A
Anoniem
Guest
ha meiden,
eindelijk nieuws van mijn front maar het is allemaal zo druk!!!
ik ben op 7 mei bevallen van een zoon Stein!!!
oh en hij is echt de mooiste baby hahahaha
het is allemaal super snel gegaan hij is in 6 uur geboren wat natuurlijk een recordtijd is vooral voor een eerste!!
de bevalling is dan ook echt super gegaan gewoon lekker thuis ik kon alles super goed opvangen alleen het laatste uur weeen was heel heftig ik ging in een uur van 5cm naar 9,5 met heel erg persdrang en dat is heel moeilijk inhouden!!!
maar goed de verloskundige was net de deur uit die zei ik kom over 2 uur terug maar uur later was ze er alweer en ik kon meteen aan de slag!!!
en met een half uurtje persen was ie er dan!!!
helemaal gezond alles erop en eraan en een mooi gewicht van 6 pond!!!
ik kan echt terug kijken op een super bevalling!!!
nou angel gebiet straks lekker van je verlof en dat het maar net zo soepel als bij mij mag verlopen!!!
en springkikker en mismuppet
ik blijf heel hard duimen voor jullie!!!
nu gauw even bij de kleine kijken want die ligt te huilen!!!
liefs
eindelijk nieuws van mijn front maar het is allemaal zo druk!!!
ik ben op 7 mei bevallen van een zoon Stein!!!
oh en hij is echt de mooiste baby hahahaha
het is allemaal super snel gegaan hij is in 6 uur geboren wat natuurlijk een recordtijd is vooral voor een eerste!!
de bevalling is dan ook echt super gegaan gewoon lekker thuis ik kon alles super goed opvangen alleen het laatste uur weeen was heel heftig ik ging in een uur van 5cm naar 9,5 met heel erg persdrang en dat is heel moeilijk inhouden!!!
maar goed de verloskundige was net de deur uit die zei ik kom over 2 uur terug maar uur later was ze er alweer en ik kon meteen aan de slag!!!
en met een half uurtje persen was ie er dan!!!
helemaal gezond alles erop en eraan en een mooi gewicht van 6 pond!!!
ik kan echt terug kijken op een super bevalling!!!
nou angel gebiet straks lekker van je verlof en dat het maar net zo soepel als bij mij mag verlopen!!!
en springkikker en mismuppet
ik blijf heel hard duimen voor jullie!!!
nu gauw even bij de kleine kijken want die ligt te huilen!!!
liefs