Jonge mama's

Jeetje miep, het valt mij wel op dat jij in bijna iedere discussie wel heftig reageert zeg!

Hallo

Ýk ben ook een jonge moeder, ben 21 jaar 16 weken zwanger.. en ben 22 als ons 1ste kindje geboren word!!

Ben getrouwd met andre, nu 1,5 jaar!
Woon samen..
Ben gelukkig!! we hebben alles voor elkaar!

We zijn er aan toe! dus waarom niet? allemaal heel veel plezier van jullie baby en zwangerschap!

Liefs Chantal.

Hallo meiden,

Leuk te horen dat er net als mij nog meer jonge moeders zijn,

al vind ik dat leeftijd niet uit maakt hoor!

Ik ben 21 jaar en nu bijna 29 wkn zwanger van mijn eerste knulletje!

Ik vind het heerlijk om jong zwanger te zijn!

Ik wens jullie (jong en oud) nog een goede zwangerschap toe!

Veel liefs xxx isa.

Hoezo heftig Mandy?

Heb me toch nergens uitgelaten over het tegen jong of oud moeder zijn.

Misschien dat sommige vrouwen graag iets heftigs willen lezen.

Miep

Wat ik al zeg: misschien zie ik het verkeerd.
Maar ik zie jou bijv. ook bij de borstvoeding-discussie veel terug komen.

Maar goed, ik denk dat je misverstanden houdt, doordat we elkaars reactie alleen kunnen lezen en er geen toon van stem of gezichtuitdrukking bij hebben.
Dan is het altijd lastig om aan te voelen wat of  hoe  iemand het nou bedoeld.  

Groetjes  
Mandy

hoi hoi
ik ben het helemaal met je eens hoor!!!!!!!ik was zelf 21 toen mijn oudste is geboren en ze is nu al weer 9jaar.we hebben een hele goede band omdat ikhaar buien wel begrijp.
ik zeg niet dat als je ouder bent en dan een kind krijgt je geen goede band kunt hebben hoor,maar zelf vindt ik het heerlijk om jong moeder te zijn.ik ben nu 30en zwanger van de 5e.ik vindt het heerlijk om lekker te stadten en m,n dochter gaat ook altijd mee naar de huishoudbeurs in amsterdam,dat is echt ons dagje uit.m,n andere dochter is daar nu nog te klein voor(2) en m,n zoons vinden dat toch niks.ik vindt het jammer dat veel mensen je beoordelen alleen vanwege je leeftijd,vaak krijg je commentaar als je jou kind een standje geeft in de winkel of mensen kijken echt naar je van:daar heb je weer zo,n kind met een kind.als je jong bent doe je het net zo goed als iemand die wat ouder is.
ik wens je een fijne zwangerschap en geniet ervan.
liefs sil

Hoi hoi, hier nog zo een jonge mama...
Ik was 20 toen ik mijn eerste een dochtertje kreeg, je krijgt dan idd erg veel vooroordelen maar nu 6 jaar later (11 dec wordt ze   6) hebben we wel bewezen dat het echt wel goed kan en je net zo een goede mama kunt zijn als een wat oudere,,, nu ben ik 8 weken en 2 dagen zwanger van de 2de ,duurde helaas veel langer , maar zou het zo weer over doen allemaal,, dus meiden lekker van genieten hoor!!! liefs bianca

Terug
Bovenaan