Jonge aanstaande mama's

Maartje93 - welkom! De laatste loodjes! Als ik dat zo hoor heb ik nog een hele lange weg te gaan haha. Hoe is jouw zwangerschap tot nu toe verlopen? Veel last gehad van kwaaltjes?

Priscilla - hoe is het gegaan vandaag??

Verder ben ik ook goed de kerstdagen doorgekomen. Idd eerder een huilbui vanwege het ó zo lekkere vlees wat ik moest laten liggen of het vlees wat té gaar was haha! Verder moet ik zeggen dat het me qua emoties meevalt op het moment.. in de eerste weken was het veel erger.. janken om alles! Van de andere kant heeft mijn vriend het wel zwaar met me qua stemmingswisselingen.. maar ach, hij geeft zelf ook aan dat hij weet waar het door komt haha. Desondanks blijft hij zelf wel enorm rustig als ik weer een uitbarsting heb.. petje af voor hem!

Hoe zijn jullie mannen eronder? En willen jullie weten wat het wordt?

Hoi dames ik zou jullie op de hoogte houden we zijn echt net terug.

we hadden een kloppend hartje ben zo ontzettend blij moest ook huilen ervan blijft toch echt spannend na een miskraam eerder gehad te hebben. Alles was goed en ik ben zelf iets verder dan wij dachten ben 8,1 week ipv 7,3 dus allemaal positieve berichten zitten nu heerlijk samen op een rose wolk hihi ^.^

<p style="text-align: left;">Wat super Priscilla!! Kan het genieten nu beginnen. Een hele opluchting!</p>
Ik ben sinds ik zwanger ben qua emoties juist stabieler geworden. Ik ben eigenlijk altijd vrolijk! Dat had ik voorheen niet.. vooral niet tijdens mijn menstruatie, dan kon ik niks hebben. Dus mijn man lijdt er niet echt onder haha. Alleen zin in seks heb ik eigenlijk niet..

Nee, wij willen niet weten wat het wordt. Bij de 20-weken echo gelukkig ook niets gezien haha. Wordt ook een verrassing dus. :)

En jullie dan MS93?

Dankjewel Marianne wat een fijn forum hier :)

hoever ben jij Marianne? En wat geinig dat jij en Maartje het geslacht nog niet willen weten ik ging ervan uit dat iedereen ervoor kiest tegenwoordig dat wel te willen weten. Wij zelf willen het wel weten hebben geen voorkeur als het maar gezond komt :)

Gisteren was ik 21 weken Priscilla, ben alweer over de helft! Het aftellen kan nu beginnen haha.

Nee klopt, dat lees ik ook overal - dat iedereen het wil weten. Behalve Maartje nu inderdaad. Toen we wisten dat ik zwanger was, zeiden mijn man en ik meteen tegen elkaar  dat we het niet willen weten. Het lijkt mij zo'n bijzonder moment bij de bevalling van 'wat is het?' hihi. :)

Maar stiekem was ik met de 20-weken echo ook wel wat nieuwsgierig. Heb ook helemaal geen 'gevoel' wat het gaat worden.. jullie dan? In het begin dacht ik jongen, daarna meisje... en nu zie ik beide wel voor me haha..

Wanneer ben jij nou precies uitgerekend Priscilla?

Mijn vriend heeft al een dochter uit een eerdere relatie en van haar wisten ze ook dat het een meisje werd dus wij hebben er samen voor gekozen dat we wel willen weten wat het word. Stel dat ik zou zeggen dat ik het niet wil weten, wil hij het evengoed wel weten en aangezien ik mezelf als geen ander ken (en hem dan aan zijn hoofd ga blijven zeuren om het me toch te vertellen) en omdat ik ook gewoon TE nieuwsgierig ben wil ik het zelf ook weten. Mijn vriend is er heilig van overtuigd dat we een meisje krijgen.. zijn dochter wil er ook het liefst een zusje bij haha. Zelf hou ik me onpartijdig, zie wel wat het word. Dat het gezond is, is het allerbelangrijkste!

Terug
Bovenaan