joepie zwanger in 8e ronde na mk!!!!!

het is niet te geloven maar ik ben er net achter dat ik zwanger ben!!!!
heb in januari een mk gehad na 6 weken en nu naar 8 rondes ben ik eindelijk weer zwanger. het is nog heel pril ( 1 dag overtijd) maar we zijn dolgelukkig.
ergens wel bang dat het weer mis gaat maar daar probeer ik niet te veel aan te denken!!

liefs suzy

Joepieeeeee

Mag ik dan de eerste zijn om je te feliciteren? Wat een goed nieuws. Ik heb zo regelmatig aan je gedacht meid en ik vroeg me al af hoe het was met je. Wat heerlijk zeg. Ga wel proberen te ontspannen, je kunt niets doen om het te sturen of te regelen. Relax he. Ik blijf duimen dat je snel door die eerste weken komt en alles goed mag gaan deze keer. Heb je al een afspraak voor een echo staan? Of ga ik nu veel te hard haha.

Heel veel geluk joh en laat gauw weer wat horen he meid.

Liefs Peet

bedankt meiden!!!

petra ben op zich best relax hoor probeer positief te kijken en ga er gewoon vanuit dat het dit keer goed gaat. tuurlijk af en toe wel on zeker maar hoort erbij denk ik. ik besef het allemaal nog niet zo goed maar ga zeker genieten!! nu pas 4,2 weken dus nog geen vk gebeld. denk dat ik dat volgende week ga doen. wil wel graag zo vroeg mogelijk een echo met 7 weken ofzo als dat kan. hoe heb jij dat gedaan???
hoe gaat het met jou?? hoe ver ben je nu al??

liefs suzy

hoi meid,

van harte gefeliciteerd!!! probeer ondanks het 'verleden'wel lekker van te genieten!!!
en als het goed is kun je eerder een echo krijgen, zeker na een mk!!!

succes! dikke kus loreane

Hey suzy,

Fijn dat het goed met je gaat en je gewoon rustig er onder blijft. Dat is het enige wat je doen kan he. Je bent zwanger en de rest gaat vanzelf, goed en fout je kunt er niets aan doen of tegen doen dus ....laat het maar op je af komen. Een vroege echo is overigens wel fijn hoor. Ik was ook weer vroeg maar weet nu al niet meer in welke week haha. Wel weet ik dat de vk zei dat als ik me echt ongerust maakte ik gewoon mocht komen voor een echo al zou het elke week zijn. Ze wilde me gewoon op mijn gemak stellen. Volgens mij had ik er al eentje in week zes en toen nog eentje in week 10 ofzo. Maar in week 6 heb je nog kans dat je geen hartje ziet dus week 7 is dan wel veiliger om mee te starten natuurlijk. Het wachten duurt helaas lang als je iets snel wilt maar ze gaan voorbij hoor en voor je het weet heb je de eerste echo achter de rug.

Fijn weekend nog en ik duim voor je hoor. Dit keer moet het gewoon goed gaan.

Groetjes Peet
29 weken alweer, gaat hard!

Hi Suzy,

Van harte meid! Ik snap dat je bang bent, ik ben morgen 14 weken zwanger en heb hiervoor een mk gehad. Stressvolle weken maar het wachten was het waard: buikje groeit en baby'tje sprong lekker heen en weer op de echo!
Geniet ervan!

groetjes, Jannie

ik ga denk ik van de week vk bellen en kijken of ik rond de 7e week een echo kan krijgen. nog ff geduld hebben dus. maar tot nu toe gaat alles goed. mijn borsten doen aardig zeer en zijn behoorlijk in de groei maar verder niet zo veel kwaaltjes. bedankt voor jullie lieve woorden allemaal en succes met de zwangerschap of het zwanger worden.

liefs suzy

Terug
Bovenaan