Jonge (aanstaande) Mama's T/M 25 jaar

Hallo meiden,

Ik ben 22 en als het goed is beval ik ook als ik 22 ben.
Ik ben 19 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje.
Mijn vriend is sinds vrijdag 25. Alleen was het bij ons totaal niet gepland!
Ik heb de dag voor ik er achter kwam nog de pil geslikt. Gelukkig rookte ik niet en dronk ik zelden of nooit ( precies het weekend voordat ik er achter kwam heb ik wel een borrelglaasje goldstrike op wat ik normaal nooit doe maja zo be it)

Martine,
 wat vervelend dat je   in het ziekenhuis hebt gelegen!!!
gaat het nu wel weer helemaal goed?

groetje

Sweetygirly

Hallo

Ben 23 jaar en mama van een zoon, 21 maanden en 8 weken en 4 dagen zwanger van een 2de wondertje

Mijn exman vader van ons zoontje is 33 en de vader van me 2de kindje ook, helaas wil hij geen contact...

hoihoi ik ben nieuw hier en ben nicole ben 23 wordt in juli 24 en ben nu 13 weken en 4dgn zwanger van ons eerste kindje!vind het erg leuk om met andere jonge mamma,s te kletsen!

Hallo Jonge Moeders,

Nou schrik niet want ik ben 20 jaar.
Ik woon al een tijd samen met mijn vriend en hij heeft in mei op onze vakantie naar Turkije me ten huwelijk gevraagd. Hartstikke leuk natuurlijk.
Hier krijgen we vaak leuke reacties van.. alleen sommigen vrienden die vinden het wel erg snel. Wat dus jammer is om te horen. ( we zijn bijna 4 en half jaar samen)..
Nu blijkt dat ik ook nog eens zwanger ben en wel 6 hele weken en 2 dagen.
Hoe zullen ze hierop reageren? Ze zijn druk met hun opleidingen,stappen, en wij werken allebei al langer dan een jaar. Wij zijn denk ik dan al verder in de toekomst aan het kijken en hun genieten er nog even van..
We hebben altijd al een kinderwens gehad en mensen wisten ook wel dat wij jonge ouders zouden worden.
Zowel mijn schoonouders als ouders zijn helemaal door het dolle heen en leven erg met ons mee.
Ik ben 14 feb 2010 uitgerekend en dan zal ik al wel 21 zijn.

Groetjes!
Sammy-Jo

quote: sweetygirly reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2009 10:38:46'));

Hallo meiden,

Ik ben 22 en als het goed is beval ik ook als ik 22 ben.
Ik ben 19 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje.
Mijn vriend is sinds vrijdag 25. Alleen was het bij ons totaal niet gepland!
Ik heb de dag voor ik er achter kwam nog de pil geslikt. Gelukkig rookte ik niet en dronk ik zelden of nooit ( precies het weekend voordat ik er achter kwam heb ik wel een borrelglaasje goldstrike op wat ik normaal nooit doe maja zo be it)

Martine,
 wat vervelend dat je   in het ziekenhuis hebt gelegen!!!
gaat het nu wel weer helemaal goed?

groetje

Sweetygirly

ja gaat weer goed hoor.
sorry ben lang niet in deze topic geweest.
ben ondertussen ook helemaal niet meer misselijk.
gisteren had ik de 20 weken echo en alles was goed ben super blij.
ze zei de nekdikte is ook goed. bedoelt ze daarmaa de plooi?

hoe gaat met met de andere mamma's

xxxxx

Hallo (aanstaande) mama's

Ik ben daphne, 21 jaar, 4 jaar samen met mn vriend, 22 jaar... We hebben samen al een zoontje van 2,5 jaar.  Sinds een jaar wonen we samen met zn 3e en hond en kat.

Nu ben ik 8 weken en 4 dagen zwanger van de 2de.. Ben heel de dag door misselijk (en overgeven) dus heb gister maar ff wat er voor gehaald bij huisarts, want hield niks binnen, heb last van mn borsten en stemming. Maar hoort er allemaal bij...

Volgende week heb ik mn 2de echo omdat ik in febr. een mk heb gehad... Zo spannend en mooi om  ons kleintje weer te zien.

Groetjes Daphne

Terug
Bovenaan