Jong en zwanger..

Forum doet soms beetje vreemd.... Maar daar kom je in de loop van de tijd nog wle achter..... even later weer proberen en dan zie je de andere berichten ook wel verschijnen.
Wat super dat je er gewoon voor wilt gaan!
Ik zou na je vriendin inderdaad beginnen het aan de vader te vertellen, hij heeft daar natuurlijk net zo veel recht op. Hoop voor je dat hij positief is, en je zal bijstaan zoals dat eigenlijk hoort.
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe, en hoop dat het allemaal positief uitpakt.

Liefs

Oh ja... ben zelf nu 24 jaar en in verwachting van ons eerste kindje. Zit nu op 9 week. Dit was gepland, vorige zwangerschap was dat niet (ook door de pil heen) deze is geeindigd in een miskraam.
Maar daardoor heeft het wel de emotie losgemaakt en de wens versterkt en zijn we er volledig voor gegaan.

ik ben 21 jaar & we verwachten ons eerste kindje :) helemaal gepland mijn vriend is 28 & heeft suiker dus wij dachten dat we wel even aan het klussen waren maar na 3 maanden was het al raak ben nu 10 weken & 6 dagen

vind dat je een goeie instelling hebt helemaal top & ook een goede situatie ook al stond het niet op de planning je laat het zitten dus het is hardstikke welkom

liefs Indry

Hoi Butterfly en Indry,
Bedankt voor jullie reactie, doet me erg goed!
En van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Butterfly, op het moment dat je weet dat je zwanger bent ongepland door de pil heen wat ging er door je heen? Wat verschrikkelijk van je miskraam. Ik snap dat jullie er daarna helemaal voor willen gaan..

Inry, dat is geweldig, en zo snel ook! Lekker gaan genieten. Bedankt, het is inderdaad ook wel welkom voor mij sowieso, al vraag ik me wel af hoe ik het allemaal ga doen..

Ik ga de vader van het weekend inlichten, kiken hoe hard ik hem kan laten schrikken ;)

Hebben jullie veel last van kwaaltjes en jullie eerste echo al gehad?

liefs Maud

Hey,

Ik was ook 23 toen onze oudste geboren werd!
Ik woonde toen al wel samen en getrouwd maar als ik jou verhaal lees komt het allemaal wel goed.
Ik ben nu 27 en zwanger van de 2de.
Het zal misschien niet makkelijk zijn maar waar een wil is een weg je en standpunt is gewoon heel goed je stelt je hart open!!!

sterkte het weekend met het inlichten van de vader en sucses en sterkte de komende tijd!
Heb vertrouwen in jezelf.

Liefs louise

Hallo,

Ik was 21 jaar toen ik zwanger werd, en nu 22 jaar... en 29 weken zwanger:D

dus je bent niet alleen:D

alleen heb ik wel een vaste relatie en wonen we samen.
wij hebben er wel bewust voor gekozen... we wilden jonge ouders zijn.. maar dat het zo snel ging.. hadden wij ook niet in de gaten..

toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, was ik al 6 weekjes:d

nu ontzettend gelukkig en NOOIT spijt

Hoi!!!!

Ik was een super jonge moeder, 16 ongepland zwanger en 17 toen ik haar kreeg. Ik had niks voor elkaar, alles behalve een ideale situatie. Maar daar heb ik de afgelopen 5 jaar voor lopen knokken en inmiddels heb ik nog 2 MBO diploma;s behaald, een vaste baan die ik leuk vindt, een eigen huis, leuke kerel en alles goed voor elkaar..Ben nu 22 en nu is kindje nummer 2 on the way

Hiermee wil ik zeggen, dat er in je leven zich altijd wel een situatie voordoet die je aan het twijfelen brengt of niet ideaal lijkt. Maar het is aan jou zelf om er wat van te maken. En ik denk dat je met een vaste baan en een dak boven je hoofd al een heel eind komt.

Succes er mee meid!

Heel veel liefs van ons

Terug
Bovenaan