Jonge moeder?

Hoi allemaal,

Nou, ik ben in juli 30 geworden. en mijn ervaring is dat het helemaal niet uitmaakt (blijkbaar) wanneer je zwanger wordt. Jong of oud... mensen maken er toch opmerking over. Mijn vriend en ik zijn 7 jaar samen, maar onze relatie ging in het begin niet over rozen. Nu al 4 jaar een stabiele gezonde relatie. Ik ben nu bijna 36 weken zwanger, en in het begin vroegen mensen ook aan mij: Oow... leuk, gefeliciteerd... was het geplant of een ongelukje? Nahhhhhhhh, daar zakt je broek toch van af? Ben je 30 gaan ze het nog vragen. Niet iedereen hoor, maar toch...

Jonge moeder valt reuze mee.
Ik ben 17 weken heen en ben 19!!!

een maand voor mn verjaardag ben ik uitgerekend.
en ik krijg niet te horen van Ist een ongelukje.
puur omdat ik het heel vroeg heb vertelt en heb uitgelegd
dat ik er geen spijt van heb, ook al was t niet 100% gepland
 liefs HAnna

ik ben 19 jaar en heb een dochtertje van 17maandjes en ben nu ook weer zwanger

hallo allemaal

ik ben zelf 25 jaar en in verwachting van ons eerste kindje
Ik had al heel lang een kinderwens maar heb toch eerst nog een tijdje gewacht.
Omdat ik mij persoonlijk nog verder wilde ontwikkelen. En financieel in beter situatie zat.
ondanks dit denk ik ook niet carriere maken heel belangrijk is, je kunt ook eerst kinderen krijgen en dan carriere gaan maken dat valt toch ook te combineren.
Ik denk zeler niet dat een kind krijgen leeftijdgebonden hoeft te zijn. je bent er klaar voor of niet. Al zijn er natuurlijk wel grenszen in leeftijd.

ik ben superblij dat ik over twee maandeje moeder ben!!!!

biologisch gezien is in de twintig de beste tijd om moeder te worden je lichaam is in beste vorm

quote: matahari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2006 12:15:22'));

Hoi allemaal,

Nou, ik ben in juli 30 geworden. en mijn ervaring is dat het helemaal niet uitmaakt (blijkbaar) wanneer je zwanger wordt. Jong of oud... mensen maken er toch opmerking over. Mijn vriend en ik zijn 7 jaar samen, maar onze relatie ging in het begin niet over rozen. Nu al 4 jaar een stabiele gezonde relatie. Ik ben nu bijna 36 weken zwanger, en in het begin vroegen mensen ook aan mij: Oow... leuk, gefeliciteerd... was het geplant of een ongelukje? Nahhhhhhhh, daar zakt je broek toch van af? Ben je 30 gaan ze het nog vragen. Niet iedereen hoor, maar toch...

idd matahari!
ik ben ook 30,maar iedereen denkt dat ik veel jonger ben.wij zijn bewust zwanger geraakt toen we net een jaar verkering hadden en krijg heel vaak te horen:wel snel,waarom die haast,blablabla..je hebt nog alle tijd.en als ik dan zeg dat ik al 30 ben en er graag 3 of 4 wil kijken ze raar op hun neus omdat ze niet weten dat ik al 30 ben.niet dat dat TE oud is ofzo,maar ik wou altijd al graag kinderen en heb nu pas DE man gevonden waar ik het mee wil,dus waarom wachten.

Hoi

Ik ben 25, en ik was 24 toen ik zwanger raakte. Ik had een spiraaltje op dat moment.
Ook ik heb vaak de veaag gehad of het een ongelukje was. Toch is mijn antwoord dan nee. Een ongeluk is iets naars. Natuurlijk waren we wel geschrokken toen ik zweanger bleek te zijn, maar ik zag het al snel als een cadeautje.

Ik vind het nogal vreemd dat je vrouwen van boven de 30 bijna nooit hoort over de vraag of het een ongelukje was. Een iets oudere vrouw kan toch net zo goed ongepland zwanger raken?

Maargoed, ik word soms wel raar aangekeken, en mensen vinden me te jong. Tja, ben je niet te jong, dan ben je wel te oud.
Ik vind 25 een hele normale leeftijd om kinderen te krijgen, net zoals 20, of 35 oid

Groetjes
Eleanor

Hoi
Je moet je niks aantrekken van wat anderen zeggen
Ik ben ook een jonge moeder ben nu bijna 29 en ben zwanger van mijn 4de kindje
Ik heb al een zoon van 8 jaar en nog een zoon van 5 jaar en een dochtertje van 3,5 jaar
Toen ik zwanger was van mijn eerste dachten de mensen ook dat het een ongelukje was maar ik was echt bewust zwanger en ik heb wel eens het idee beter een jonge mama die alles gewoon nog mee kan doen dan een oudere mama die niet alles even makkelijk meer doet

Groetjes Tamara

Hai aanstaande moeders

Ook ik ben een jonge moeder
ben nu 24 jr en heb 2 kinderen
en verwacht mijn derde in maart 2007
mijn oudste dochter is 5 en mijn zoontje is
nu bijn 11 maanden.
Mijn man is 28 en we genieten er volop van.
bewust gekozen om jonge ouders te zijn.

groetjes sabina
la-nu

Terug
Bovenaan