januarie stoppers waar zijn jullie?

Hoi springkikkertje,

Ik ben ook actief geweest bij januari stoppers.
Zelf ben ik op het moment zwanger, nu 9 weken en 3 dagen.
Marieke is er net achter gekomen dat ze weer zwanger is (heeft 1x miskraam gehad)
En ook weekee is zwanger al over de twintig weken.

We zitten allemaal bij one2bemums 3

Succes met klussen.

Groetjes Bianca

Heee....Marjootje ....ja erg laat al, maar kom net terug van vrienden en wat denk je......ze hebben ons net vertelt dat ze zwanger zijn van de tweede! Oh men...dacht dat ik gek werd. Gewoon eerste keer weer pats boem raak.....ik wil dat ook! Ja wie niet! Ik gun het ze van harte hoor, maar nu zou ik het natuurlijk helemaal top vinden als we samen zwanger zouden zijn. Mijn vriend en ik keken elkaar echt aan van.......tja.
Nee wij gaan niet meer op vakantie, we zijn in mei al geweest. Wel zijn we een paar dagen weg geweest.

Lekker joh dat je nog naar Griekenland gaat. Hopelijk heb je dan niet ongie maar ben je gewoon lekker zwanger. Met kwaaltjes of zonder kwaaltjes, je bent dan zo blij dat je toch wel kan genieten.

Ik ben ook bang dat mijn gevoel me in de steek laat zoals bij jou en dat ik teveel denk aan zwanger zijn en dus me ook zo voel.

Dank je voor je lieve berichtje. Ik hou je zeker op de hoogte. Jij op naar de volgende ronde en wie weet doe ik vlg week wel weer met je mee. Maar zover is het nog niet. Succes en geniet van je vakantie!
x

oh ja lastig is dat ik vind het ook zo balen als iemand verteld dat ie zwanger is ik gun het ze natuurlijk van harte maar stiekem doet dat wel een beetje pijn!!!

nee joh jij moet helemaal niet met me meedoen je moet gewoon een dikke vette positieve test in je handen hebben

succes nog ff met wachten!!

Nou meiden, ik ben ook een januari stopper! Was er toen ook bij.
Ben in februari overspannen geraakt en toen kwam even de wens op de laatste plaats.
We waren van plan om in maart ervoor te gaan maar dat is  ??? een beetje her en der  geworden.
We zijn inmiddels getrouwd, maar nog niet zwanger.
Ik ben dan ook nog niet zoveel rondes bezig. Maar de problemen die er tussen kwamen waren ook niet gunstig geweest tijdens een zwangerschap. Zo kun je alles weer een beetje van verschillende kanten bekijken.
Ik zit dus in het zelfde schuitje, en vind dat wij ( als januaristoppers)nu ook wel aan de beurt mogen komen toch?? dames.
Ik duim voor jullie, ik had morgen NOD maar werd vandaag al verrast met mijn
Ben er erg blij mee. ( niet dus)
Dan duim ik voor jullie wat extra deze maand!

Groetjes
Daisy

Hoi Daisy, Wat vervelend voor je zeg dat je overspannen bent geweest. Je bent dus pas getrouwd, hopelijk heb je die dag wel kunnen genieten. En je  hebt gelijk dat sommige situaties niet goed zijn om voor een kindje te gaan. Hopelijk kun je er nu wel helemaal voor gaan.

Ik heb rond de 11e a 12e mijn NOD en ik ben bang dat ik niet zwanger ben. Het enige wat nu anders is, is dat ik steeds misselijk ben als ik iets eet.
Maar ik voel steeds mijn buik alsof ik ongie ga worden, ook krijg ik al last van mijn rug. Dus dat zijn voor mij van tekenen dat het weer zover is grrr. maargoed ik heb nog wel steeds een beetje hoop! We wachten rustig af!
Veel succes jij de volgende ronde alvast.

liefs angel

Net getest en het was negatief....helaas. Nog steeds niet ongie....maar zal dan wel niet lang meer duren.

hallo lieve meiden het zit ons niet mee als ik het zo allemaal lees!!! maar kop op blijf erin geloven!!!!  mijn nod is denk ik 22 aug vorige keer een heeeellle raare ongi gehad 5 dagen normaal bloedverlis en toen 1 dag niks en toen nog 5 dagen een heeeeeellll klein beetje elke dag. maar ja het zal er wel bij horen  .ik denk zelf dat het bij mij deze maand weer niet raak is  mijn manetje is vaak in het buitenland voor zijn werk en toen ik mijn eisprong had toen was hij weer weg  dus dat is weer pech!!! maar ik houw jullie op de hoogte!! maar we blijven positief!!! dus meiden laat de moed niet zakken!!!  tot de volgende keer GROETJES XXXXJES Springkikkertje

Terug
Bovenaan