joepie zwanger in 8e ronde na mk!!!!!

haha ja lijkt me goed plan.
ik ben bedrijfsleidster in een hoerecabedrijf gelukkig wel overdag maar soms extra vermoeiend dat werk. als het druk is zit rustig aan doen er niet in.

liefs suzy

Oh wat een gave baan! Jij doet het werk wat ik dolgraag zou willen doen haha.

Heb vorige jaar mijn papieren restaurantbedrijf gehaald en had grootste plannen haha....nu even niet meer dus hihi. Ach hopelijk kan ik ze ooit nog gebruiken ergens.

Ja in de horeca is het hollen of stilstaan en dan kan je niet ff gaan rusten ofzo als het druk is dan is het druk .

Lijkt me erg zwaar om dan zwanger te zijn, succes hoor!

hey peet

het is indd heel leuk werk. maar zal wel zwaar gaan worden.
wat leuk dat je je papieren hebt gehaald wie weet kun je er in de toekomst toch nog wat mee.ik vind het altijd heel gezellig werk lekker met iedereen een praatje maken enzo.

tot gauw

liefs suzy

Hoi hoi,

Het lijkt mij idd ook heel erg zwaar hoor, horeca en zwanger zijn pff. Maar dat is ook zo in de verpleging en als je nachtdiensten moet draaien enzo ....werken is gewoon soms helemaal teveel eigenlijjk als je zwanger bent. Je zou er een jaar tussenuit moeten mogen en af en toe als je zin hebt of energie hebt moeten kunnen gaan hahaha...helaas is dat een droom he.

Hee wanneer moet je weer naar de vk eigenlijk?

hey peet

sorry ben ff tijdje niet geweest ben druk op werk en s avonds echt bekaf!!!
de misselijkheid is helaas ook met vlagen aanwezig. sta op mijn werk ook in de keuken en dan word ik echt naar van al die etensluchten en alles smaakt ook anders nu.

ik moet de 20e om 9.00 uur naar de vk voor controle en om 12.00 uur die dag naar gyn voor eerste echo!!!! spannend!!!   dan ben ik als goed is 8 weken ze zaten helemaal vol dus kon niet eerder. en als het hartje nu niet klopt weet ik zeker dat het mis is en niet dat het nog te vroeg is dus dat is in iedergeval duidelijk.

kom gauw weer kletsen nu ff rustig op bank liggen en zo lekker slapen.

liefs suzy

Ja meid ff rustig aan nu. Je kunt nu gewoon niet teveel van jezelf eisen hoor. Hebben ze op het werk wel begrip voor je situatie? Zwanger zijn vergt alles van je lijf he.

Ik ben er even een paar dagen niet want ik ga zaterdag verhuizen. Vanaf morgen dus even geen pc meer want die wordt ingepakt. Ik denk dat ik er pas maandag weer ben.

Neem op tijd je rust meid, echt! Als je het niet trekt dan maar ff ziek? haha....tja...

De 20ste een echo, spannend joh. Nou ik duim dat het omvliegt en het heel snel de 20ste is hoor.

Liefs Peet

hey peet

hoe is de verhuizing gegaan??? heb je wel rustig aan gedaan??
hier alles goed 2 collega's weten het al en die hoeden er rekening mee. wou het niet vertellen maar ze hadden het al door.
sorry zit niet zo heel vaak meer achter internet, geen energie voor.
maar tot gauw

liefs suzy

Terug
Bovenaan