Jonge aanstaande mama's

MS93 ja dat zeker en heb het zeker wel voor over al duurde het 8 maanden de misselijkheid tis alleen soms wel vervelend. Woensdag de eerste echo blij als we eindelijk ons kleine guppie kunnen zien hihi hoe noemen jullie het kleintje nu? Ik hoorde van een bekende die zei altijd garnaaltje :)

Hendrika van Beem - welkom! Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Een heel bijzonder moment als je je kleintje voor het eerst op de echo ziet :) heb je veel last van kwaaltjes?

(Voeg me maar toe in die fb groep als je wil)

Priscilla - toen ik het voor de eerste keer had gezien op de echo werd het gelijk omgedoopt naar 'ons kleine garnaaltje' haha. Inmiddels zal het geen garnaaltje meer zijn dus wat de volgende benaming word wacht ik even af. Wie weet schiet er me bij de 2e echo weer iets tebinnen wat de volgende benaming word haha. Hoe noemen jullie het nu?

MS93 ik moet morgen denk echt als ik een kloppend hartje heb dat ik heel erg moet huilen hihi ben dan echt zo blij wass vorige keer namelijk niet zo maar ben enigszins ook bang dat we weer geen hartje horen en dan maar zien rustig te blijven... ik houd jullie op de hoogte hoe het gegaan is morgen !

Hoi hoi!!

Even voorstellen, ik ben Maartje en ben 23 jaar oud. Mijn vriend is 29 jaar en wij verwachten ons 1e kindje op 24 februari!

Wij wonen sinds september pas samen omdat de zwangerschap eigenlijk niet gepland was. Mijn vriend en ik kennen elkaar sinds april .. toch hebben we er samen voor gekozen om een gezin te zijn en ons beste beentje voor te zetten en dat gaat boven verwachting goed!

Voor alle dames die de 12 weken nog door moeten komen: succes en laat je niet gek maken!! Ik weet hoe vervelend het is als mensen zeggen dat de opa van de buurvrouw van de tante ook iemand kende die geen kloppend hartje had ..

P.S.: Hoe zijn jullie allemaal de kerstdagen doorgekomen!? Ik heb 2x over huilend aan tafel gezeten tijdens het eten. Was het niet huilen om de gedachte dat deze kerst de laatste zonder kind was dan was het wel huilen omdat ik een doorbakken stuk vlees/hard gekookt ei/kipfilet had!!

Hallo Maartje!

Gefeliciteerd met de zwangerschap! De laatste loodjes komen al in zicht dus, spannend! Weten jullie ook of het een jongetje of een meisje gaat worden?

De kerstdagen ben ik wel goed door gekomen! Ik heb weinig last van huilbuien haha, behalve met films etc. op tv. Alleen zitten op stoelen.... pff daar heb ik veel last van! Heb pijn aan mijn staartbeen.. moet 11 januari weer voor controle naar de verloskundige, dan maar ff melden..

Ja, het einde is in zicht, gelukkig. Nee, is een verassing!!

Zitten wordt ook niet meer leuk. Ik zit op een trapje van Ikea. Zo kan ik m'n buik laten hangen (bekken naar voren kantelen) en m'n benen wijd zetten. Dat is wel goed te doen!

Terug
Bovenaan