joepie zwanger in 8e ronde na mk!!!!!

hey petra
hier alles goed
erg moe maar dat hoort erbij he.
heb wel last van steekjes onderin mijn buik en bij schaambeen. en last van lage rugpijn. herkent iemand dit??
maar zolang ik geen bloedverlies heb ga ik er maar van uit dat dat normaal is, gebeurt natuurlijk ook heel wat daar binnen.
mijn beste vriendin weet het inmiddels ze vroeg er naar , had zo'n vermoeden en toen kon ik mijn mond dus niet houden.

hou je op de hoogte

liefs suzy

haha ja hoor meid dat is volkomen normaal die steekjes en pijntjes. Je zal af en toe ook nog weleens een behoorlijke steek krijgen ook. Dat hoort er bij. Het lijkt vaak op ongi pijn maar ja dat is ook niet zo gek he. alles is daar aan het werk en keihard ook!

Geniet er maar van en das toch leuk dat je het kan delen met een vriendin? Waarom ook niet joh, je bent zwanger!! Jippie.

Peet

bedankt voor je geruststelling!! vind het altijd .
leuk om je berichtjes te lezen
zal die pijntjes dan maar zien als iets positiefs, dat er nog hard gewerkt word daar binnen.
hoe is het met je buikje? al erg gegroeid? hebben jullie al namen? en babykamer? welke kleuren hebben jullie gekozen??

liefs suzy

Mijn buik gaat nu echt wel hard groeien opeens. Het leek wel of het een tijdje stilstond maar nu zit ie af en toe behoorlijk in de weg en dat is vooral heel lastig met sokken en schoenen aan en uit doen pfff.

Verder hebben we helaas geen aparte babykamer. Ik ga over een week verhuizen en samenwonen met mijn vriend dus we zijn heel erg druk met inpakken en alles regelen. Wat een klus. De baby komt op onze kamer te liggen, vind ik wel handig ivm met de voedingen in het begin. Daarna verhuist de baby naar de kamer van mijn dochter. We hebben ons wel voorgenomen dat we binnen enkele jaren gaan verhuizen naar een grotere woning zodat ze allemaal hun eigen kamer kunnen hebben maar voorlopig zullen we het er even mee moeten doen. Ik ga uiteraard wel wat leuke dingetejs in onze slaapkamer voor de baby zetten en er toch een babyhoekje van maken hoor. Wat en hoe precies dat weet ik nog even niet maar de inspiratie komt vanzelf haha

Ps: als je mn buik wilt zien moet je eens even kijken op het novemberforum bij de forumhoppers. Volgens mij op pag 7 of 8 ongeveer. Daar heb ik een foto geplaatst van mezelf dus mocht je nieuwsgierig zijn dan kan je me daar vinden.

Ik hoop dat je geniet van je zwangerschap en lekker zo relaxt blijft zoals je nu bent. Nog even en dan is je eerste vk afspraak en dan vliegen die resterende weken tot die beruchte 12 zo om hoor. Je zal wel moe zijn he? Heb je het ook zo koud? Ik stierf van de kou die eerste weken, niet normaal haha.

Groetjes Peet

hey peet,

ik heb gekeken mooi buikje hoor,netjes!!!!
vind het altijd leuk om naar zwangere buiken te kijken beetje vergelijken enzo.

aan de ene kant ook wel fijn de kleine bij jullie op de kamer kunnen jullie hem of haar goed in de gaten houden.

ik ben indd erg moe kan wel de hele dag slapen en heb het met vlagen erg koud maar zolang ik aan het werk ben valt het wel mee.

liefs suzy

Vrouwen zouden gewoon de eerste 3 maanden vrij moeten zijn, dan 3 maanden halve dagen werken en dan de laatste 3 maanden en de bevalling en het verlof erachteraan vrij moeten zijn. Ja toch? hahaha.

Het is doodvermoeiend in het begin om zwanger te zijn en je zou gewoon rechtop in slaap kunnen vallen, ik vind dat dat best weleens gevaarlijk kan zijn hoor. Lekker vroeg naar bed of smiddags als je thuiskomt een half uurtje op de bank ofzo. Af en toe eens een lekkere vrije dag doet ook wonderen. Wat voor werk doe je eigenlijk?

Terug
Bovenaan