je oude figuur...???!!

Ik heb er nog 6 kilo te gaan (van de 22    ) dan ben ik op het gewicht dat ik was voor de zwangerschap. En dan wil ik er eigenlijk nog wel paar vanaf, maar eerst deze 6 maar eens proberen.
Valt helaas niet mee

groetjes Sonja

hier hangt nog 7 kilo teveel.eigenlijk ben ik nog niet echt dik,maar des te verbaasder dat ik "vroeger" zo dun was.ik had gisteren een oude zomerbroek aan die net dicht ging,maar dat was echt geen porum!een dikke vetrol hing erover.toen dacht ik wel ff:nou nou...maar met een taillebroek ziet het er wel weer keurig uit.maar toch wil ik die overtollige kilootjes wel graag kwijt.11 weken geleden waren dat er nog 14 dus ik mag niet klagen over de stand van zaken.
groetjes kari

Hallo,

ik ben 23 kilo aangekomen in de zwangerschap en ben er (nog maar) 7 kwijt! Ik pas niet in mijn gewone kleding, ik krijg de broeken niet eens over mijn heupen!!! ggrrrrr.
Heb dus maar wat kleding gekocht want ik wil niet eeuwig in die positiekleding lopen waar je elk vetrolletje in ziet! Omdat ik een fluxus (nabloeding) heb gehad en 3 liter bloed ben verloren ben ik helaas ook nog te zwak om flink te gaan sporten......dus ik ga denk ik "dik" de zomer in....helaas

gr. jorieke

hoi,
ik heb juist het tegenovergestelde,ik val te snel af.
marijn is nu 4 weken en ik ben 12 kilo kwijt en ik was 8 kilo aangekomen in de zwangerschap,wat al niet veel is.
nou moet ik erbij zeggen dat ik een longontsteking heb gehad na de keizersnee maar moet echt niet meer afvallen ik eet juist dingen om aan te sterken.
groetjes ammarins

Hallo meiden,

ik ben ook nog lang niet alles kwijt
Ben ook een kleine 20 kilo aangekomen in de zwangerschap en ik zit nu ook nog een kleine 7 kilo boven mijn oude gewicht..kan dus nog lang niet al mijn oude kleding aan , maar mijn bekkenfysiotherapeut zei al dat ik GEDULD moest hebben haha, ik wilde alles veel te snel

Groetjes Sabrien

Ik was mijn 15 zwangersschapskilo's binnen 2 weken na de bevalling alweer kwijt, kon vrijwel meteen mijn eigen kleren weer aan. Was een groot wonder!
Maar... er zitten er nu al weer 2 kilo extra aan, waarschijnlijk al dat eten wat ik doe... Heb met BV heel veel honger en eet veel boterhammen (en toch ook wel snoepen...), van 6:00 in de ochtend tot 22:00 uur in de avond..

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9 weken)

Ik ben erg tevreden, nog maar 1,5 kilo van de 13! En ik denk dat die 1,5 kilo in mijn borsten zitten, haha!! Buikje hangt nog een beetje, maar ik heb nooit een strakke buik gehad.

Terug
Bovenaan