januarie stoppers waar zijn jullie?

Hoi allemaal,

Nou ik ben inmiddels 4 dagen overtijd en durf absoluut niet te testen. Ik heb af en toe lichte buikpijn en rugpjin en denk dat ik het dan ga worden.( Ik ben nooit overtijd, behalve vorige keer 3 dagen dan, maar toen was ik wel zwanger volgens mij).  Maar tot nu toe nog niets.
Mijn borsten zijn gevoelig en heel af en toe ben ik wat misselijk.
Gister en vandaag super vroeg wakker....ik lig maar te malen. Dit is toch ook niet menselijk. Ik wil er niet teveel over nadenken, maar dat valt niet mee als je overtijd bent. Mn vriend en ik zijn zo bang om weer teleurgesteld te worden en ondertussen  zit ik al weer stiekem na te denken als het toch zo zou zijn. Ik mag van mezelf de vreugde niet toelaten, want bij ons zal het toch wel weer verkeerd gaan dan. Mocht ik wel zwanger zijn, dan worden het moeilijke weken totdat de kritische weken voorbij zijn. Wel een voordeel is dat ik dan met de 7 weken al een echo krijg. Maar nogmaals er kan nog vanalles gebeuren, dus ik moet mn gedachte in toom houden.
Ik denk dat ik dinsdag ga testen....woensdag moet ik naar de huisarts ( voor iets anders), ik heb dit expres zo gepland zodat ik gelijk de evt zwangerschap of een doorverwijzing kan bespreken. En ja dan moet ik dus wel getest hebben! NOu we wachten maar weer rustig af, ben blij als ik morgen kan gaan werken en weer heel veel afleiding heb.
He wat fijn om je verhaal ff kwijt te kunnen hier.

Hoe is het verder met jullie allemaal?

x

OOOOOOOOOO, wat lees ik nou????
4 dagen overtijd is niet niks, super. OOOOOOOO, wat ontzettend spannend.
Ik leef met je mee. Ik weet sinds deze week ook wat het is als je overtijd bent, dus ik hoop het zo ontzettend voor je!!!!!
Hou ons ( mij ) op de hoogte.

Succes met testen
sterkte
denk aan jou!!!!!!

liefs

Ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanmorgen om half zes getest, mijn hart klopte in mijn keel. Maar binnen 30 sec stond er al een dikke streep bij de T, dus nog eerder dan het controle streepje.
Ik kan het niet geloven gewoon. Mijn vriend en ik hebben eigenlijk ook wel stiekem toch een bepaalde gereserveerdheid, omdat het al een keer mis is gegaan. Hoe zou het nu gaan etc. Toch hebben we tegen elkaar gezegd om te genieten ook al is het pril en kan er veel mis gaan. Morgen ben ik dus al 5 weken en moet ik ook naar de arts. We zitten nu al in dubio wanneer we het onze ouders gaan vertellen.....mijn moeder weet dat ik overtijd ben, dus ik vrees dat we het snel misschien vanavond al moeten gaan zeggen. We vinden het fijn om het voor onszelf nog even te houden, maar dat wordt nu lastig.

Ohhhh en nu moet ik aan het werk............

Ik strooi alvast heel veel glitters

Nu jullie dames!

Liefs

Wat ongelofelijk super GEWELDIG fijn en fantastisch!!!!!
Van harte gefeliciteerd, heb de hele dag aan jullie gedacht,
wat fijn. Ik snap jullie zorgen, maar tot die tot tijd,van harte, ik gun het je zo!!!!!

Nu is aan jou de taak om mij door de ovulatietesten klus periode heen te coachen!!!!
( als je dat wil natuurlijk)
Ik ga morgen weer beginnen met testen van de ovulatie, dus ik houd je op de hoogte.

jij laat ons te meer zien, dat er hoop is
Super meid geniet ervan, maar ik hoop dat je me nog ff een paar weekjes kunt coachen!!!!
( hoe pakte jij het dus aan met de ovu testen is de vraag dus.... ;))       )

Groetjes en we lezen elkaar!!!!
( ooo heb je glitters in een potje gedaan 3 maal daags toch!! ; )     )

Mismuppet wat ben je toch een lieve schat.............dank je wel voor je lieve woorden.
En natuurlijk coach ik jou door die ovulatietesten heen! Ik ga echt niet weg, Ik heb veel te leuk contact. En als ik jou daarmee kan helpen dan doe ik dat.

Wel fijn dat je vandaag weer gaat beginnen. Je hebt cyclus van 26 dagen toch....deze keer 2 dagen later, dus 28 dagen. Je moet wel vanaf laatste keer tellen. Elke dag ovutesten doen en om de dag klussen. Wanneer ik dacht dat de eisprong dichterbij kwam, ik voelde dat ook wel, dan deden we het elke dag.
Laatste keer werd ik 3 dagen later ongesteld en testte ik nderhalve week later op zondag al postitief dus dikke streep en zo tot donderdagochtend....echt heel erg apart. We hebben die vrijdag ervoor geklust en op de dag waarvan jij denkt dat je eisprong zou hebben, in mijn geval op die zondag en toen volgehouden tot de streep lichter werd. Soms nog een dag erna ook nog.
Zaadjes doen er 24 uur over om bij eileider te komen en na positieve test duurt het ook ongeveer 24 uur dus tja dat zou goed moeten zijn. Maar zorg dat er altijd wat klaar ligt. Ennne...............benen omhoog he.
Als je 3 keer ovutesten hebt gebruikt, dus 3 rondes en het is niet gelukt dan schijnt het dat je ook voldoende reden hebt om naar een arts te gaan. Wij hebben ze nu drie keer gebruikt en 3 keer was het raak. En nu hopelijk blijft het goed gaan.

Ik moet nu naar dokter en dan verloskundige bellen.
Gister hebben we het mijn ouders verteld en mee uit eten genomen. We hadden een rompertje met I love oma en een fopspeen met I love opa gegeven. Het was zo leuk. Maar daar kom jij snel genoeg achter.

Tot gauw
x

En 3 maal daags glitters opsnuiven idd

Ook bedankt voor jouw lieve woorden hoor!!
Ik probeer ook positief te blijven. Ik moet natuurlijk ook niet vergeten dat ik nog steeds een 'burn out "heb en dat dat ook nog wat invloed zou kunnen hebben.
( daar gooi ik het maar op)
Dus inderdaad, testen en klussen en   benen omhoog!!! :)

Door het contact wat ik de laatste tijd had via dit forum, voel je je niet meer zo alleen en het geeft hoop, kijk maar eens!!!!
Daarom gun ik het je zo, Ik blijf mezelf ervan overtuigen dat als mijn lijf er klaar voor is het er van komt.
Ben ook erg blij   met die testen die geven toch wel meer rust in je "klus " leven.

ook bedankt voor jouw steun, is erg fijn.

Vandaag getest. negatief, dus morgen maar weer eens kijken.
je hoort van me.

Geniet maar lekker met je mannetje van jullie geheimpje,

groetjes en laat ff horen hoe het bij de arts was.

Goed zo dat je zo positief blijft. Je hebt helemaal gelijk.........het komt vanzelf wanneer jouw lichaam er klaar voor is, ook al is dat soms moeilijk.
Je zal zien dat je zondag een positieve test in handen hebt. Je zit nou een beetje op dezelfde cyclus als ik toen. Uitgaande van 28 dagen dan.

De arts feliciteerde me, maar zei verder weinig. Tegenwoordig laten ze dat over aan de verloskundigen. Mijn verloskundige was erg blij mij  weer te horen en dat ik weer van de partij was. Na overleg toch besloten om 22 december een echo te doen en geen vaginale met 7 weken. Ze zei als het goed zit zit het toch goed. En met 7 weken loop je meer kans op teleurstelling als er nog net niets te zien is. En dan ben ik bijna 9 weken en kunnen ze het hartje al zien. Daarna nog eenk eer met 12 weken. Dit doen ze nu eerder ivm met mijn miskraam.Hopelijk kunnen we een mooi plaatje zien voor kerst zei ze. Dat hoop ik ook, anders zal de kerst iets minder leuk zijn dit jaar.
Ik praat mezelf de hele tijd positieve moed in. Ik ben zo onzeker. Maar deze keer mag het gewoon niet fout gaan. Nog 3,5 week wachten voor de echo.

Nou meid ik spreek je snel.

Greetz

Nou, ik hoop voor heel positiviteit, voor jou dat het goed blijft gaan en bij mij dat ik ook snel met je mee mag klagen over zwangerschaps hormonen.
Heb er een goed gevoel over deze maand.

Kom maar op!!!!!
Ik duim gewoon door voor ons allemaal ook voor springkikkertje natuurlijk.
Alvast een fijn weekend,
en maar hopen dat ik inderdaad zondag positief mag testen....

groetjes

Terug
Bovenaan