je oude figuur...???!!

Gelukkig kunnen we er allemaal wel (als een boer met kiespijn waarschijnlijk maar toch....) om lachen....gewoon bljven doen en inderdaad Tess...geweldig stukje...

Yvonne

hoi

ik woog voor dat ik zwanger werd maar 49 kilo
einde zwangerschap zat ik op 66 kilo
ik wilde graag wat kilos houden, maar helaas...
ik zit nu alweer op 52.5, ben dus druk bezig met aankomen

groetjes riana

Ik was `12 kilo aangekomen en was die in de eerste week alweer kwijt. Ikzelf ben daar niet tevreden over: dat is te snel. Ik had nogal een zware bevalling met veel bloedverlies. Ik vind mijn gezicht ook erg mager worden. Verder geef ik nog BV en heb ik de hele dag honger. Ik vreet de hele dag door, maar kom niets aan.

Hoewel mijn gewicht wel weer als vanouds is, is mijn figuur volledig veranderd na 2 zwangerschappen. Mijn taille is minder smal geworden, mijn heupen lijken hoger te liggen, mijn billen zijn plat  en natuurlijk is mijn buik blubberiger dan voorheen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er heel erg aan wennen moet. Ik vind het heel jammer dat mijn lijf niet meer zo mooi is als vroeger. Natuurlijk heb ik er 2 prachtige en gezonde kinderen voor gekregen. Maar ik kan af  en toe  met heimwee in de spiegel kijken...

greet

mijn peuterdochter zei lieftallig na de bevalling: mama, zit er nog een baby in je buik......

Ik was 14,5 aangekomen en moet er nog 4 af, maar die willen niet, ze blijven plakken op mijn buik en heupen.....

Groetjes
Petra

Ja, ik!!!

Weeg nu 55 kilo, 1 kilo onder mijn start gewicht...
Her en der moet het weer wat strakker, daar rond de heupen en onderste buikspieren zijn wel verdwenen, hihi. Maar dat komt wel. Ben vorige week weer begonnen met werken, ben sportinstructrice (groepsfitness) op een sportschool. Dus er wordt aan gewerkt, hoor. Denk dat dat wel het enige voordeel is van te vroeg bevallen... Had het liever anders en weer 20 kilo aangekomen (zoals bij mijn oudste dochter) en een kraamtijd gehad. Maar ja, je hebt 't niet voor het zeggen, he..

Liefs van SOPHIE
mama van Quinty 4-10-2004 en Naima 24-11-2006, 32 wnk 1530 gram was 19-1-2007 uitgerekend

'heee allemaal!!!
lang geleden(ben hier 8 weken niet geweest.)
zo,...maar 'gelukkig' ben ik dus niet de enige die met dit ENORME probleem kampt.
Ik ben zo iemand die snel aankomt dus moet me mn hele leven al inhouden.
Voor de zwangerschap was het me gelukt om de 68 kilo te bereiken.
na een maand kwam er 2 kilo bij,en dat bleef ik wegen tot 4 maanden.
Maar vanaf 6 maanden vlogen de kilo's eraan.
Met de snelheid van een kilo per week ongeveer.
En dit ging zo 42.5 week door!!! dus ik kwam in totaal 27 kilo aan!!
ik was er gelijk 14 van  kwijt,maar kwam er weer 3 aan.
Nu na 3 weken hard werken is er nog maar 1.5 kilo af,en ik moet er nog ongeveer 15-17 kwijt om weer 68 te gaan wegen(70 is ook goed)
Weet iemand trouwens tips? :):) groetjes moniek, en casper

Hoi

ik had altijd al een flubberbuik en die heb ik nu nog, ben alleen wel 10 kilo lichter dan mijn startgewicht.

1e week zwanger: 74 kilo (snik)
6e week zwanger: 68 kilo (hu?)
31e week zwanger: Nog steeds 68 kilo (? En ook nog niets te zien!)
38e week zwanger: Nou, 74 kilo! (En eindelijk een buik)
Na 38 weken en 2 dagen kwam Laura.

Na de bevalling woog ik 62 kilo, maar nu alweer 64! (En nog steeds niet slank!)

Groetjes Ilona

Mmmmmmmmmmmm, de eerste keer had ik binnen een paar weken mijn oude figuur weer terug en na een paar maanden was ik een graatje (nog maar 52 kilo). Nu ben ik al 15 kilo kwijt van de 20 kilo, dus het gaat wel lekker (na 7 weken). Ik wil alleen niet weer zo mager worden...., maar wil wel graag mijn taille terug, ha ha

Groetjes Mij

Terug
Bovenaan