Jong en zwanger..

Hallo,

Ik ben een meisje van 23 jaar en ben er net achter gekomen dat ik ongeveer 5 weken en een paar dagen zwanger ben. Het kindje is absoluut niet gepland aangezien ik geen vaste relatie heb en nog op kamers woon met twee vriendinnen in een ruim huis, maar wel een vaste baan heb.. is het wel welkom want ik ben gek op kinderen en het is toch een wonder! Zeker als ik dan de verhalen lees van vrouwen die moeite hebben met zwanger worden..Wie ben ik dan om het te laten weghalen? Toch begrijp ik ook wel dat de situatie niet ideaal is.

Zijn er meer jonge meiden zwanger en of herken je deze situatie..?

Groetjes Nijn
 
Hoi,
Ik was net 23 toen mijn oudste geboren werd!
Ik zat wel in een totaal andere situatie, maar als ik je zo hoor is je kindje gewenst en zal het geen liefde tekort komen!
Praat met je ouders en dan zul je vast wel een oplossing vinden voor de praktische dingen!
Heel veel succes gewenst
Liefs MJ
 
hallo!!
ik ben ook 23jaar en 17weken zwanger.
voor ons is dit ons 2e kindje. maar mijn situatie is wel wat anders, ik ben getrouwd en we wonen in een gezinswoning en hebben allebei een vaste baan.

was vast wel even schrikken als je er dan achter komt dat je zwanger bent? wil je het kindje gaan opvoeden samen met de vader? en blijf je op kamers wonen of zoek je wat voor jezelf?
en hoe voel je je? al last van kwaaltjes?? ja ik blijf maar vragen hahaha

liefs femmy
 
hoi hoi

ik was echt net 23 (een maand) toen ik er achter kwam dat ik zwanger was. Ik heb wel een vriend en we hadden net een huis gekocht, maar het kwam wel onverwachts. maar zeer welkom.
Ik snap in jouwn situatie dat het even rauw op je dak valt, maar meid je kan er veel over piekeren maar er is altijd een oplossing, ik hoop alleen dat je kiest voor het kindje omdat je zelf ook aangeeft dat het wel welkom is.probeer er met mensen over te praten, er zijn vast genoeg mensen om je heen die je kunnen helpen, vrienden/familie. En de vader weet hij het?? wil hij zich er voor openstellen om papa te zijn?? en natuurlijk kun je hier ook altijd je verhaal kwijd als je het even niet meer weet!

Liefs
 
Hai MJ en Femmy,

Bedankt voor jullie reactie! Aller eerst gefeliciteerd Femmy met je zwangerschap!
Hoe jong waren jullie met het eerste kindje en was jullie eerste kindje wel gepland?

Ja, het was voor mij even schrikken dat ik een plusje zag onstaan op mijn test. Ik was ook gewoon aan de pil maar was veranderd van pil en dan ben je een maand niet save, blijkbaar ;). Maar goed ik ben er wel blij mee, en ik ben ook niet zwanger van een vreemde dus dat scheelt ook. Ik heb eigenlijk nog niemand iets verteld, ik denk dat ik moet beginnen met de vader. Vanavond komt mijn beste vriendinnetje langs na een help-oproep via de sms dus begin toch maar bij haar..haha.
Mijn ouders zijn altijd al een grote steun geweest dus voor hun reactie ben ik niet bang.

De vader is eigenlijk een hele goede vriend van mij dus ik denk dat het opvoeden sowieso samen gaat. Qua wonen heb ik nog geen idee.. En ik voel me best goed. Nauwelijks kwaaltjes, rond dat ik ongesteld moest worden had ik last van ms-krampen en ik ben wel sneller vermoeid maar voor de rest valt het me alles mee..
En jij Femmy? In hoeveel tijd was je zwanger en hoe voel je je?

Thanks meiden ik vind het leuk dat jullie reageren en om contact te hebben met jonge zwangere meiden.

Liefs Maudy (nijn was bijnaam)
 
Hey heel gek maar ik zie schijnbaar maar 2 van de 4 berichten, en mijn eigen bericht die ik heb terug gestuurd zie ik ook niet terug...

Vreemd..
hoe kan dit?

liefs Maud
 
Ahh meisjes,
De rest van de berichten zie ik nu ook!
Ook bedankt voor jullie reactie!

Amanda, voor jou ook onverwachts? Hoe ver ben je nu?
Bedankt Noeltje.. Jou kindje is ondertussen al geboren of ben je nog zwanger?

Ja ik ga er gewoon voor. De vader moet ik het dus nog vertellen maar eerst vanavond mijn vriendin maar even laten schrikken. Ik heb inderdaad fijne vrienden en een lieve familie. De vader daar verwachts ik ook veel goeds van aangezien dat al jaren een goede vriend van mij is. Langzamerhand ga ik het allemaal vertellen..

Is inderdaad onwijs fijn hier even mijn verhaal te kunnen vertellen.

Liefs Maud
 
Terug
Bovenaan