Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

@ martine geeft niets ikben er nu ook weer sinds een tidjej. en ook in ben niet meer misselijk voel me heerlijk! voel jij de kleine al?

andere dames,
hoe gaat het met jullie?
allemaal aan het genieten van de klein die onvoelbaar groeit? of juist al erg goed van zich laten 'horen'? al dames die het zat zijn??

groetje

sweetygirly

Hoi,

Hier gaat het goed, Jana is ondertussen bijna 9 weken, en het is echt een schatje, huilt niet veel, alleen als ze honger heeft, vieze broek, of gewoon ff bij papa en mama wil zijn, verder horen we dr bijna niet, slaapt ook lekker de nachten door, dus heerlijk :)
Het is echt genieten zo een kleintje. Volgende week woensdag mag ik alweer aan de slag, zal wel weer ff wennen worden.

Liefs

oh heerlijk zo'n klein denk. ik kan af en toe niet wachten en wil dan ook even mijn kleine vast houden. maar is alles wel helemaal goed gegaan? bevalling enzo mee gevallen? en de kraamweek met weinig stress doorgemaakt?

groetje sweetygirly

Hoi,

Sweetygirl,
Ja, het is ook heerlijk de baby vast te hebben, zeker nu ze gaat lachen :)

De bevalling ging super, 2.5u van de eerste wee totdat ze dr was, dus dat was best snel. Kraamweek was erg heftig(en zou ik niet weer willen overdoen) Heb eerste 4 dagen in zh gelegen met Jana, zij moest aan monitor door medicatiegebruik van mij. En eenmaal thuis gekomen zaten we in een bouwput :-( Onze riolering lag al drie weken open. En twee dagen nadat ik thuis was, nog geen week na me bevalling lag halve badkamer eruit, halve tuin open om riolering te vervangen(waar asbest in zat)
Was erg heftig, ook drie kraamhulpen gehad wat net echt prettig is. Liever 1. Maar ja, het is gebeurd, en daar doe je niets aan.

Maar ach, we hebben het overleeft. We genieten met volle teugen van onze dochter.

x

Hoi dames,

Ik hing een tijdje terug ook al bij jullie rond, toen had ik net een miskraam gehad. Was gelukkig snel weer zwanger, maar helaas hebben wij afgelopen woensdag te horen gekregen dat de baby met 9 weken gestopt was met leven. Ik had toen 10,5 week moeten zijn. Het was extra naar omdat we met 7,5 week al en een super echo met kloppend hartje hadden gehad.
Heb gisteren dus mijn tweede curritage gehad in 3 maanden. Ben er echt kappot van, maar we gaan snel weer proberen! De aanhouder wint!

Liefs Jen

Heey meiden,

Ik ben net 21 geworden, en had gisteren een positieve test van cleurbleu. 1 a 2 weken na de bevruchting stond erbij. Wij waren al anderhalf jaar bezig met hormonen enzo. En nu eindelijk zwanger ik ben zo blij

@ Knutseljuffie:
Wat erg meis!!
Ik moest vorige week nog aan je denken hoe het met je zou gaan... niet zo goed dus.
Het is moeilijk he, vooral twee keer je kindje verliezen binnen drie maanden! Pff ik wens je veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag worden!

Wij zijn ondertussen weer in de eerste ronde beland, had gister mijn ei dus flink geklust!
Hopen maar dat het raak is...
Wij gaan morgen naar Egypte voor 10 dagen en als we terug komen zou ik ongestelt moeten worden, we zullen dus zien!
Eerst maar 's lekker op naar de zon!!

Liefs Denise

Terug
Bovenaan