Hallo,
Hier ook een jonge mama! Ik ben nu 22(bijna 23 op 1 januari) en heb een zoontje van ruim 4. Ik was 17 toen ik zwanger raakte van hem(ongepland zal het zelf maar vast vertellen haha) en 18 toen hij geboren werd. De vader van hem heb ik vanaf het moment dat ik hem vertelde dat ik zwanger bleek te zijn niet meer gezien of gehoord. Ik heb het dus vanaf het eerste moment alleen moeten doen, nou ja alleen ik had gelukkig wel mijn ouders en andere familieleden die mij heel erg hebben geholpen. Ik woonde ook nog thuis, maar toen ik 5 maanden zwanger was heb ik een eigen huisje gekregen. En tot nu toe is alles prima gegaan ondanks dat ik nog heel jong was(sorry en ook nog ben) toen ik hem kreeg.
En op dit moment woon ik al weer een tijdje samen met een hele lieve jongen die wel heel graag en met liefde voor mijn zoontje en mij wil zogen. Rond 23 juni krijgt hij dan ook zijn eerste kindje en ik mijn tweede(al ziet hij mijn zoon ook als zijn eigen dus hij zegt ook tegen iedereen dat dit zijn tweede kindje word.) Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger.
groetjes Annemiek
12w