Jonge aanstaande mama's

Hallo dames!

Mij ben uitgerekend op 26 april, dus de eindstreep komt al in zicht!

Leuk om via jullie nieuwe dames weer even herinnerd te worden aan hoe het in het begin was! Heel leuk om een geheimpje te hebben!

Wij hebben het verteld dmv een koffiekopje te laten bedrukken. Was erg leuk en grappig om te doen! Hele leuke reacties op gehad.

Goed weekend allemaal!

@chantal p, volgens de app ben ik nu 4 weken en ben ik 23 november uitgerekend!

Wij hebben het gister tegen onze ouders verteld. We hadden iets opgezocht wat nog van hun was. Zo hadden we van mijn schoonvader nog een boor liggen en die zat in een koffertje. In dat koffertje hebben we een rompertje en de positieve test gedaan. Bij mijn moeder hebben we dit in een pan gedaan Haha.  De reacties waren echt fantastisch! Het moest echt even zinken bij iedereen en ze geloofden het eerst echt niet!  Maar na een half uurtje kwam het besef en kregen we zulke leuke reacties!  Ik vond het echt een heel bijzonder moment!!

Hoi dames vanmiddag de lang verwachte 20 weken echo gehad pff wat was ik zenuwachtig was zo bang dat er miss iets niet goed zou zijn.. alles is goed niks ontbreek geen gekkigheid kan het eigenlijk amper geloven het moet nog echt zinken.. ook weer de bevesteging gekregen dat het echt een jongetje is was overduidelijk te zien toch wel heel blij mee want heb alles al af haha en veel blauw en groen :) pff echt onwerkelijk was zo extreem bang dat er iets mis zou kunnen zijn maar gelukkig alles van top tot teen in orde nu lekker gaan ontspannen ^.^

Hey dames!

ik had gister een positieve test ! Zoals ik kan lezen zijn jullie wel een stuk verder in jullie zwangerschap, ik ben volgens mijn eigen berekening ongeveer 4,5 week zwanger. Het is nog steeds heel onwerkelijk omdat het zo snel ging! Ik ben 24jaar en mijn vriend 26.

Liefs, x

Maupie haha wat leuk! Ook wij hebben het inmiddels verteld, mijn vader geloofde het ook niet en toen het kwartje viel had hij zulke grote ogen, heel grappig.

Mijn schoonmoeder begon bijna te gillen. Ze had al een vermoeden en riep alleen maar: JAAAAAA, IK WIST HET!!! Super enthousiast, zo bijzonder hoe ze verschillend reageren maar zo positief <3

Inmiddels wordt alles al bij haar thuis klaar gezocht en is ze al klaar voor de komst van de kleine ongeveer ookal zit ik nu pas op een kleine 6 weekjes hahaha.

JoJoG, grappig je hier weer te zien en fijn dat het bij jou ook zo snel is gelukt!

Hoi hoi!

Ik zou me even voorstellen; ik ben 23 jaar word over enkele maanden 24 en mijn vriend is 22 en word in september 23. Wij zijn gepland zwanger geworden en hebben 21 maart positief getest. 8 april hebben we de eerste echo , ik kijk er erg naar uit!! Heeeel spannend. Zoals ik het zelf heb uitgerekend verwachten wij ons kindje rond 19 november!

Hallo allemaal!!

Hoe gaat het met jullie?

Zijn er al enkele "aanstaande" mama's die al bijna uitgerekend zijn? Of misschien inmiddels al wel bevallen?

Voor mij is DE maand aangebroken! Hoewel ik het (in principe) nog mag uitzitten tot zo ongeveer het einde, is het wel heel gek dat de maand nu aangebroken is. Het zal nu niet lang meer duren dus.. Toch wel enorm spannend!

In hoeverre zitten jullie al overal op matjes en zijn jullie er al echt helemaal klaar voor?

Terug
Bovenaan