Jong en zwanger..

Hi,

Ben 24 en zwanger van onze eerste. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Waarschijnlijk wel even schrikken als je er niet op gerekend had! Maar het is en blijft n prachtig wonder!
Vind zelf 23 niet eens zooo piep jong, haha... maar jouw situatie is ook wel anders. Ik ben zelf getrouwd en hebben ong 2,5 jaar moeten wachten tot ik zwanger was!

Geniet ervan, en hopelijk kun je de vader er bij gaan betrekken!
 
Ik was 18 toen mijn oudste zich aandiende door de pil en condoom heen , niet gepland dus, bij mij wel welkom.

Ben inmiddels 26 en mama van nr 2 en 3 met nr 4 onderweg waarvan ik afgelopen dinsdag was uitgerekend. *KOM NOU BABY!*
 
Hallo!

Ik ben nu zwanger van de tweede maar met de eerste was ik 22! En het was een geplande zwangerschap! Ben nu 25 en zwanger van de tweede!
Nou is mijn situatie wel anders want ken mij (inmiddels) man al een hele tijd.. 9 jaar!

Maar toch voor de leeftijd hoef je het niet weg te laten halen want er zijn genoeg jonge moeders. Als jij denkt dat het lukt om evt alleen op te voeden dan moet je er zeker voor gaan. Maar denk er goed over na want het zal best pittig worden.

Succes en groetjes van ook een jonge moeder!
 
Hoi louise, Maaike, lovertjuh, joycesdh, Sparkle, Aeryn en mammavl,

Bedankt voor jullie reactie.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Wauw! Had niet verwacht dat er zoveel meiden zouden reageren, echt heel leuk.

Voel me nu al beter en als ik lees hoe iedereen het doet gepland of ongepland, dan ga ik het vast redden! :D Ik laat me gewoon inspireren door jullie..

Louise, thanks, het gaat mij ook wel lukken! Ik heb het gisteren aan mijn vriendin verteld, zij reageerde eerst even van : oh damn zwanger? néhhh! Haha maar goed, uiteindelijk was ze ontzettend blij voor me.

Maaike, dat is inderdaad snel achter elkaar! Maar wel geweldig, zo is de leeftijdsverschil ook niet zo groot.. Ik ga eerst dit ukkie maar even ter wereld zetten haha.

lovertjuh, was het gepland? Of ook getrouwd samenwonend en lekker jong aan kinderen beginnen?

joycesdh, wauw meid, dat heb je super gedaan! Hoe voelde je je op het moment dat je er achter kwam dat je zwanger was..op je 16de? Dat was vast even schrikken? Wel top dat je er voor bent gegaan!

Sparkle, Eigenlijk valt 23 wel mee hé? Jeetje, dat is inderdaad lang 2,5 jaar, dat is al 1 van de redenen dat ik het niet kan laten weg halen, mensen zijn soms zo lang bezig met het krijgen van een kindje.. Ben je uiteindelijk spontaan zwanger geraakt of moest je door de medische molen?

Aeryn, spannend joh ik hoop dat het niet meer te lang duurt, heb je nog een kraamverzorgster nodig ;)

mammavl , als ik er inderdaad alleen voor kom te staan, ben ik toch niet helemaal alleen. Heb geweldige ouders en fijne vrienden dus hoe dan ook ergens kom ik er wel!

Hoe zit het bij jullie met de kwaaltjes?
Liefs Maudy
 
ik ben 22 jaar, en 7,3 weken zwanger van de tweede.
Onze dochter is geboren toen ik 20 was.
allebei gepland.
Wel was ik al getrouwd en eigen huis en baan.
Nu fulltime mammie.

 
Tuurlijk ga je het redden!
Je leven zal veranderen, maar niet alleen ten nadele!
Onze oudste kwam toen ik 24 was. Wel gepland, maar moest toch even wennen aan mn nieuwe leven maar ben blij dat ik zo jong een baby'tje heb mogen krijgen. Nu 3,5 jaar verder, een thuisblijfmama en ondertussen 23 weken zwanger van nr. 3!

Sterkte met alles!! Weet de papa het inmiddels? Hoop dat zijn reactie net zo positief is al jouw reactie!!!
 
@jenna87 --> Bij onze floortje heb ik niet of nauwelijks ergens last van gehad. Met vlagen een beetje misselijk maar dat mag geen naam hebben en een klein beetje gevoelige borsten.
Deze zwangerschap spant de kroon hihi........erg misselijk geweest heb 3 weken op goeiemorgen drinkontbijt geleefd.
Kon niet of nauwelijks naar de wc en had geen gevoelige borsten maar echt super pijnlijke borsten als iemand er al naar keek deed het pijn haha.
Helaas nu veel last van mijn bekken en sinds vrijdag in de ziektewet maar dat hoeft jou niet te overkomen hoor ik had het bij floortje ook niet ja op het laatst maarja dan hoef je nog maar ff en is het eind in zicht.
Nu ben ik 23 weken en mijn borsten zijn nog wel gevoelig maar niet meer pijnlijk.
Verder een heel mooie zwangerschap.
Hoe hebben je ouders gereageerd en de vader van je kindje?
Wanneer krijg je een echo........
Sucses verder en je komt er wel!

liefs louise
 
Terug
Bovenaan