Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

Hai meiden, ik dacht laat me weer 's horen!
Het gaat weer prima met me, curretage is goed verlopen, ik heb maar 1 dag gebloed en voelde me best prima, afgelopen zaterdag had ik een enorme dipdag, moest veel huilen en voelde me vreselijk, maar gelukkig ben ik daar wel snel uitgekomen met behulp van me vriend en me moeder steunt me ook enorm!
Gister hebben we voor het eerst weer 'geoefend' na de curretage, ik ben nog niet onegsteld geworden natuurlijk, VK zegt dat het beter is om te wachten tot ik het wel word maar i kan niet wachten, het kan toch niet zo heel veel kwijt als ik voor mijn menstruatie weer zwanger word?

Verder alles goed met jullie?
Knutseljuffie, al echo gehad?

Xx denise

Hoi Allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben 24 en nu 9 weken en 3 dagen zwanger van onze eerste.
Mijn man is 31 en we waren al bijna een jaar bezig toen het dan
eindelijk lukte! ZWANGER!

Spannend allemaal en leuk om te zien dat er zoveel jonge aanstaande
moeders zijn!

Groetjes

Hoi Denise,

Gelukkig is het hele gebeuren je meegevallen. Mijn verloskundige zei dat er helemaal niets op tegen was om meteen weer voor een kindje te gaan na de curretage, als je lijf er niet aan toe is word je toch niet zwanger zei ze.
En zie hier, ik had 6 weken na de curretage weer een pofitieve test. Wel eerst negatief getest natuurlijk.
Dat is het enige wat je wel even moet doen. Testje doen of het hormoon al uit je lijf is. Bij mij is het tot 4 weken na de curretage in mn lijf gebleven waardoor ik positieve zwangerschapstesten bleef houden. En dan ben je helemaal blij, maar is het toch niks.
Ik ben nu 6,5 week zwanger zo'n beetje. en ik heb vrijdag 5 juni eindelijk een echo (zo rond de 8 weken dan!! Vind het veeel te lang duren. Maarja, heb wel het gevoel dat het nu goed zit. Heb zoveel kwaaltjes.

Liefs Jen

Hi,

Dnies,
Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je. Gaan jullie er meteen weer voor?

1e kindje.
Wat fijn dat het na een jaar nu eindelijk gelukt is. Geniet van je zwangerschap. Maar dat zal vast wel lukken na zo lang te moeten wachten.

Knutseljuffie,
Fijn dat je er nu goed gevoel over hebt. Ik duim voor je.

Hier gaat het goed. Morgen is Jana alweer 4 weken oud. Wat gaat de tijd hard zeg. Wel druk hier, nog steeds veel kraamvisite, word het stilaan wel beetje zat hoor. Maar ja, iedereen wil graag komen kijken, hihi. Geloof ik best.

Liefs

Ja Jen, jij was echt snel zwanger!
Ik hoop echt dat ik dat ook ben!
Over die hormonen heb je gelijk.. bedoel je dat ik dan nu alvast een test moet doen kijken wat ie zegt?
Als ie nu zegt: zwanger dan zit dat hormoon hoogstwaarschijnlijk nog in mijn lichaam.

@ Bloemetje:
Ja
we willen al wel weer voor een zwangerschap gaan! Hoop dat ik het snel
weer ben, ik zie alleen maar zwangeren om me heen pff..
Gaat alles verder goed met jou en je kleine meisje??
Leuke naam trouwens, Jana!

sorry dat ik er zo lang niet was.
geprobeerd een beetje bij te lezen maar dat was onmogelijk ;-)
ik heb uitgedroogd in het ziekenhuis gelegen en heb veel migrane daarom niet echt online te vinden.

ik hoop dat alles lekker gaat met jullie x

Maak een ticker

hallo,

ik ben 23 jaar en heb een dochter van 6 (stief dochter) van 13 maanden en ben nu ruim 4 weken zwanger. mijn man is 32. leuk dat er tegenwoordig zoveel jonge moeders zijn. x

hoi hoi

ik ben jennifer 25 jaar en nu 5 weekjes zwanger van onze tweede!!!
onze eerste, een zoon van nu 4,5 jaar hebben wij gekrgen toen ik 20 was!!!

heb er nooit spijt van gehad en ben nog steeds super blij!!!

en dan nu eindelijk een 2e wondertje op komst hoop dat alles goed gaat!!!

xxx van mij

Terug
Bovenaan