Jonge aanstaande mama's

Hoi allemaal ik ben 21 mijn vriend 22 dit is onZe tweede zwangerschap voor ons eerste kindje. Vorige was niet gepland toch heel welkom maar liep uit op een miskraam 6 maanden later hebben we gekozen om bewust zwanger te worden. Ben vandaag 7 weken en woensdag onze eerste echo :) vind het wel heel spannend of we wel een kloppend hartje te horen krijgen dat was vorige keer niet zo..

Hallo!

Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 22 jaar oud en mijn vriend is 27 jaar oud. We verwachten ons eerste kindje begin mei, eind mei word ik 23. Super spannend! :)

Mijn vriend en ik zijn inmiddels alweer dik 8,5 jaar samen, tijd gaat zo snel! Wij zijn in juni begonnen met proberen zwanger te worden en in augustus was het raak, dus dat ging ook best vlot!

Hoe voel je je tot nu toe MS93?

Girafje135 - ik hoop dat je snel in verwachting bent!

En Priscilla ook van harte gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het erg spannend is! Hopelijk is alles goed woensdag.

<p style="text-align: center;">Marianne94 - ik voel me eigelijk heel goed! Pijnlijke borsten, krampen in de onderbuik en het extreme moe zijn is tot nu toe het enige waar ik zo nu en dan tegenaan loop. Verder weinig tot niet misselijk gelukkig!</p>
<p style="text-align: left;">Hoe voel jij je nu?</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Wat fijn dat je je zo goed voelt MS93! Dat had ik de eerste 3 maanden ook.. pijnlijke borsten en extreem moe! 's Avonds om 19:00 vielen mij de ogen dicht.

Misselijk was ik alleen 's ochtends voor het ontbijt. Als ik het ontbijt achter de kiezen had, was de misselijkheid voorbij.

Met 14 weken kwam de energie terug. Daarna geen ochtendmisselijkheid meer gehad. Voel me nu echt super!

Ahh dat klinkt wel heel positief! Fijn dat jij ook niet al te veel last hebt van kwaaltjes. Hoop dat het bij mij ook gauw genoeg beter zal worden, is toch wel lastig met werken om zo moe te zijn haha

Ik heb ook niet echt veel geluk betreft kwaaltjes,

hele dagen misselijk en spugen pijnlijke borsten ook vermoeidheid en totaal geen etenslust moet mezelf echt dwingen, ik hoor hier en daar dat het vanaf 12 weken beter moet gaan dus nog 4 weken wachten

Priscilla Dolderen - ja dat zeggen ze idd, ben de weken ook af aant tellen haha. Het lijkt me ook heel lastig om misselijk te zijn en veel te moeten spugen.. maargoed uiteindelijk krijgen we er iets heel moois voor terug!

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal, ik ben nu 21 en straks 22 als we ons kleine wondertje mogen verwachten in augustus. Mijn vriend is dan 28. Volgende week hebben we onze eerste echo en wat vinden we het spannend! Ik hoop zo dat alles goed gaat. Beide as. Opa's en oma's weten het en vinden het geweldig. Ik ben wel een beetje benauwd voor de reacties om ons heen. (Dames die ook in juni juli augustus zijn uitgerekend ik heb een geheime Facebook pagina aangemaakt. Dan kan niemand ons vinden maar wij wel onderling praten)</p>

Terug
Bovenaan