je oude figuur...???!!

Hoi,

Ik moet nog 2 kilo en dan zit ik weer op mijn oude gewicht. Maar ja, de oplettende lezer heeft ondertussen al door dat ik dat al 2 maanden zeg....
Ik loop iedere dag uren, maar ja, snoepen gaat veel te makkelijk als je thuis zit. Dus heb ik mezelf sinds afgelopen weekend maar op dieet gezet. Want ik wil wel weer onder de 70 kg komen (ben 1,78 lang)!

Groetjes,

Eveline

Hallo,

Hier ook een van de gelukkigen die er niet veel voor hoeft te doen. Ik kon was 12,5 kg aangekomen en kon na twee weken bijna al mijn kleren weer aan. Ik zit sindsdien op mijn startgewicht en dat blijft ook mooi zo. Het enige dat mij aan die dikke buik herinnert, zijn het hangende vel en de streep die er nog midden door loopt. En natuurlijk  het allermooiste allerliefste meisje van de wereld , dat nu lekker in haar bedje ligt te slapen. Ik ben echt de laatste die mag klagen.

Groetjes,
Dionne

hahah leuke reacties...

ik ben in de zwangerschap 19 kilo aangekomen.. 2wk na de bevalling was ik 9 kwijt... bij de nacontrole was ik van de 9 kilo alweer 6kilo bijgekomen OEPS!!!

ik wooogh voor de zwangerschap 65 en nu bijna 80... kan ook nog niet mn oude kleding weer aan...

maar ik vind de paashazen ook zo lekker.. hahahahha

succes meiden met afvallen!!!

Helaas.... de kilo's zijn er zo ongeveer af (maar nu met snoepen misschien weer een beetje erbij), maar mijn oude figuur.... nog lang niet. Heb voor de zomer maar wat nieuwe dingetjes gekocht. Ben wel van plan nog af te vallen, maar stel dat dat niet lukt dan heb ik toch iets om aan te doen.
Groetjes Veerle
P.s. het enige voordeel van mijn bredere heupen is dat mijn flinke boezem nu kleiner lijkt. Elk nadeel heb zijn voordeel.

Oh, gelukkig, ik ben niet de enige! Ik ben 17,5 kg aangekomen, was na twee weken 12,5 kwijt (wauw, dat begint goed dacht ik toen nog), en kwam er toen weer 5 aan (dat was schrikken)..... Inmiddels, met zoonlief ruim 7 weken oud (hmmm heerlijk mannetje!), zit ik nog 6 kilo boven mijn startgewicht. En ik zou het niet erg vinden nog wat meer kwijt te raken. Hopelijk lukt afvallen beter nadat ik gestopt ben met BV. En dan raak ik misschien ook nog dat buikje-alsof-ik-vier-maanden-zwanger-ben kwijt....

In de tussentijd....
werd het ineens mooi weer. Wárm weer. Om mijzelf niet metéén een teleurstelling te bezorgen, paste ik voorzichtig mijn allergrootste zomerbroek. Hij gleed soepel over mijn heupen omhoog; ik begon me vast af te vragen welk shirtje erop kon.  Hè hè, eindelijk echt lekker weer! Tot mijn dromerige gedachten (ik keek namelijk al niet meer in de spiegel) wreed verstoord werden: ik kreeg de broek niet dicht!!! Zelfs niet  met een  elegant elastiekje!!! Danig geschrokken rukte ik mijn warme spijker-zwangerschapsrokje uit de kast. Dit gleed ook soepel over mijn heupen.... op de grond! Nee....!!! Een kast vol niet passende zomerkleren en alleen passende HERFST/WINTERpositiebroeken!!!!

Je figuur verandert inderdaad. Ik heb inmiddels een vage overeenkomst met Brigitte Bardot, of Pamela Anderson als je wilt. Waar ik niet op zit te wachten. Waarom? Omdat nu mijn shirtjes uitscheuren en de knoopjes van mijn bloesjes springen. En dit geeft werkelijk niet hetzelfde effect als wanneer dat bij Pam gebeurt. Vanwege die zoogcompressen weet je! (Nou ja oké dan, niet alleen daarom...) Voor zover er nog iets met enig fatsoen dicht kan, is het nu dus merkwaardig korter geworden. En dat dus weer boven dat buikje-alsof-ik-vier-maanden-zwanger-ben... Dat zonder baby toch wat van haar charme verloren heeft. En wat ik dus liever een beetje verberg.... Rest mij wederom de positiekleding (ach, het was een warme winter).... die, dat is waar ook....het buikje juist benadrukt.... ZUCHT

En dan als toetje bij deze dis: GEEN tijd op de betreffende zaterdag voor shoppen.... AAAAAAHHH!!! Die heerlijke dagen heb ik charmant in een geleende hobbezak-korte-broek rondgehobbeld, met een door de zwangerschap uitgelubberd saai hemdje en het enige nog een béétje passende (niet zo saaie) zomerbloesje (als je er maar iets spannends ónder draagt)  er los over, dat ik opvallend vaak recht heb getrokken die dagen....

Groetjes van Tess

De kilo's zijn er af, maar ook mijn figuur is nog een slappe zandzak (die buiuiuik!! HUGE!!) Wat ik er aan doe? Veel wandelen en 1 keer in de week cardio'en. Hoop dat het binnenkort weer strak is...

Terug
Bovenaan