januarie stoppers waar zijn jullie?

Ohhh wat spannend allemaal! Ik hoop het zo voor je. Het vervelende is dat de zwangerschapsverschijnselen erg kunnen lijken op menstruatieverschijnselen.
Ik heb ook steeds erg pijn in mn buik. Gevoel van menstruatie. Maar dat kan nog voorlopig niet. Eigenlijk sinds paar dagen, heel raar.
Ik ben er niet echt mee bezig. Heb ook geen goed gevoel deze keer.
Werd straks zelfs beetje verdrietig toen ik sintintocht zat te kijken.....kreeg ineens zo'n gevoel van ik wil zo graag een kleintje, zou het ooit zover zijn?!

Nou ik blijf duimen!!!!!!!

Ja inderdaad zo'n sint kan veel losmaken. Voor mij is het gelukkig wat minder, werk op een school dus de sint gekte maakt bij mij eigenlijk alleen maar irritatie los.
Wat jammer dat je er dit keer niet zo'n goed gevoel bij hebt. Maar die buikpijn is wel erg vroeg,maar inderdaad je durft niet teveel te hopen. ik Blijf gewoon doorduimen.

Wat jij met de sint hebt heb ik nu met de decembermaand die op komst is. Vorig jaar had   ik toen de laatste strip van de pil, en je dagdroomde er vaak over.
Met oud en nieuw heb ik me helemaal klem gezopen met het idee "dit is de laatste oud en nieuw zonder kind of zwanger te zijn.
Maar goed, blijf hopen, ik hoop dat de sint of anders de kerstman nog een mooi kadootje mee neemt naar Nederland voor ons allemaal.

Verder nog geen duivels te bekennen hier. Alleen pijn in mijn onderrug.
Dus hoop maar even stilletjes door. Als ik morgen nog niet ben kan ik dinsdag testen.
Als ik het morgen wel ben kan ik testen bestellen ;)

nou, houd me op de hoogte, leef erg met jullie mee.

groetjes en werkse weer deze week.

Hoi Mismuppet,

Goh dat is toevallig ik werk ook op een school, vandaar dat ik ook naar de sintintocht zat te kijken, moet toch een beetje bijblijven he. Bij mij wekt het geen irritaties op....ik vind het geweldig...........maar soms helaas zonder dat ik er erg in had ook verdriet.
School is voor mij een hele goede afleiding, dan gaat de tijd lekker snel.
Vorig jaar heb ik me ook flink uitgeleefd met oud en nieuw en de skivakantie............onwijs veel gedronken met het gevoel dat het mn laatste keer zou zijn.........maar helaas. Of misschien toch nog wel....ik hoop het.
Een ding weet ik zeker, dit had ik nooit verwacht!!!!

Nou meid we blijven duimen...............duiveltjes blijf uit onze buurt!!!!!!!!!!!!!!

x

Nou, wat een toeval?? Ook op een school.
Ik werk op een cluster 4 school voor kinderen met gedragsproblemen. Ik ben daar onderwijs assistent en bijna  afgestudeerd leerkracht.
En jij? Leerkracht of assistent, wat leuk man....

Nou vandaag geen duivels, die heb je goed uit mijn buurt geweerd!!!!!
Maar kon vanmorgen niet houden, ik een test gedaan, negatief.
Dus ga er nu van uit dat ik snel de duivels mag verwelkomen.
Of mag ik misschien toch een heel klein beetje hopen?
Ben vanaf dat ik gestopt ben met de pil, nooit later als 26 dagen ongesteld geworden.???
NOU JULLIE HOREN NOG......

voor jullie duim ik ook door....
liefs.

Hoi Mismuppet,

Ik werk op een basisschool en ben daar leerkracht. Wel erg leuk om te lezen dat jij ook in het onderwijs werkt.

Hoe is het nu? Nog steeds niet ongie?
Toen ik zwanger was testte ik ook pas een week naar mn NOD positief, en rond de NOD dus negatief. Dus het kan nog makkelijk dat je zwanger bent.
Hoe is je gevoel? Heb je symptomen zoals normaal bij menstruatie of toch anders?

De laatste keer ( 2 maanden na miskraam) werd ik 3 dagen na mn NOD ongesteld en ik zou zweren dat ik zwanger was. Ook in ben altijd optijd en ik had de klachten. De arts zei dat ik ook echt wel zwanger geweest kon zijn, maar dat het weer mis is gegaan. Heel veel meiden denken dat ze gewoon later ongesteld worden, maar in werkelijkheid zijn ze waarschijnlijk wel zwanger geweest en is het dus mis gegaan. Dus stel dat je wel nog ongesteld gaat worden, denk er dan aan dat je waarschijnlijk wel zwanger was.....en dat je dus zwanger kunt worden. Vooral omdat je altijd optijd ongesteld bent. Mocht dit vaker gebeuren....dan hup naar de huisarts. Als dat nu bij mij weer gebeurd, dan ga ik de MM in.

Maaaaaaaaaarrrrrrrrrr....we gaan er gewoon vanuit dat je hartstikke zwanger bent! Spannend.
Hier is nog niets aan het handje, af en toe een lichte ongiepijntje. Vorige week was dat veel erger. Morgen zou ik na mijn berekening mijn NOD hebben. Dan is het precies 2 weken geleden dat eisprong is geweest. Ik ben er deze maand nauwelijks mee bezig en heb zoiets ik zie wel. Lukt het niet ga ik naar huisarts en wil ik verder onderzocht worden.

Nou meid ik blijf duimen!!!!!!!!!!

Liefs

nou, HELLAAAAAAAS. ongesteld.
Bedankt voor je bericht trouwens angelsky ik zal het de volgende keer in gedachten houden.
Ik dacht wel dat het zo kon zijn, maar had bijna geen klachten die op zwangerschap wezen. Dus onderbewust, wist ik dat ik misschien wel ongesteld zou worden.
Misschien was er inderdaad wel "iets".

maar goed, veel geleerd deze ronde en ik ga al mijn moed weer bij elkaar rapen voor de volgende. de eerste stap  is weer die ovulatie testen in huis halen.

voordeel voor jullie:
Nu kan ik al mijn energie op jullie vestigen !!!en hopen dat toch 1 van ons 3 deze maand geluk heeft.

laat het horen dames!!!!
en sterkte geluk en gezondheid natuurlijk.

Ahhhh jammer zeg..........altijd weer een teleurstelling he. Maar zoals je al zei weet je het soms diep van binnen al dat je ongesteld gaat worden. Toch blijft het balen.
Je moet het maar zo bekijken.....je weet dat je waarschijnlijk al die maanden op een verkeerd tijdstip geklust hebt, dus je hebt grote kans dat je er nu heel snel bij bent! Dus flink met de ovutesten aan de slag en dan zul je zien dat je snel zwanger bent. Probeer positief te blijven!

Ik heb net als jij het gevoel gewoon ongesteld te worden. Ik ben er nu wel meer relaxed onder, het is eenmaal niet anders en hopelijk is het ooit wel zover.
Fijn  dat je aan ons blijft denken.....

Hou je taai en zet hem op de vlg maand.

liefs

ja zeker blijf ik aan jullie denken.

Ik zit immers nog gewoon bij de club.
Ik probeer het inderdaad zo te zien als jij beschrijft!!!!
dus alle postiviteit her en der weer opgeraapt.

veel liefs en toi toi toi voor jullie.

Terug
Bovenaan