burn out want daar gaat het goed mee, maar nu richten we ons op zwanger worden, het loslaten en ontspannen in het idee.

dus ik houd jullie op de hoogte!!!!
en duim natuurlijk voor al het goeds voor jullie.

liefs van mij

heel veel succes weer met alles!!
en ik blijf ook voor jou duimen!!

liefs

Hoi Mismuppet,

Wat goed om weer iets van je te horen. Lief dat je aan me denkt. Ik denk ook veel aan jullie en ik vind dat ook raar. We kennen elkaar niet en ook toch weer wel een beetje. In ieder geval geeft het een band. En dat vind ik super.

Fijn dat je groen licht hebt gekregen.  En ik begrijp dat jullie nog even willen wachten, misschien heb je ook meer rust als je klaar bent met je opleiding. Het  is toch niet niks allemaal. Hou je taai meisje.

Hoe is het met de kleine Stein Marjootje? Ben je al een beetje gewend? Al wat meer ritme gekregen?

HIer gaat het prima. Ik moet wel veel plat liggen, maar de kleine is steeds gezellig druk en daar geniet ik van. Hij/zij is volledig ingedaald   en loopt een weekje voor. Nog 4 weken!! Zo spannend, ik denk echt constant aan het moment dat die kleine geboren gaat worden. En dat we dan gewoon met z'n 3-tjes zijn. Een heel gek idee.

Nou meiden geniet van het mooie weer en ik spreek jullie snel weer.

Groetjes

he mismuppet fijn om weer iets van je te horen veel succes met alles en ook met je opleiding!!   oh ja ik moet vrijdag weer naar de gyn ze gaan weer mijn cyclus volgen ik hoop dat die pilletjes helpen!!!! jullie hooren het nog wel groetjes xxxjes springkikkertje

Terug
Bovenaan