januarie stoppers waar zijn jullie?

Eerst ff reageren op jou mismuppet.....dus jouw test bleef ook wat langer positief! Maar gelukkig ook weer negatief, dus het duimen kan beginnen.

Mijn verloskundige vertelde inderdaad dat wanneer ik weer zwanger ben met de 7 weken een inwendige echo krijg. Dat is wel een fijn idee. Het komt namelijk ook voor dat mensen met 10 a 12 weken een echo krijgen en dat het dan blijkt dat kindje al even geleden is gestopt met leven. Dat is erg zuur en dat willen ze dan voorkomen zeg maar. Normaal krijg je dus pas met 12 weken een echo.

Toen ik zwanger was merkte ik het ongeveer 3 dagen van te voren, ik had last van vlagen van misselijkheid. Dit was nieuw voor me. Ik had het heel de dag door, vooral na iets gegeten te hebben. Heel raar.Ook had ik last van ongiekrampjes en een ijzersmaak in mn mond. Dit was ook nieuw voor me.  Maar 2 dagen erna kreeg ik erge hoofdpijn en toen dacht ik ojee ik word toch ongie....maar dat gebeurde niet. En een week na NOD testte ik pas positief en echt zwwaar positief vanaf toen pas pijnlijke borsten en  blauwe aders op mn borsten.Een week later ging het mis, dus de vreugde was van korte duur. Verdriet kwam in de plaats.

Het probleem is dat de symptomen van zwangerschaps veel lijken op die van de menstruatie.
Over een week weet jij al meer......

Springkikkertje. Ik zou niet weten hoe dat zit met zo'n korte cyclus. Meestal heb je 2 weken na eisprong je NOD. Maar net als voor mismuppet is die tijd ook korter, dus ik denk dat het beste is om nadat je ongesteld bent geweest gelijk met testen te beginnen totdat ie positief is geweest! Kost wat.....maar bij testjezelf.nu zijn ze goedkoop. Deze periode heb ik ook testen van kruidvat geprobeerd en ik testte 6 dagen positief, maar dat heeft niks met die testen te maken neem ik aan. Hopelijk is het niet meer nodig en ben je intussen al zwanger. Nog 2 dagen wachten....de symptomen zijn wel aanwezig zeg maar!

Mismuppet bedankt...lief dat je me zo steunt! Weet dat ik ook aan jullie denk!

Veel liefs

he angel bedankt voor je reactie! ik zal   elke dag gaan testen ik ben benieuwd!!! en als ik dinsdag nog niet ongi ben gew zal ik eens een testje doen spanend!!! tot volgende week!! groetjes xxxjes springkikkertje

oh meiden wat zitten jullie weer in een spannende tijd!!!
ik hou jullie echt wel in de gaten hoor.

ja angel ik heb het glitter virus te pakken dus ik zal m ff uitkuchen

****kuch***kuch****kuch****

zo nu moeten jullie diep inhaleren en dan krijgen jullie het misschien ook wel

ik voelde echt helemaal niks toen ik zwanger bleek te zijn had het nooit verwacht die maand omdat ik me echt voelde of ik ongesteld moest worden.
dus het is gewoon echt bij iedereen anders!!!

nou ik kom gauw weer ff koekeloeren!!!

heel veel succes meiden

veel liefs marjootje

Springkikkertje:
Volgens mij kun je beginnen vanaf dag 4. Bij mijn testen stond er zo'n overzichtje bij en ik ( met cyclus 25 dagen) mocht op de 8 e dag gaan testen. Ik behoor dan op dag 12 te springen :)
Maar bij mij kwam die dus op dag 16 pas.

Angelsky:
Natuurlijk steun ik je, we zitten bijna in de zelfde situatie. ( ik heb alleen het verdriet niet gehad wat jij had. Is al erg genoeg.)
wanneer verwacht jij de rode duivels???

Ik wacht inderdaad maar af en kijk regelmatig of 1 van jullie al nieuws heeft.
Succes deze week.
en de glitters van marjootje heb ik diep ingesnoven. Dus wie weet.
Neemt sinterklaas voor ons een mooi kado mee uit spanje.

liefs en ik duim me helemaal te pletter.

mij

Hallo meiden..............he Marjootje hoe is het met je? Hoe voel je je? Heb je al echo gehad? Ben benieuwd.
Ja voor ons wordt het weer spannend allemaal. Maar wij hebben allemaal zo te lezen goed je glitters opgesnoven, dus dat moet helpen. En hopelijk denkt de sint ook aan ons dit jaar inderdaad. Zou een leuk sinterklaascadeau zijn niet dan. Leuk dat je nog af en toe komt buurten.

Mismuppet
Mijn NOD zou normaal geweest zijn op as zondag 16 nov. Maar laatste periode is het verschoven en nu met eisprong al helemaal, dus ik verwacht hem op woensdag 19 of donderdag 20 nov. Dus iets na jou.
We zitten inderdaad in hetzelfde schuitje en het is heel erg fijn om er zo met jullie over te praten en elkaar te steunen. Soms is het weleens jammer dat we elkaar niet "live" kennen!

Nou meiden hou jullie taai deze week en tot gauw....ik kijk iedere dag even hiero.

Greetz

ha angel,

ja met mij gaat het heel goed heb nog steeds geen klachten dus ik kan alleen maar gelukkig zijn zit inmiddels op 14 weken wat gaat de tijd toch hard!!!
echo met 8 weken al gehad dus nu moet ik weer tot 20 weken wachten!!
en het hartje gehoord met 11 weken al!!!
zo gaaf!!!
nu volgende week weer naar de vk!!!

lady's op goed nieuws dan he
ik houd jullie zeker in de gaten!!!

liefs

Hoi Meiden,

Fijn dat te horen dat het zo goed met jou Marjootje....lijkt me ook erg gaaf om het hartje van je kleintje te horen! Hopelijk komt die tijd ook snel.

He mismuppet voel je al iets anders als normaal?

En hoe is het met jou springkikker?

Fijn weekend.

Liefs

nou dames wat een rustig weekje op het forum.
Iedereen waarschijnlijk uitgeklust en we zitten gezellig samen op het wachtbankje.

Angelsky:
Nee, naar mijn mening nog niets anders. ik probeer bepaalde dingen ook te negeren hoor. Ik heb mezelf al zo vaak voor de gek gehouden.
Behalve dat het (lijkt) dat ik meer afscheiding heb> En sinds een paar dagen pijn in mijn onderrug.
Morgen moet het gaan gebeuren of maandag, dus schrijf alles maar toe aan de
die eraan komt.
Ik heb natuurlijk wel heel veel hoop.
Maar ja, spanning spanning.
ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!!!!!!!
Ik hoop het voor jullie ook zo ontzettend! moet ook vaak aan jullie denken.
Je weet dat er mensen zijn die deze week of volgende week met hetzelfde gevoel zitten. Dat steunt me enorm.

Ik schrijf morgen nog wel even.
Veel liefs mij.

Terug
Bovenaan