je oude figuur...???!!

Hoi,
Hier juist het tegenovergestelde. In de zwangerschap maar 6 kg aangekomen, vlak na de bevalling al 10 kg kwijt en de afgelopen weken nog eens 10 kg afgevallen. Dit komt bij mij door de borstvoeding en omdat mijn schildklier niet goed werkt.   Ik word ingesteld op medicijnen, maar dat gaat nu dus niet zo goed. Het gewichtsverlies is mooi meegenomen maar ik had liever gehad dat ik weer goed ingesteld was.

groet van Else

hoi cenn,

het lukt me niet de laatste 3 kilo eraf te krijgen....zit al sinds begin maart op hetzelfde gewicht. (ben 6 januari bevallen). en ik was in het begin al 7 kilo zwaarder dan normaal.... dus nog 10 kilo... zucht.
(en dan ben ik nog niet een van de dunste, maar daar heb ik me maar bij neergelegd)

groetjes,
daphne

Ik ben net over  de helft!
Door de zwangerschap was ik 20kilo aangekomen.
En nu moet er nog  7kilo af om mn oude gewicht weer te hebben!

Ik weet dat ik soms voor de zwangerschap nog zo kon jammeren
over mn buik en lovehandles!
Was ik er maar weer want  bij mij wil het afvallen niet zo!
Positief blijven!!! Maar ik hoop wel dat ik straks mn spijkerbroeken weer
aankan! Ik heb nu er maar eentje die past, en die begint wat af tezakken
hahaha.............

groetjes
johanna

HAHAHA

ik wil niet al te pessimistisch zijn hoor, maar bij de meeste mama's komt hun oude figuur noooooit meer terug...bij mij in ieder geval niet...
heb aan mijn eerste zwangerschap 5 extra kg's overgehouden en ik moet nu nog 8 kg van mijn tweede, hoop op 13 kg minder in ongeveer een half jaar....

yvonne

hallo allemaal,
Ik ben ongeveer 40!!!!!!! kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap.
Jaren geleden ben ik 30 kilo afgevallen door gewoon te gaan eten en veel water te drinken.
In juni ben ik getrouwd en op huwelijksreis kwamen we erachter dat ik zwanger was. Ik besloot toen om extra goed te eten want die 3 boterhammen en een prakkie leek mij niet voldoende voor mijn kindje. Heb dus 9 maanden heerlijk alles maar dan ook alles gegeten waar ik trek in had. Na 2 weken gestopt met bv en toen ook gestopt met vreten. Inmiddels ben ik 25 kilo kwijt! Wederom door weer gewoon te gaan eten. Kan mijn maatje 36 nog niet aan maar ben op de goede weg.Heb overigens geen spijt hoor van dat aankomen. Mij dochter is nu 8 weken.
Iedereen veel succes met het kwijtraken van jullie kilo's
Groetjes Anne, mv Sophie

Hoi hoi, ik ben maar weer naar de sportschool gerend.....
Ik was al niet slank, en ben ongeveer 25 kilo aangekomen.
De eerste 15 kilo vlogen eraf..maar helaas....toch nog 10 kilo extra!!!
Zonder sportschool krijg ik het er echt niet af. Het is allemaal ook zo lekker!!
Moest zelfs andere kleren gaan kopen omdat mijn ëigen"in de kast
(kan) blijven hangen..
Maar ja, even sporten en dan hoop ik dat het weer enigszins past, want
ik voel me er niet prettig bij...
Groetjes, Alida

M'n oude figuur? Wat is dat ook alweer?? Ik pas niks van mijn oude kleding! Enige 'pluspunt' is dat het eztra gewicht overal zit en dat wel een taille heb.

Ik woog eerst 67.
Bij de bevalling ca. 90 (kun je nagaan, en ik ben nog wel met 31,3 weken bevallen! Ik was echt reusachtig geworden als t nog weken had geduurd),
dus 23 kilo aangekomen

Ik weeg nu 74. En dat weeg ik al 3 maanden......dus 7 kilo "teveel". Maar ik ben niet zo lang (165) en wil eigenlijk 65 wegen.
Ben gisteren begonnen met beter eten en meer bewegen.
Fingers crossed.....(en mondje vaker dicht).

Lara
mv Kyran & Isis, 1-12-2006

hoi,

Tijdens de bevalling ben ik 18 kilo aangekomen, maar eigenlijk werden alleen mijn buik en borsten dikker. Ik moet nu nog 1 kilo kwijt, maar ik doe er eigenlijk nix voor, want gelijk na m'n bevalling paste ik al m'n oude kleren weer. En ik ben al niet echt dol op sporten, slecht hé!
Maar ja, ik ben met mijn lengte van 1.83 en 64 kilo absoluut niet te dik ofzo, alleen die love-handles hé! Ach ja, als ik me er echt aan zou storen dan zou ik er wel wat aan doen.

groetjes van angela, mv chris

Terug
Bovenaan