joepie zwanger in 8e ronde na mk!!!!!

hallo allemaal,

wendy lief dat je er aan gedacht hebt.
GOED NIEUWS!! HET HARTJE KLOPTE!!
het kindje doet het goed, heeft de grootte die het hoort te hebben.
nu precies 8 weken zwanger en uitgerekend op 31 mei.
pffff wat een opluchting zeg!
nu gaan we echt genieten!!!

liefs suzy

Joepie!!!

Wat een heerlijk nieuws! Ik ben erg blij voor je meid.
Mijn verhuizing is achter de rug maar alles staat nog lang niet waar het moet staan. Ik had nogal veel spullen met 2 kids haha. Dus ik kan voorlopig nog even zoet zijn met alles opruimen en inrichten pffff.

Hee geniet van je zwangerschap en doe rustig aan op de momenten dat het echt moet en ook kan. Gewoon luisteren naar je lichaam! Gelukkig houden je collega's je in de gaten, moet ook echt hoor! Ik ben heel blij dat de echo goed was, wanneer mag je weer terugkomen? 31 mei uitgerekend? Wat een mooie datum. Een heerlijke lente dag.

Ik snap dat je niet zo veel achter de pc zit nu omdat je te moe bent. Straks krijg je weer wat meer energie en zien we je vast weer vaker. Komt goed.

Groetjes Peet

hey maike sanne,

sorry reageer niet meer zoveel op het zwanger zijn forum heb er ff geen energie voor. maar zo als je hier gelezen heby was mijn echo goed!!! 24 weer na vk ben dan 13 weken zwanger.
hoe is het nu met jou???
ik heb vanmorgen voor het eerst moeten spugen. wat is dat toch naar zeg heb er zo'n hekel aan. maar ja hoort erbij he.
verder nog steeds er moe en buikie begint al te groeien!!!!

liefs suzy

Hey meid ik wens je veel plezier met je zwangerschap. Geniet zoveel mogelijk van het wondertje in je buik. Ik kom af en toe wel even lezen maar zal er wat minder zijn. De laatste loodjes gaan in voor mij (nu 34 weken) en ik heb nog erg veel te doen en ben ook heel moe op sommige momenten pfff.

Niet te hard werken he en ik lees wel weer hoe het na je echo allemaal gaat.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan