Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

He dames!

Leuk topic! Je hoort tegenwoordig dat er veel 'oudere' (a.s.) mama's zijn!
Ik ben zelf 24 en op de kop af 32 weken zwanger van onze eerste. Mijn vriend is 25 en bij ons was het ook  gepland.  Het gaat allemaal super goed, heb nergens last van. Nog even een weekje werken, dan meivakantie en vervolgens verlof....heerlijk!!!!

Bloemtje, ik zag net je berichtje hier staan! Ik moest van de week nog aan je denken, had onthouden dat je ergens in april was uitgerekend. Maar nog geen tekenen van een startende bevalling dan?? Hoe gaat t verder met je?

Groetjes,
Druifje
32 wkn.

Hai meiden,

Ik val nog net in deze topic. Ik ben nu 25 jaar, en 8 weken zwanger van onze tweede spruit. Onze dochter is nu 6,5 maand oud, en was gepland. Deze zwangerschap was een verrassing, maar het kindje is meer dan welkom.

Ik moet eigenlijk zeggen dat ik niet veel reacties heb gehad dat wij jong ouders werden. Wel dat mensen het juist van ons niet verwachtten.... Ik ga maandag op mn werk vertellen dat ik weer zwanger ben, ik kan niet wachten.... Dan hoef ik lekker niet meer zo geheimzinnig te doen!

xxx
Pauline

Hoi,

Wat leuk een groepje met jongere meiden. :)
Hier hebben we ook niet echt reacties gehad dat we te jong zijn. Wel had niemand het verwacht. Maar wel vond iedereen het erg leuk. Dus :)

Druifje,
Wat leuk nog eens wat van je te horen, en alweer 32 weken, wat gaat de tijd hard he. Hier nog niet echt tekenen van beginnende bevalling. Het mag wel gaan gebeuren hoor, haha. Begin het nu toch wel zat te worden.

Liefs

ik ben sarina 22 jaar, morgen 14 weken,    zwanger van de eerste.

was niet gepland en er was ook bij mij geconstateerd dat ik PCO syndroom heb, de vader schrok er in het begin wel van, maar is inmiddels helemaal bijgedraaid en kijkt nu al met verlangen uit als de kleine er is.

alleen maar goede reacties  ontvangen.

groetjes  

Hey dames, wat een leuke reactie's allemaal!

Vind het leuk om te lezen dat er meerdere jonge mama's zijn!
Ik werk in de kinderopvang in een dreumesgroep, erg leuk werk maar zal wel zwaarder worden!
Ik ben pas 6 weken en heb nog niks verteld op me werk, heb Donderdag as de eerste echo ben zooo beniewd!!
:)

Hadden jullie ook angst in het begin?
Ik zal blij zijn als ik de drie maanden voorbij ben hoor!

Liefs denise

Hoi

Dnies,
In het begin was ik ook steeds zo bang. Bang dat het mis zou gaan. Heb ook paar weken licht bloedverlies gehad, en ja, dan word die angst alleen maar groter.
Maar kan je een ding vertellen, hehe, die angst en bezorgdheid blijf je houden hoor.
Nu ik hoogzwanger ben, dan word je weer wat angstig als je je kindje tijdje niet hebt gevoeld, maar ja, ukje moet ook slapen he :)

Sarina,
Fijn dat je vriend helemaal is bijgedraaid. En nu vol verwachting uitkijkt naar de komst van de baby :)

Nou meiden, fijne avond nog. Ik ga denk ik maar eens vroeg op bed. Vanmiddag middagje weg geweest, maar merk dat dat toch niet meer allemaal zo vanzelfsprekend is nu. hihi.

Liefs

Ja je maakt je altijd zorgen, dat denk ik ook wel!
Maar ja die eerste weken zijn toch zenuwslopend af en toe..
Heb het eerste babypakje al van een vriendin   gehad en zou meer willen kopen en van de daken willen schreeuwen maar we wachten nog maar paar weekjes..

Ik heb nog niet echt zwangerschapskwaaltjes, nou hoeft dat natuurlijk ook niet, ik ben wel 's moe maar dan vraag ik me af of het door de drukke dag komt of van de hormonen haha!

Ik ga ieder geval vroeg naar bed, dan beginnen we morgen weer aan een nieuwe week!

Fijne avond,

groetjes denise

Terug
Bovenaan