januarie stoppers waar zijn jullie?

ha meiden,

eindelijk nieuws van mijn front maar het is allemaal zo druk!!!
ik ben op 7 mei bevallen van een zoon Stein!!!
oh en hij is echt de mooiste baby  hahahaha
het is allemaal super snel gegaan hij is in 6 uur geboren wat natuurlijk een recordtijd is vooral voor een eerste!!
de bevalling is dan ook echt super gegaan gewoon lekker thuis ik kon alles super goed opvangen alleen het laatste uur weeen was heel heftig ik ging in een uur van 5cm naar 9,5 met heel erg persdrang en dat is heel moeilijk inhouden!!!
maar goed de verloskundige was net de deur uit die zei ik kom over 2 uur terug maar uur later was ze er alweer en ik kon meteen aan de slag!!!
en met een half uurtje persen was ie er dan!!!
helemaal gezond alles erop en eraan en een mooi gewicht van 6 pond!!!

ik kan echt terug kijken op een super bevalling!!!

nou angel gebiet straks lekker van je verlof en dat het maar net zo soepel als bij mij mag verlopen!!!

en springkikker en mismuppet
ik blijf heel hard duimen voor jullie!!!

nu gauw even bij de kleine kijken want die ligt te huilen!!!

liefs

He Marjootje GEFELICITEERD!!!!!!!! Geweldig nieuws! Een gezonde zoon.....leuke naam ook!            
Wat fijn dat alles zo goed is gegaan zeg. Hij is dan een dag of vier eerder geboren of niet?  Nou meid geniet van deze heerlijke tijd! Ook al zal het ook erg druk zijn af en toe. Wel apart dat we van begin af aan zo contact hebben gehad en nu is het gewoon al zover.
Nou hopelijk krijg ik ook zo'n super bevalling. Maar dat duurt nog eventjes.Je hoort het wel.

Doei x

HEEE marjootje gefeliciteerd meid!! wat fijn dat alles zo goed ging  geniet maar lekker van deze tijd groetjes xxxjes springkikketje

hallo meiden het is wel stil hier? angel alles goed? en hoe gaat het met jou mismupped? ben je al bij de gyn geweest? ik heb 3 juni een hsg onderzoek ik hoop dat alles goed is en 4 juni heb ik een af bij mijn gyn om alles te bespreeken dan hoor ik of ik aan de hormoon pillen moet of spuiten! verder geen nieuws hier! alvast een heel fijn lang weekend voor iedereen groetjes xxxjes springkikkertje

Goedemorgen allemaal,

Ik denk dat iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten is springkikkertje. En Marjootje natuurlijk van die kleine spruit. Maar ik ben ook benieuwd hoe het met Marjootje en de kleine gaat, dus.....Marjootje?
Spannende dagen dus voor jou springkikkertje! Er zit in ieder geval schot in de zaak.
Hier alles goed. Nu 32 weken. Ik geniet van het getrappel van die kleine, maar ik ben nu toch stiekem ook wel aan het aftellen. Ik ben zo nieuwsgierig ook. Tja nog even geduld.
Succes en sterkte deze week springkikkertje!

Groetjes

hallo meiden ik heb vandaag mijnhsg onderzoek gehad het viel mij 100% mee alles ging goed en zag er goed uit had geen verstopingen of iets anders!!morgen heb ik een af bij de gyn om alles te overleggen   jullie horen het nog wel groetjes xxxjes springkikkertje

Kijk dat is goed nieuws springkikkertje! En hoe was het inmiddels bij de gyn?

hallo angel ik heb nu clomid gekreegen om mijn eisprong extra te stimuleeren en mijn cyclus langer te maken maar daar kan ik pas de volgende keer als ik ongi wordt mee beginen dan moeten wij de 9de dag van mijn cyclus weer naar de gyn en mijn vriend had hij dan ook nodig ik ben benieuwd!!   en hoe gaat het met jouw? hou je het nog vol? groetjes xxxjes springkikkertje

Terug
Bovenaan