januarie stoppers waar zijn jullie?

Jeetje springkikkertje, ik kan me voorstellen dat het allemaal erg zwaar voor je is. Het valt ook niet mee. Maar zoals Marjootje al zegt, je bent in goede handen! Probeer op hun te vertrouwen en hopleijk kroijg je snel goed nieuws.
Sterkte.

Marjootje. Nog drie weken...............spannend hoor. Fijn dat alles zo goed gaat. Even tandjes op elkaar wat betreft je bekken. Ook al is dat echt niet fijn. Denk maar aan je lieve kleintje die heel binnenkort komt.

Hier ook alles goed. Ik ben nu 27 weken. Woensdag moet ik naar bekkentherapeut. Sinds paar weken begint mn rug op te spelen, maar dat was wel te verwachten. Ik ben tenslotte rugpatient en ze hadden me hier al voor gewaarschuwd. Maar verder voel ik de kleine heel erg veel schoppen en daar genieten we volop van. Ik ben stiekem nu al aan het aftellen hahahaha.

Nou succes met laatste lootjes Marjootje.

he meiden ohhh wat spanend marjootje!!! nog ff en dan heb je een klein wondertje.angel nog ff doorzetten meid! fijn dat je naar de fysio kunt. verder aan mijn kant nog geen nieuws! zit ff op het wachtbankje hahaha! tot snel groetjes xxxjes springkikkertje

Vandaag bij de huisarts geweest.
Mijn man zijn spulletje wordt onderzocht. En als dat goed is gaan we naar de gyn.
Dus we wachten wel af. ben blij dat we in ieder geval de eerste stap hebben gezet.
Verder wens ik springkikker veel succes en de rest sterkte met de laatste loodjes.
gr. van mij.

he mismupped goed dat jullie naar de hh zijn gew ik hoop dat je snel terecht kan bij de gyn jij ook heel veel succes groetjes xxxjes sringkikkertje

ha meiden,

hoe is het bij jullie allemaal nog nieuws??

hier is het afwachten nog maar 1 weekje!!!
het rommelt wel in mijn buik maar goed dat hoeft nog niks te zeggen!!!
maar van mijn mag het komen hoor   we zijn er helemaal klaar voor!!!
mijn bekken word ook echt met de dag erger kan soms de trap bijna niet meer op of af heel vervelend heb ook wel het gevoel dat als het geboren is de druk van mijn bekken af is dus dat het dan sneller beter gaat maar goed we moeten gewoon maar afwachten!!
ik hoop snel te kunnen vertellen dat ons wondertje de wereld heeft betreden!!!

groetjes

he marjootje hoe gaat het ben je al bevallen ohhh spanend!! ff een update van mij ik moet 3 juni naar het ziekenhuis voor de hsg foto er was geen plaats deze maand  ze hebben alweer bloed geprikt en mijn hormoon waarde was weer heeel laag ik moet waarschijnlijk aan de hormoonpillen of spuiten en mijn ciclus blijf ook erg kort daar krijg ik naa mijn hsg onderzoek ook iets voor verder gaat alles weer zijn gangentje! hahaha tot snel groetjes xxxjes springkikkertje

He Marjootje, ben benieuwd of er al een kleintje is geboren bij jullie......laat je ons snel wat weten!

Vervelend springkikkertje dat je weer moet wachten tot juni, dat is de pest aan ziekenhuizen, alles duurt altijd even lang. Maar hou je taai oke!!

Ook jij mismuppet. Goed dat je de molen in bent gegaan, ook al is dat erg moeilijk lijkt me. We kunnen allemaal alleen maar hopen op heel snel heel erg goed nieuws. Sterkte.

Hier alles goed. Ik werk nog maar halve dagen ivm rug. Over 4 weken heb ik verlof. Ben nu 30 weken. Kleintje groeit goed en is erg actief. Genieten dus.

Nou meiden nogmaals sterkte en ik denk aan jullie.

Groetjes

hallo marjootje nog geen nieuws? hahaha ik heb geen geduld @angel houw je het nog goed vol? en ja ik zal geduld hebben hahahaha 3 juni komt al weer snel dichtbij! groetjes xxxjes springkikkertje

Terug
Bovenaan