Jonge mama gaat voor tweede beebie.....wie ook??

hallo,

mijn vriend en ik hebben ook besloten voor de tweede te gaan, ik ben nu net een maandje gestopt met de pil(ik weet alleen niet precies wanneer ik ongi moet worden omdat ik net ben gestopt). Ik ben zelf 22 en mijn vriend is 24 we hebben ook al een zoontje die in augustus 4 word. Ik ben ook heel benieuwd hoe lang het gaat duren!
Toen ik van mijn zoon zwanger raakte was dat niet echt de beloeling (ik was nog maar 17) dus heb ik dit allemaal niet meegemaakt. Ik hoop ook dat het snel raak is maar ik houd er ook wel rekening mee dat het nog wel een jaartje kan duren.

Ik wil iedereen wel heel veel succes wensen en hopen dat het snel raak is!!

groetjes Annemiek

Hey Annemiek, wat leuk al een hoop jonge mama's!!
Ik ben echt benieuwd wie er als eerste zwanger is
wedstrijdjeeeeeeehhhhh

Morgen verjaardag van Leon.....1 jaar....
Het jaar is echt omgevlogen, ongelovelijk!!
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat vinden,
de kadootjes de taart, de slingers, de visite....

pffff       tijd voor een tweede   hahahaha

hai dena,

Spannend morgen, de eerste verjaardag! Is echt zo leuk joh! Mijn zoontje mika is in oktober 1 geworden, en we hebben er toen echt een feestje van gemaakt. De hele kamer versierd, en natuurlijk kaarsje uitblazen en daarna lekker met gebak kliederen!
Geniet er maar lekker van want die allereerste verjaardag is wel heeeeel bijzonder hoor!!
Nou laat maar even horen hoe het is geweest! En of hij natuurlijk flink verwend is! haha

Groetjes rianne

hey ladies,

ben er weer....
was gister zo moe dat ik al om 20.00 in bed lag vandaar dat ik niet reageerde.
hoe is het met jullie allemaal??

groetjes bri

hey dena GEFELICITEERD MET DE KLEINE....OF MOET IK GROTE ZEGGEN!!!!
de tijd vliegt echt he!!!
wat vind hij zelf van zijn verjaardag? heeft hij het door?
of vind hij het pakpapier het mooist?? hahaha

groetjes bri

hoi dena,

wat leuk dat jullie voor een 2de gaan..

wij gaan ook voor een 2de..ben alleen wel ouder..;) 38 jaar.. maar dat mag toch de pret niet drukken..we hebben een zoontje van 13 maanden.
kom ook uit de kop van noord holland..

groetjes greta

hallo allemaal daar ben ik weer,

dena jij bent cker flink aan het feesten!!
bij ons was er gister ook een klein feestje!!!
sinds gister ben ik niet meer ongi dus het echte werk kan nu eindelijk gaan beginnen!!!
hahaha en we hebben flink gefeest

dit is onze eerste ronde dus vind het echt zo reuze spannend!!
al was ik gister nog niet vruchtbaar hahaha maar dat mocht de pret niet drukken....
het gaat ook om het idee...lekker vrijen zonder zo'n irritant rubbertje....
ik ga er lekker van genieten....
veel succes allemaal

groetjes bri

Verjaardag was leuk en gezellig, maar ook druk voor hem maar ook voor mij hahaha Hij is ontzettend verwend, en hoef aankomende tijd geen speelgoed meer te kopen! Hij vond de balonnen en de slingers jhet leukst van allemaal denk ik...hele tijd naar wijzen en die die roepen.. haha De kadootjes vond hij ook wel leuk maar naar het 5e kadootje had hij het wel gezien... gelijk geef ik hem hij snapt het nog niet natuurlijk. En was ook nog zo druk enzo...
Met de taart deed hij in begin weinig mee maar toen hij eenmaal door had wat hij voor zijn neus had staan keek hij mij aan van mag dat wel mam?? mag ik knoeien?? haha heerlijk!!
Vanochtend werd hij pas half 9 wakker... zaligghhh..
Zal echt wel moe geweest zijn denk... Normaal is hij altijd rond 7e wakker. Nou op naar de 2e verjaardag, en dan te bedenken dat hij dan loopt en al praat pppfff *emo* hihihi

Vanmiddag gaat ie 'spelen' bij zijn opa en oma... en heb ik a moment alone!! is ook af en toe lekker!!

Bri, klusse he hahaa
en idd weg met die irritante rubbertjes!!
......mannen allang blij hihi

Greta, hoihoi leuk ook nog een jong spruitje!!
Valt me op dat velen onder ons snel voor een tweede gaan...
tja als we dan toch nog in de luiers zitten he haha

Terug
Bovenaan