Jonge mama gaat voor tweede beebie.....wie ook??

Hoi Dena

Welkom hier. Ik ben Renate, 31 jr en moeder van Dana, zij is 2 jr en 4 mnd. En ook wij gaan voor onze 2e.
Ik wens je alvast een hele fijne dag toe op 11 augustus en hoop dat jullie heel lang gelukkig mogen zijn(met z'n 4-tjes)

gr Renate

Hoi allemaal,

Hier gaan we ook voor nummer 2.
Onze zoon wordt morgen 2....FEEST!!!

Had gehoopt nu al of met een dikke buik te lopen of bevallen te zijn. Het is ons tot nu toe nog niet gegund. We zitten inmiddels in ronde 10. We gingen met 3 vriendinnen samen voor de 2e. De een is dus al bevallen en de ander staat op knappen. Knap lullig dus. Ik gun het ze van harte hoor, maar mij nog net ietsie meer (snappie).

Vanaf nu heb ik de Persona als hulpmiddel, dus we zullen zien.

Succes allemaal..... en vergeet niet dat we al iets moois hebben om van te genieten!!!!

Liefs, Clau

Hey Nicol, morgen testen?? jeetje spannend!!
Voel je al iets? een vermoeden ofzo? Is het morgen je Nod ofzo?

Bri, Ja ik wilde ook altijd jong moeder worden en gelukkig mijn vriend ook. Ja nog 30 dagen voor ik trouw....ieieieie
de enge dromen beginnen nu al.... trouwjurk kwijt....kapper gesloten.
ttssss..... Ja ik weet het hahaha
En Leon word onze bruidsjonker, alleen jammer dat hij nog niet kan lopen...... Dan kruipt hij maar naar ons toe met de ringen op zijn rug hahahaha

watvoor jurk heb je gekozen?
hoe oud is je aanstaande man??
die van mij wordt in aug 26....jaja hij gaat al richting de 30 hahaha

groetjes

Sannie, Van Leon was ik dus hoog zwanger toen het zo warm was en ik had werkelijk ollifants poten pppffff was echt niet leuk meer 26 kilo aangekomen.... (gelukkig alles binnen paar maanden eraf want ja was toch meer vocht dan...) Dus daarom hoop ik op voorjaar dan is het nog niet zo heel warm!! Ja ik hoop ook dat die medium gelijk heeft. Ze zij het ook zo uit het niets. We hadden toen ook nog niet besloten voor een tweede te gaan.....
Bij leon beviel ik met 39 weken, het is uiteindelijk een speodkeizersnede geworden en voor mij beetje traumatisch gebeuren. Gelukkig is Leon helemaal gezond maar toen hij uit mijn buik kwam deed hij dus bijna niks. Maar goed het is gebured en bij volgende zwangerschap word er goed op me gelet. En ik denk bij jou ook want je zal nu wel medisch zijn. In de zin van dat je in ziekenhuis moet bevallen???

Renate, Tanx!!

Hey clau, Wat leuk jullie binnen kort ook feest. De mijne word vrijdag 1.
Ik snap wel dat beetje gemengde gevoelens zijn tegen over je vriendinnen. Logisch ook want dat had jij kunnen zijn. Zo zie je maar dat je dat soort dingen niet in de hand hebt. En idd we hebben al iets om verschrikkelijk veel van te genieten!!
Hopelijk krijgen we allemaal een 2006 beebje......

Bri, Mijn aanstaande (wat een woord) is 24. Ik heb een strapless jurk met klein sleepje en dan een strak kante topje met lange mouwen aan die tot onder mijn o zo grote boesem komt hahaha
Het is een simpele, elegante, romantische, lieve jurk!!
Wat voor een had jij? Was je zwanger dat je trouwde?

ja ik was inderdaad zwanger toen ik trouwde ik had toen een simpele jurk aan en na de geboorte van onze dochter zijn we voor de kerk getrouwd met receptie enzo.
toen had ik een off-shoulder jurk met dan een strak bovenlijfje met allemaal tierlantijntjes en die liep dan wijd uit zo'n hoepeljurk weetjewel.
en voor onze dochter hadden we ook een jurkje laten maken....sooo cute!!!
die hangt nu in haar kamer.

oohh leuk, schattige jurkjes....
Ik heb ook een hoepel, ik voel me zowaar een prinsesje in mijn jurk echt leuk en kan ook niet wachten tot ik hem kan showen   hahaha

Wat voor werk doe jij?
hoezo nieuwsgierig   hahaha

Hoi dena,

Ik zag je topic, en dacht ff reageren! Ik ben 22 jaar en zijn in de vierde ronde bezig voor een tweede ukkepuk. Mjn zoontje is nu 21 maanden oud. Toen ik zes en een halve maand zwanger was van hem zijn wij ook getrouwd. Dat was wel heel erg bijzonder. Hebben het verder klein gehouden, maar was wel heel erg gezellig! Alles was wel echt een bewuste keuze, en het  zwanger worden en het trouwen  terwijl ik zwanger was.
Ik was dus met m'n negentiende al zwanger!

Groetjes Rianne

Terug
Bovenaan