Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

Hoi dames,

Dnies,
Die eerste weken zijn ook erg onzeker, begrijp heel goed wat je bedoelt.
Ik was in begin vaak misselijk, maar nooit moeten overgeven. Wel erg moe.
Tja, hoort erbij he, en die kwaaltjes kunnen opeens de kop opsteken hoor, hihi.

Hier word het steeds zwaarder. Vandaag 40 weken en 3 dagen zwanger, maar ons kleintje heeft er blijkbaar nog niet zoveel zin in,hihi. Vind het spannend hoor.
Het moet toch wel eens bijna gaan gebeuren. Maar goed, kan nog net zo goed anderhalve week duren.

Fijne dag.
x

Ik ben Melika,ben 23 jr en 9 wkn zwanger van de 2de
Op mijn 20ste trouwde ik en toen ik net 1 dag 21 was kreeg ik ons eerste zoontje,hij was bijna op mijn verjaardag gekomen.

Ik dacht dat er tegenwoordig veel "oudere" moeders zijn,volgens de media enzo is dat zo maar volgens mij valt het nog best wel mee ik zie hier en op andere forums genoeg jonge mammas.

Allemaal trouwens van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen,ik hoop dat voor iedereen de zwangerschap en bevalling! voorspoedig zal verlopen.

Ik ben nu huisvrouw,ik wil graag hierna nog 2 kinderen beetje snel achterelkaar en dan is ons gezin compleet.Daarna zou ik graag willen beginnen met werken, dan ben ik nog steeds jong en ben ik wel elke dag bij me kindjes geweest als ze nog klein zijn.
Dit lijkt me veel fijner dan ouder mama zijn,kan het in ieder geval iedereen aanraden jong moeder te worden.

Hoi Dames!

Ik ben ook een jonge aanstaande moeder, ik ben net 23 geworden. Ik ben er zelf erg blij mee om jong moeder te worden. Door de maatschappij word het naar mijn idee minder geaccepteerd, ik heb bijvoorbeeld ook gestudeerd en vrienden die ik daar van ken snappen er helemaal niets van. Hebben jullie dat ook gemerkt?

Veel liefs!

Senorita,

Herken dat ook wel hoor, dat vrienden het niet begrijpen.
De meeste uit vriendenkring hebben hele andere interesses. Stappen en dronken worden. Tja, ik al heel lang niet meer. We zijn de eerste die zijn gaan samenwonen, die getrouwd zijn en nu kindje krijgen.
Kreeg ook reactie van een vriend van mn man, toen we vertelde dat ik zwanger was, ja, het kan nog mis gaan, en dan is het maar gewoon medisch afval. Nou, die reactie heeft toen wel ff pijn gedaan, want voor mij voelde het toen met 11 weken toch wel echt aan als mn kindje.

Hebben jullie nare reacties gekregen?

x

Hoi meiden,

Wat een leuk topic. Lekker ervaringen delen met zijn allen.
Ik ben Suzanne, 22 jaar en zwanger van ons eerste wondertje.
Mijn vriend is ook 22 en 20 oktober jarig. We zijn uitgerekend op 9 oktober, maar het zit nogal in de familie dat baby's op al gebruikte dagen geboren worden. Dus ik ga uit van 20 oktober.

Bij ons was het niet gepland, niet omdat we het niet wilden maar omdat we nog bezig zijn met het afronden van de studie en we nog geen eigen woonruimte hebben.
Nu zijn we heel erg blij met de baby, aangezien we wel van plan waren om na de zomer te beginnen. Hij/Zij kon alleen niet zo lang meer wachten, hihi.
Ik wil wel graag weten wat het word, dan zit ik in ieder geval niet meer zo te goochelen met hij of zij.

Naja, ik heb wel weer genoeg gekletst.

Groetjes

Suzanne

ps. Misschien leuk om allemaal steeds een banner onder je naam te zetten, dan kunnen we elkaars data in de gate houden.

Hoi,

Wat fijn dat jullie erg blij zijn met de baby. Ja, hij of zij kon niet langer wachten om bij jullie te komen :)
Erg fijn hoor meid.
En jullie willen weten wat het word. :)
Wij weten ook wat het word, en vind dat op zich wel handig hoor, veel makkelijker met shoppen, hihi, wel moeilijk om te zwijgen.

Goedenmiddag allemaal!

Leuk zo'n plaatje!
Maarre.. hoe doe je dat?
Ben erachter hoe ik hem maak, gewoon op 1van jullie klikken maar nu nog bij mij zetten!

Verder alles goed?
Met mij wel, nog paar daagjes dan eerst echo!

X denise

Ladies...

Ik weet ook niet hoe die banners werken.. Ik ga morgen voor mijn 2e echo al weer.. ben nog maar 8 weken gok ik.. We zullen morgen weten hoe en wat!

Liefs!

Trouwens, wat erg zeg van die vriend van je man, medisch afval, dat zeg je toch niet?! Onwetendheid.. echt waar..

Terug
Bovenaan