Jonge aanstaande mama's

Heey jonge aanstaande mama's,

Hier gaat alles inmiddels super! Op 30 april bevallen van ons prachtige ventje Tobiah! Wij zijn helemaal verliefd! Het is een heerlijk ventje!

Hij heeft momenteel last van darmkrampjes en de afgelopen 3 nachten is hij daardoor veel wakker geweest., vannacht wel een hele goede nacht gehad.

Ondanks dat het soms best pittig is, de verzorging van zo'n kleintje, geniet ik er echt enorm van! Heerlijk om mama te zijn!!

Heb tijdens de kraamweek het wel even heel zwaar gehad en heb toen ook echt alles eerst een plek moeten geven. Was ook niet zo mobiel de eerste week, waardoor ik minder kon doen in de verzorging dan ik graag had gewild. Maar ben er inmiddels weer helemaal bovenop en moet mezelf nu af en toe echt dwingen om rust te nemen!

Hoe is het met jullie? En zijn er al meer mama's bevallen?

Groetjes!

Hallo Allemaal,

het is een tijd geleden dat ik iets heb laten horen.

Inmiddels ben ik 21 weken zwanger. De tijd gaat zo snel. Ik heb de 20 weken echo gehad die helemaal goed was en het wordt een meisje.

Ik merk wel dat tijdens mijn werk er wel klachten toenemen. Ik werk in de horeca dat is best zwaar en hele lange dagen. Als ik dan heb gewerkt heb ik ontzettende last van mijn rug en beetje steken in mijn buik. Volgende keer ff overleggen met de verloskundige of het werk nog wel verstandig is als ik zoveel last heb. Extra pauzes vergeten ze ook.

Hoe is het verder met jullie?

Groetjes Chantal

Hoi manuela nog maals gefeliciteerd met de kleine man! Fijn dat je ook genieten kan hoe is het nu lichamelijk? Als k je verhaal zo lees kijk ik wel ontzettend uit na mijn kleine man begin echt ongeduldig te worden hihi nog 10 weekjes! Vandaag precies 30 weken zwanger en draag na voren maar echt een behoorlijke toeter ben zelf nooit vol geweest dus de buik valt extra op waardoor mensen iedere dag vragen op straat of de kleine wl komt haha best vermoeiend soms!

chantal gefeliciteerd met je meisje! Fijnom te weten he nu kan je gericht gaan shoppen! Ik zou als ik jou was met je baas overleggen om zowiezo minder te werken rust is ni zo belangrijk! En die steken kunne bandenpijn zijn dat geeft echt aan dat je het rustig aan moet doen!

met mij gaat alles goed krijg wel steeds meer klachten zoals veel afscheiding harde buiken bandenpijn slechte stoelgang blabla maar dat mag de pret niet drukke geniet enorm van de drukke man samen met me eigen man hihi . Vanmiddag verloskundige ben benieuwd of de kleine nog steeds in de goede houding ligt!

@priscilla ja klopt ik ben ook wel minder gaan werken maar het helpt niet echt en ze hebben er op het werk ook geen begrip voor helaas vorige week ziek gemeld toen rare opmerkingen gekregen met dat ik dan nog wel kon komen een paar uurtjes en dat ik nog wel kan lopen dus dan kon ik gewoon werken volgens hun. Mijn contract loopt toch af in november dus misschien  volgende week al stoppen met werken als het zo doorgaat. Haha ja kan zeker lekker gericht shoppen binnenkort maar ff doen want de tijd tikt wel door en er moet nog zoveel gebeuren. Fijn dat het met jou goed gaat en ff afwachten vanmiddag of die idd nog steeds in de goede houding ligt.
<p style="text-align: left;">@manuela gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje ! Nu kun je lekker genieten.</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>

Hi dames, voor mij ook alweer een paar weekjes geleden dat ik iets gepost heb.

Gisteren de termijn echo gehad met 10+3 alles zag er prima uit. kleine ukkepuk spartelt al goed.

Echt genieten nu, vanavond maken we het bekend op fb! :)

@chantal meenje niet.... lekker links laten liggen en ziek melden desnoods de ziektewet in... hoef je echt niet te pikken hoor zulke opmerkingen je kan niet lopen dus kan je nog wel ffe... jij en je kleine zijn het aller belangrijkste op het moment.

mijne is inmiddels gedraaid hij ligt nu overdwars schrok wel toen ik het hoorde maar me vk zei dat het geen kwaad kon tot 36 weken maar ik hoop bij de volgende controle dattie weer goed ligt hihi verder heb ik ijzer geprikt en dat was prima, ook komen mijn melkklieren nu iets na buiten best gek gezicht hoor wat veranderd je lichaam enorm he door de zwangerschap !

@priscilla ja idd maar volgens mij kan ik de ziektewet niet in heb namelijk een 0 uren contract maar ga het ff nakijken.  Ja idd hopen dat die bij de volgende controle weer goed ligt. Je lichaam verandert echt heel erg ik merk het ook wel maarja het hoort er allemaal bij haha

Gefeliciteerd!! 

Ik ben 20 jaar oud en mijn man is 27 jaar oud. We zijn nu al meer dan half jaar samen. Ik ben uitgerekend op 13 augustus. Dit is ons eerste kindje en vind het heel erg spannend of het wel of niet gaat goed aflopen enzo.  Owja ik ben nu 29 weken en 5 dagen zwanger!!

Terug
Bovenaan