januarie stoppers waar zijn jullie?

hoi,

nog steeds niks te bekennen hier...
oh ik vind het zo spannend!!!
als ik vandaag nog niet ongi word ga ik vanmiddag een test halen en morgen ochtend testen dan ben ik 4 dagen overtijd!!!

pff echt zenuwslopend is dit!!!

meer nieuws volgt!!!

liefs

En ? En? En......vertel Marjootje....!!!!!!!!!!!???????????

hoi sorry wilde nog ff reageren maar kwam er niet van,

zaterdag een druppel bloed zondag dacht ik dat het door ging zetten ook test gedaan deze was negatief die dag ook beetje bloed verloren en vandaag helemaal niks
ik weet ook niet wat ik ermee aan moet ff afwachten nog maar denk ik....

heb jij dit wel eens gehad??

misschien dat het nog door gaat zetten....

Hoi Marjootje....wat balen zeg! Een innestelingsbloeding kan het denk ik ook niet meer zijn toch?
Ik moet zeggen dat ik dit ook weleens heb gehad. Tijdens dat ik de pil slikte was ik al kort ongie, hooguit 3 dagen. Maar sinds ik gestopt ben, ben ik helemaal kort ongie. Ik ben paar uurtjes war heftiger ongie en daarna stelt het helemaal niks meer voor. Alleen vaak bruine smurrie....sorry voor de vieze benaming. Maar ik hoef dus vaak maar 1 ob te gebruiken in de hele "menstruatieweek". Daarna is een inlegkruisje voldoende. Ik vraag me ook wel eens af of dit gezond is? Maar het is niet zoals jou een paar druppeltjes. Toch maar even in de de gaten houden als ik jou was, anders nog keertje testen later deze week.
Liefs

tja die test is sowieso niet meer nodig
wel nog steeds rare bloeding alleen 's avonds inderdaad bruin(oud) bloed
maar vanmiddag ging ik naar de wc en met afvegen kwam er echt zo veel bloed en bloedpropjes (denk ik) mee het was echt vies (sorry)
en daarna weer helemaal niks....
misschien toch ff voor de zekerheid de dokter bellen al ben ik niet zo'n type dat snel belt dus misschien wacht ik ff af hoe het de komende dagen loopt...

liefs

wanneer is jou nod??

tja die test is sowieso niet meer nodig
wel nog steeds rare bloeding alleen 's avonds inderdaad bruin(oud) bloed
maar vanmiddag ging ik naar de wc en met afvegen kwam er echt zo veel bloed en bloedpropjes (denk ik) mee het was echt vies (sorry)
en daarna weer helemaal niks....
misschien toch ff voor de zekerheid de dokter bellen al ben ik niet zo'n type dat snel belt dus misschien wacht ik ff af hoe het de komende dagen loopt...

liefs

wanneer is jou nod??

Hoi Marjootje....balen hoor...zo'n onzekerheid allemaal he....soms echt iets om gek van te worden.
Mijn NOD is 12 aug.
Voor het klussen had ik al een voorgevoel dat het deze maand raak zou zijn. Waarom weet ik niet....ik denk omdat ik nu vakantie heb en dus zeer relaxed ben.
Nou aan het klussen kan het zeker niet liggen hahaha.....Nu weet ik niet hoe mijn gevoel is.
Ik voel me wel anders als anders. Ik ben wanneer ik iets gegeten heb gelijk misselijk. Verder voel ik af en toe een zeurderige pijn in mijn buik.En dan denk ik weer...het zal wel weer niet. Je moet zo veel geluk hebben! JIj was ook gestopt in januari he? Tja afwachten maar en heel veel geduld hebben. Ik hoop het zo.

Hopelijk krijg jij snel iets meer duidelijkheid over je bloedingen. Of zet het door, dan ben je in ieder geval van die onzekerheid af. daarintegen, bij mij zet het geen 1 maand echt door. Ik beschouw het iedere keer weer als ongie.
Nou succes!
x

ha meis,

ik hoop het voor je dat het raak is!!!
voelde me deze maand ook echt anders maar goed ik had het fout
ik ga volgens mij ook vanalles voelen omdat ik het zo graag wil...
vandaag gewoon helderbloed dus ik ga er van uit dat het nu gewoon goed gaat
tja wij ook al vanaf januari bezig wat gaat dat hard he!!!
lekker joh nu vakantie nog weg??

wij gaan over 3 weken naar griekenland echt lekker hoor
alleen jammer dat ik dan daar mijn nod heb... want of ik kan zwanger zijn wat ik hoop en voel me hoogstwaarschijnlijk beroerd of ik word ongi daar en voel me beroerd haha t is ook wat he!!!

nou succes en laat me wel wat horen als je wat weet!! nog maar 6 daagjes wachten!!
meid ik hoop het voor je!!!

Terug
Bovenaan