Sannie, Van Leon was ik dus hoog zwanger toen het zo warm was en ik had werkelijk ollifants poten pppffff was echt niet leuk meer 26 kilo aangekomen.... (gelukkig alles binnen paar maanden eraf want ja was toch meer vocht dan...) Dus daarom hoop ik op voorjaar dan is het nog niet zo heel warm!! Ja ik hoop ook dat die medium gelijk heeft. Ze zij het ook zo uit het niets. We hadden toen ook nog niet besloten voor een tweede te gaan.....
Bij leon beviel ik met 39 weken, het is uiteindelijk een speodkeizersnede geworden en voor mij beetje traumatisch gebeuren. Gelukkig is Leon helemaal gezond maar toen hij uit mijn buik kwam deed hij dus bijna niks. Maar goed het is gebured en bij volgende zwangerschap word er goed op me gelet. En ik denk bij jou ook want je zal nu wel medisch zijn. In de zin van dat je in ziekenhuis moet bevallen???
Renate, Tanx!!
Hey clau, Wat leuk jullie binnen kort ook feest. De mijne word vrijdag 1.
Ik snap wel dat beetje gemengde gevoelens zijn tegen over je vriendinnen. Logisch ook want dat had jij kunnen zijn. Zo zie je maar dat je dat soort dingen niet in de hand hebt. En idd we hebben al iets om verschrikkelijk veel van te genieten!!
Hopelijk krijgen we allemaal een 2006 beebje......
Bri, Mijn aanstaande (wat een woord) is 24. Ik heb een strapless jurk met klein sleepje en dan een strak kante topje met lange mouwen aan die tot onder mijn o zo grote boesem komt hahaha
Het is een simpele, elegante, romantische, lieve jurk!!
Wat voor een had jij? Was je zwanger dat je trouwde?