A
Anoniem
Guest
ha meiden,
springkikkertje het blijft een spannende tijd voor jou zeg en ik blijf heel hard duimen voor je!!!
angel: fijn dat het zo goed gaat lekker bijna klaar met werken???
doe alsjeblieft nog heel erg genieten van deze tijd.
ik ben heel gelukkig met mijn mannetje maar ik mis mijn buik heel erg van mij had het nog veel langer als 9 maanden mogen duren voelde me zo mooi met die buik!!
niet dat ik stein in zou ruilen voor een buik nu hoor maar toch!!
ik kan bijna niet wachen om weer zwanger te worden alleen maar om het zwanger zijn!!
maar voorlopig nog niet hoor het is druk zat zo al die gebroken nachten!!!
het voordeel is wel als ik nu 4 uur doorslaap (wat vannacht voor het eerst was) ben ik helemaal uitgerust haha!!
maar hij doet het super echt een tevreden kindje hebben we!!!
ik kan ook steeds meer het herstel viel me wel een beetje tegen maar goed alles was zo goed gegaan qua zwangerschap en bevalling dat ik niet mag klagen!!!
meiden succes met alles!!!
liefs
springkikkertje het blijft een spannende tijd voor jou zeg en ik blijf heel hard duimen voor je!!!
angel: fijn dat het zo goed gaat lekker bijna klaar met werken???
doe alsjeblieft nog heel erg genieten van deze tijd.
ik ben heel gelukkig met mijn mannetje maar ik mis mijn buik heel erg van mij had het nog veel langer als 9 maanden mogen duren voelde me zo mooi met die buik!!
niet dat ik stein in zou ruilen voor een buik nu hoor maar toch!!
ik kan bijna niet wachen om weer zwanger te worden alleen maar om het zwanger zijn!!
maar voorlopig nog niet hoor het is druk zat zo al die gebroken nachten!!!
het voordeel is wel als ik nu 4 uur doorslaap (wat vannacht voor het eerst was) ben ik helemaal uitgerust haha!!
maar hij doet het super echt een tevreden kindje hebben we!!!
ik kan ook steeds meer het herstel viel me wel een beetje tegen maar goed alles was zo goed gegaan qua zwangerschap en bevalling dat ik niet mag klagen!!!
meiden succes met alles!!!
liefs