Ten eerste allemaal bedankt voor jullie reactie,
Zoals ik al eerder aangaf ging ik er vanuit dat ik in mijn email een berichtje zou krijgen als ik reactie had op mijn forum bericht..
Dit blijkt dus niet zo te zijn, vandaar dat ik niet reageerde.
Sorry voor de typfouten in mijn verhaal, het is dat ik 3 augustus een test heb gedaan en daar bleek uit dat ik zwanger was.
Mijn ouders steunen mijn beslissing welke ik dan ook maak, daarnaast heb ik gelukkige vriendinnen die er voor mij zijn en mij niet laten vallen.
Nick heeft het kindje ook erkent omdat hij er in eerste instanties wel blij mee was en volgens mij nu nog steeds.
Het verhaal is nog erger geworden dan mogelijk voor mij gevoel:
8 september werd ik gebeld door zijn vader die kort samengevat zei: Ik bepaal nu wat Nick: zegt / denkt en doet dus bij deze is jullie relatie uit en Nick kan nooit meer met jouw alleen praten daar zorg ik persoonlijk voor
Daarnaast zouden we vandaag met zijn alle (mijn ouders zijn ouders en wij op gesprek gaan) dit deden we ook maar het leek wel of Nick gehersenspoelt was en alleen kon zeggen wat hij mocht van zijn ouders we mochten ook niet verder dat 3m weg van zijn ouders zodat ze alles nog half konden horen.
Toen hij na de toilet moest en ik daar achteraan liep, en ze hoorde ons buiten praten heeft Nick's zijn vader hem uit te toillet gesleurd en zijn ze weg gegaan, zonder gedag te zeggen of wat dan ook.
Ik hoorde later van mijn ouders wat zei met zijn ouders hebben besproken: - Nick mag niet meer bij zijn moeder thuis wonen die heeft een nieuwe vriend en wil daar een leven mee opstarten (zijn ouders zijn gescheiden)
- Nick moet van zijn vader naar een psycholoog om te bespreken hoe hij zo dom kan zijn want zijn ouders vinden hem oprecht dom en zeggen dit ook constant tegen hem.
- Nick zijn vader heeft een zus in Amerika en daar willen ze Nick heen sturen zodat hij weg is van deze gehele situatie (dit mag Nick beslist niet weten)
- Nick is niet uit eigen keuze bij mij weggegaan dit heeft zijn moeder voor hem beslist hij zou daar een nachtje slapen voor gezelligheid en toen hij daar was moest hij hier heen om zijn spullen op te halen.
Ik vind het gewoon zo moeilijk ik geef heel veel om Nick en mis hem ook constant. Bedoel afgelopen maandag was ik: verloofd, samenwonend, in verwachting en werkte ik.
Nu ben ik alleenstaand, zelfstandig wonend, in verwachting en werk ik.
Liefs, Dafne