Jonge aanstaande mama's

Spannend manuela ! Hou je ons op de hoogte ?

ik ben nu 21,3 alles in orde van de normale uitzetlijst alle extra dingen zoals wipstoel etc etc kamer is geverfd en behangen aangekleed. Geniet nu volop van het getrap van de kleine ^.^ zo leuk de kleine man kan echt hard trappen ben inmiddels ook getrouwd op 20 maart. :)

Priscilla; nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk!! Was het een mooie dag? Hopelijk hebben jullie er enorm van kunnen genieten!!

Hier is alles nog rustig, mag morgenvroeg (of nouja.. heel wat later vandaag) weer voor controle naar de verloskundige. Ben benieuwd wat ze zal zeggen en of ons kleine ventje al is ingedaald. Kleine ventje is de afgelopen nachten erg druk, waardoor ik dan weer wakker wordt. Dus de nachten gaan momenteel weer niet zo mooi. Heb nog niet echt harde buiken gehad.. heel af en toe eens (geloof ik).

Nou, maar afwachten wat de vk te zeggen heeft morgen! Slaap lekker allemaal!!

Dankjewel manuela! Ja was geweldig heel klein en intiem erg blij mee :) ondertussen aan het genieten van onze schoppende kleine man zou het een keer willen filmen maar elke keer als ik me telefoon pak blijftie stil alsof die het weet hihi. Dat slecht slapen herken ik wel (nu al) pas 23 weken maar kan nachten wakker liggen van het plassen of de baby die blijft trappen. Hoe gaat het bij jou en wat heeft de verloskundige geZegt?

Goedemorgen girls,

Hier ook een positieve test en volgens de berekeningen betekent dat in december 2017 uitgerekend! Erg spannend december 2016 een miskraam gehad. Dus ik ben erg zenuwachtig en hoop dat het nu wel goed zit. Dadelijk de vk bellen om een eerste afspraak te maken

Hallo dames!!

Heb al een tijdje niks in deze groep laten horen!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

@anoniem; gefeliciteerd met de positieve test!! Lijkt me heel spannend om een afspraak te maken bij de vk nadat je een miskraam hebt moeten meemaken!

@priscilla; hoe gaat het bij jou? Nog steeds zo'n lekkere druktemaker?

Ik ben zelf inmiddels 39+1 weken, dus het kan allemaal nu eigenlijk echt elk moment beginnen. Had eerder heel erg het voorgevoel dat de kleine man zich eerder zou melden, maar begin daar steeds wat meer over te twijfelen.. hij vind het nog wel gezellig bij z'n mama geloof ik, Hihi ;-)

ik ben zelf echt enorm nieuwsgierig naar hoe hij eruit ziet. Kan niet wachten om hem te ontmoeten!

Nou, ik ga nog even weer proberen te slapen!

Groetjes!!

Hallo allemaal!

Hier nog een jonge aanstaande mama!
<p style="text-align: left;">Mijn vriend en ik zijn beide 24jaar en zijn onverwachts in verwachting van ons 1e kindje. Eind november verwachten wij ons klein wondertje. Gelukkig hebben we net samen een huisje gekocht dus daar hoeven we ons geen zorgen om te maken en kunnen we volop genieten van de zwangerschap.</p>

Goed, onze eerste echo gehad vorige week met 7 weekjes en het hartje klopt mooi dus zijn we erg blij mee :)

Nu hopen dat het goed blijft gaan en 31 mei de termijnecho met 10 weekjes.

Terug
Bovenaan