Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

Hai allemaal!

Ik ben Denise, ben 21 jaar en pas zwanger (ongeveer 6 weken) van ons eerste kindje!
Bij ons is het gepland, mijn vriend is 27 jaar.
Alle ouders vonden het onwijs leuk maar ze wisten ook dat we jong kinderen wilden.

Nou ben benieuwd naar verhalen van andere jonge mama's!

Liefs Denise

hoihai,
hier ook een jonge moeder..
ik ben 22 jaar.. mijn vriend 33.. en we zijn nu 15 weken zwanger..
bij ons was het ook gepland.. we hadden alleen niet verwacht dat het zo snel zou gaan..
groetjes femster

Ja bij ons ging het ook snel, was binnen 2 maanden zwanger, jullie zijn dus al 15 weken, lekker hoor, ik zu ook wel over de drie maanden willen zijn want maak me nog best zorgen dat alles wel goed gaat, heb redelijk vaak last van m'n buik, het zijn volgens mij vooral me darmen die een beetje op hol slaan.. erg vervelend!

Wil je weten wat het word?
Wij wel, kan niet wachten hihi!!

hoi dnies
leuk onderwerp,
ik ben 25 jaar drie jaar getrouwd en heb twee zoontjes van bijna drie en 1 van 14 maand.
ik ben nu zwanger zo n 6 weken zwanger van ons derde kindje en ben 16 dec uitgerekend.
lijkt me erg leuk om zo ook met leeftijd genoodjes te kletsen.
verder werk ik als verzorgende bij de thuiszorg (16uur) en dit is mooi te combineren met de kinderen huishouden en mn m,an zijn werk.
wat voor werk doen jullie?

fijne avond nog
liefs wendy

hallo,

ik ben 23 jaar en nu 9,5 week zwanger van mijn eerste kindje...mijn man is 26.
ik werk als persoonlijk begeleider in de verstandelijk gehandicapten zorg.

afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad en alles zag er goed uit, gelukkig!!

groetjes

Hallo allemaal,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis, want ik ben inmiddels 29. Maar is was 20 toen ik beviel van onze oudste dochter en mijn man was toen 19. Inmiddels ben ik zwanger van ons 4e wondertje. We hebben 3 prachtige dochters. (bij de 2e was ik 23 en bij de 3e 26)

Hoewel onze oudste niet helemaal gepland was, heb ik er echt nooit spijt van gehad dat we zo jong kinderen hebben gekregen. Tis echt super om mama te zijn!

Hoop dat jullie allemaal een fijne zwangerschap hebben. Geniet ervan!

Liefs Annemarie

Goedemorgen,

Ook ik ben   jonge aanstaande mama.
Ik ben 23 en mijn man is 26, we zijn nu 2 maanden getrouwd en ik ben inmiddels
40 weken en 2 dagen zwanger :)
Ik werk als keukenmedewerker in een ziekenhuis. 22u per week.
Lijkt me erg gezellig om met leeftijdsgenoten te kletsen.

Bloemetje
40wkn en 2dgn

Hoi allemaal.

Ik ben Eva, 25 jaar (word in mei 26) en sinds mei vorig jaar getrouwd. Mijn man is 32.
Ik ben nu 30 weken en 4 dagen zwanger en we weten dat het een jongen is :)
Ik werk in de kinderopvang voor 36 uur per week (wat tot nu toe nog vol te houden is).
Mijn ouders wisten al dat ik "jong" kinderen wilde en het helpt ook wel mee dat mijn man iets ouder is. Zijn ouders waren eerst verbaasd (hadden het niet zo snel na het trouwen verwacht) maar zijn ook erg blij. Voor beide ouders het eerste kleinkind.  Ik ben nu dus 25 maar oog wel jonger, de meeste schatten mij niet ouder dan 22. Ik krijg dus soms ook leuke blikken van ouderen als ik door de winkelstraat loop hahaha.

Groetjes Eva

Terug
Bovenaan