Jonge mama gaat voor tweede beebie.....wie ook??

ik werk nog niet
toen mijn dochtertje ongeveer 2 was ben ik begonnen met een opleiding spw kinderopvang en ben eind deze maand klaar....JOEPIE!!!

HEY NOG ZO'N LEKKERE JONGE MAMA......HAHAHA
HOI MAMA RIANNE

WEL GEZELLIG ZO HOOR!!

Hey rianne....
Ook zo lekker jong

Hadden jullie ook dat mensen gingen vragen of het wel gepland was enzo...
verschrikkelijk vond ik dat!!!

En Bri ik ben ook thuis hoor bij Leon, wil geen moment missen   hahaha
Ik ben gastouder en ontvang 2 x in de week een meisje van anderhalf.
Leon vin ddat schitterend.....nou 2 vliegen in 1 klap

Maarre ik ga op stok.....
morgen weer een dag!!

Hallo meiden,

Ik heb me net aangemeld om mee te kletsen in dit forum. Nu kom ik direct bij de juiste personen uit, want wij willen ook graag een tweede kindje. onze dochter is nu bijna 1 jaar. Aangezien dit allemaal heel goed gaat en het ons ook heel goed bevalt gaan we voor een tweede.

ik heb even zitten twijffelen of het niet alweer snel is na ons eerste kindje, maar aangezien het best een tijd kan duren gaan we er toch voor. Wat vinden jullie ervan, na 1 jaar weer voor een tweede beginnen.

tot schrijfs
 kimkim

hallo daar,

Ik was er ook weer. Probeerde gisteren nog te reageren maar m'n computer deed weer eens iets wat ik niet wilde!

Ook ik kreeg nogal wat reacties of het wel gepland was...echt niet leuk. Alsof je als je jong bent geen beslissingen kunt nemen met je volle verstand.
Ook dachten sommige mensen dat ik misschien bij een strenge kerk hoorde, aangezien ik ook ging trouwen. Nou heb ik hier persoonlijk niks op tegen hoor, maar het wel jammer dat iedereen verklaringen gaat zoeken waarom je zo jong een kind wil!

Maar goed, het blijft uiteindelijk een beslissing van je tweetjes, en daar heeft verder niemand mee te maken!

Ik ben trouwens best nieuwsgierig...hoe lang duurde het bij jullie toen het raak bij de eerste?
Bij ons drie maandjes, en nu zijn we ongveer vier maandjes bezig. Nog niet echt lang maar begin toch beetje ongeduldig te raken, stom he?
Wil het gewoon zo graag!

Nou meiden, zie wel wanneer iemand reageerd!

Liefs rianne

Hey Kim, wat leuk dan zitten we haast in het zelfde scheutje.
Leon word aankomende vrijdag 1 jaar en wij gaan ook voor de 2e. Of het snel is...tja je hebt voors en tegens. Maar ik ben meer op mijn gevoel af gegaan.
Wanneer is jou dochter jarig?

hey rianne, Ben dus niet de enige die van de domme opmerkingen kreeg. Bij mij gingen er een hoop vanuit dat ik ging trouwen. En we waren ook al aan het verhuizen dus ik had zoiets van dat komt wel... en zie nu volgende maand al hahaha
Ik was van leon na 3x zwanger en nu zie ik het wel....stiekem hoop ik natuurlijk net zo snel!!

Hebben jullie beetje regelmatig cyclus?
Het heeft bij dik een half jaar geduurt voor er beetje regelmaat kwam.
Want als je zwangfer wil worden is dat natuurlijk wel handig, anders kost dat weer zoveel zwangerschapstesten enzo hihi
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat dan straks zwanger en nog een kleintje rond rennen. Hij slaapt dan gelukkig wel door maar is alweer rond 7e wakker. En hij is zwaar en kan nog niet lopen dus dat moet ie dan maar gauw doen... hahaha

Daar was ik weer!
Over mijn cyclus, die is eigenlijk best regelmatig. Alleen afgelopen maand ineens twee dagen eerder ongi, maar over het algemeen zit er zo'n 28 dagen tussen.

Enne...wat betreft het leeftijdsverschil tussen twee kids, ik denk dat iedereen dat voor zichzelf bepaald. Ik heb pas sinds een paar maanden het gevoel dat ik weer klaar ben voor een zwangerschap, met name ook lichamelijk.
Ik heb namelijk een heftige bevalling gehad waarbij ik een totaalruptuur heb opgelopen, en daar heb ik erg lang last van gehad.
Maar voor de rest is het echt een gevoelskwestie denk ik, de een is er eerder klaar voor dan de ander.
Ach en voor elk leeftijdsverschil valt wel wat te zeggen, toch?

Zijn jullie trouwens allemaal fulltime mamma's? Ik werk voor een paar uurtjes in de week bij een bekende dameskledingzaak, vind die afleiding wel leuk, maar wil verder ook niet teveel missen van mijn mannetje!

Liefs Rianne

Terug
Bovenaan