Je moet altijd doen waar jij je goed bij voelt, als je alles hebt bekeken en je hebt alles goed voor elkaar dan kan ik begrijpen dat het een volgende stap is. Zelf had ik altijd gezegd voor mijn 25ste. Op mijn 18e tot 25 was ik met compleet andere dingen bezig. Ben ook blij dat ik er toen niet voor heb gekozen om het te proberen. Ik stond door een lange relatie op jonge leeftijd heel anders in en toen die relatie op mijn 22ste na 7 jaar over ging begon ik pas alles te ontdekken.
Met mijn huidige partner wilde ik het uit eindelijk wel heel graag maar we hadden eerst wensen. Lekker op vakanties, festivals, huisje kopen, auto kopen en lekker gespaard hebben. Inmiddels 29 en sinds 3 maanden moeder. Alles wat we wilden hebben we, financieel alles op een rijtje want als er 1 ding is waar ik toch van schrok is wat het allemaal kost ( uiteraard je kan het zo gek maken als je zef wilt) maar toch blijven het een hoop centen. Nu ben ik gelukkig met mijn gezinnetje en blij dat ik het zo gelopen is.
Luister naar je gevoel, kijk naar de opties en mogelijkheden. Jij bent er klaar voor wanneer jij dat voelt 🙂 Het belangrijkste vond ik, kan ik het alles geven.. stabiliteit, financieel, liefde!